Konferencja: Jaki klient taka komunikacja. Współczesne wyzwania komunikacyjne i technologie stosowane w obsłudze kontrahenta
REKLAMA
Na to pytanie odpowiemy podczas konferencji:
REKLAMA
REKLAMA
Jaki klient taka komunikacja. 
Współczesne wyzwania komunikacyjne i technologie stosowane w obsłudze kontrahenta
REKLAMA
21 maja 2014 rok, Warszawa 
           
Na konferencję zaprosiliśmy ekspertów, którzy z chęcią podzielą się swoim doświadczeniem. Będzie można z nimi przeanalizować oczekiwania jak również potrzeby Klienta.
Partnerzy przedstawią najnowsze rozwiązania i możliwości jakie ułatwią kontakt z Klientem. Pokażemy najświeższe technologie rozwiązania oraz opowiemy o najnowszych możliwościach, które mogą decydować o sukcesie w branży.
Zagadnienia tematyczne, które będą poruszane w trakcie wydarzenia:
- Współczesny Klient – jego zachowania i oczekiwania
 - Trendy w obsłudze i komunikacji z Klientem
 - Istota komunikacji wewnętrznej / komunikacja mobilnych pracowników
 - Narzędzia służące usprawnieniu komunikacji
 
- ujednolicona platforma komunikacyjna (Unified Communications)
- rozwiązania komunikacji głosowej
- interaktywna komunikacja multimedialna
- systemy telekomunikacyjne
- rozwiązania contact center i call center
- Rozwiązania „w chmurze”
 - Rozwiązania sprzętowe i akcesoria
 - Komunikacja rozproszonych środków medialnych
 - Bezpieczeństwo i ochrona danych
 
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
- Dyrektorów/Kierowników
 
            - Call Center, Contact Center,
            - Marketingu, Sprzedaży,
            - Działów IT,
            - Działów Komunikacji
- Działów Integracji Systemów
- Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
 - Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
 
Udział jest bezpłatny dla ww. osób.
Liczba miejsc ograniczona.
Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji.
Kontakt z Organizatorem:
Agnieszka Zając 
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac@multitrain.pl
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA