REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja dla przedsiębiorczych „Biznes Krok po Kroku” już 26 czerwca w Gdańsku

Subskrybuj nas na Youtube
Szkolenie./ Fot. Fotolia
Szkolenie./ Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Konferencja dla młodych przedsiębiorców, którą po raz siódmy organizuje Fundacja „Twoja Inicjatywa!”, zawita 26 czerwca do Gdańska do Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego STARTER. Specjalnie dla przedsiębiorczych osób z trójmiasta powtórnie przyjadą prelegenci i praktycy z całej Polski. Będą opowiadać o tym, jak mądrze prowadzić swój biznes. Posłużą radą, pokażą przykłady. Poprzednie edycje, które miały miejsce w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu zgromadziły łącznie ponad tysiąc osób. Patronat medialny nad konferencją objął portal Infor.pl

- Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnej działalności gospodarczej. Sam pomysł na produkt lub usługę, którą będą oferować, to jednak nie wszystko. Warto stale poszerzać swoją wiedzę, zwłaszcza w obszarach księgowości, finansów, nowych technologii i marketingu – podkreśla Anna Flaga, Prezes Fundacji Twoja Inicjatywa!.

REKLAMA

Powtórnie przyszedł czas na Gdańsk. Całodzienne spotkanie dla przedsiębiorców, odbędzie się 26 czerwca w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym STARTER przy ul. Lęborskiej 3b w godzinach 9:00 – 16:00.

O czym będzie mowa?

W trakcie krótkich praktycznych wykładów prelegenci będą mówić o założeniu własnej działalności gospodarczej, sprzedaży i komunikacji. Opowiedzą o tworzeniu biznesu od podstaw, kształtowaniu wizerunku marki oraz pozyskiwaniu kontrahentów. Ważnym tematem będzie marketing, public relations oraz szeroko pojęta promocja firmy, także poprzez działania w Internecie.

Prelegenci

REKLAMA

Wśród prelegentów znaleźli się specjaliści i praktycy z różnych dziedzin. I tak, Barbara Bil, adwokat w Izbie Adwokackiej w Warszawie wskaże na co zwrócić uwagę przed zawarciem umowy, Zbigniew Pietrzak-Stocki z Grupy Pracuj doradzi uczestnikom, jak skutecznie rekrutować pracowników, Maciej Trela z Północ Nieruchomości podpowie jak podnająć lokal dla firmy, a Paweł Radomski przybliży biznesową platformę networkingową Multibiznes.pl.

Swoją wiedzą podzielą się również Łukasz Świrgał, Dyrektor Departamentu Marketingu Tax Care oraz Agnieszka Żelazko, Dyrektor Zarządzający w Grupie BRM, która jest autorką książki „10 odsłon PR” skierowanej do przedsiębiorców.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Nagrody

Wśród uczestników szkolenia zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody: pakiety promocyjne firmy Tax Care o wartościach: 500 zł, 1000 zł i 1500 zł, książki Agnieszki Żelazko „10 odsłon PR”, wydane w lutym 2014 roku oraz voucher na godzinną konsultację marketingową ufundowany przez Joannę Staniszewską - You’ll. Dla wszystkich uczestników konferencji, także od You’ll, zniżka 20 proc. na wykonanie projektu profesjonalnej wizytówki, szablonu papieru firmowego oraz szablonu prezentacji.

Zapisy

Koszt całodziennego uczestnictwa w warsztatach to 19 zł (obiad wliczony w cenę). Formularz zgłoszenia znajduje się: www.twoja-inicjatywa.pl – zapisy obowiązkowe.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Tego zawodu nie zastąpi AI. A które czeka zagłada? Ekspert: Programiści są pierwsi w kolejce

Sztuczna inteligencja na rynku pracy to temat, który budzi coraz większe emocje. W dobie dynamicznego rozwoju technologii jedno jest pewne – wiele profesji czeka poważna transformacja, a niektóre wręcz znikną. Ale są też takie zawody, których AI nie zastąpi – i to raczej nigdy. Jakie branże są najbardziej zagrożone? A gdzie ludzka praca pozostanie niezastąpiona? O tym mówi Jan Oleszczuk - Zygmuntowski z Polskiej Sieci Ekonomii.

Branża handlowa traci coraz więcej na kradzieżach w sklepach. Jak handlowcy rozwiązują ten problem

Zmorą branży handlowej wciąż są kradzieże sklepowe. Nasiliły się one w okresie wysokiej inflacji, ale teraz nie słabną w oczekiwanym tempie. Kradzieży z powodów ekonomicznych jest mniej, natomiast rozzuchwalili się złodzieje kradnący dla zysku.

Nadchodzi czas pożegnań z papierowymi fakturami. Wszystko co trzeba wiedzieć o e-fakturowaniu i KSeF

Krajowy System eFaktur powstał by ułatwić życie przedsiębiorcom, ale jest też nowym obowiązkiem, którego przestrzeganie narzuca prawo. Firmy, które nie będą przestrzegać jego zasad, muszą liczyć się z dotkliwymi karami, wynoszącymi nawet 100% kwoty podatku z faktury wystawionej poza KSeF.

Dlaczego rezygnują z założenia własnej firmy: kobiety mają inny powód niż mężczyźni

Aż 47 proc. ankietowanych Polaków nie chciałoby prowadzić własnej firmy – wskazują dane z raportu „Polki i przedsiębiorczość 2024: Bariery w zakładaniu firmy”. Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane.

REKLAMA

Branża meblarska mocno traci przez zagraniczną konkurencję, końca kłopotów nie widać

Wysokie koszty produkcji, spadający popyt i silna konkurencja z Azji osłabiają pozycję polskiej branży meblarskiej. Długi sektora, notowane w Krajowym Rejestrze Długów, sięgają już prawie 130 mln zł – coraz więcej przedsiębiorstw musi wybierać między utrzymaniem płynności a spłatą zobowiązań.

Prezydent zawetował. Przedsiębiorcy będą dalej płacić wysoką składkę zdrowotną a może rząd podejmie drugą próbę zmiany

Prezydent zawetował ustawę obniżającą składki zdrowotne dla przedsiębiorców. Rząd jednak nie ustępuje i podejmie kolejną próbę, powtarzając rozwiązania przyjęte w ustawie dokładnie w takiej samej treści. Jaka więc ma być składka zdrowotna gdy uda się przeprowadzić zmiany.

Rolnicy wierzą w dobrą koniunkturę - po dłuższej przerwie znów inwestują w maszyny rolnicze

W I kwartale 2025 roku rolnictwo było branżą z największym udziałem w finansowaniu maszyn i urządzeń przez firmy leasingowe – 28%, wynika z danych Związku Polskiego Leasingu. Rolnicy wracają do inwestowania wierząc w poprawę koniunktury w branży.

Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

REKLAMA

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

REKLAMA