REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsztaty "Czas pracy 2014. Tworzenie harmonogramów czasu pracy w produkcji" 15-16 kwietnia 2014 r.

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zapraszamy na warsztaty "Czas pracy 2014. Tworzenie harmonogramów czasu pracy w produkcji", które odbędą się w dniach 15-16 kwietnia 2014 r. w Warszawie.

Miejsce: Warszawa, BDO Plaza

REKLAMA

REKLAMA

Termin: 15 kwiecień 2014 - 16 kwiecień 2014

Prowadzący: Przemysław Ciszek

Współtworzył Departament Prawa Pracy i Prawa Europejskiego w międzynarodowej kancelarii w Warszawie. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje także współpracę z Departamentem Prawnym Głównego Inspektoratu Pracy w Warszawie. Jest wykładowcą prawa pracy na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania imienia Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest wspólnikiem w C&C Chakowski & Ciszek. Specjalizuje się w tematyce optymalizacji czasu pracy w branży produkcyjnej.

REKLAMA

Zobacz również serwis: Czas pracy

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Cel szkolenia

Cele:

  •     Wykrycie najczęstszych błędów popełnianych w firmie w zakresie planowania czasu pracy i tworzenia harmonogramów czasu pracy (grafików)
  •     Uzmysłowienie uczestnikom koniecznych zmian dotychczasowej praktyki w związku z nowelizację przepisów prawa pracy (planowanie czasu pracy, obliczanie wymiaru, nowe święto 6 stycznia)
  •     Wskazanie uczestnikom błędów popełnianych w zakresie planowania czasu pracy i jego rozliczania (nadgodzin i pracy w dni wolne od pracy)

Korzyści:

  •     Poznanie zasad planowania czasu pracy w firmach stosujących podstawowy i równoważny system czasu pracy
  •     Poznanie konsekwencji podjętych decyzji w zakresie czasu pracy przez osoby planujące czas pracy
  •     Zapoznanie uczestników z zasadami powierzania pracownikom dodatkowej pracy, stosowania przepisów o dobie pracowniczej i obowiązkowych odpoczynku
  •     Poznanie zasad odpowiedzialności za błędy w zakresie czasu pracy osób odpowiedzialnych za planowanie czasu pracy

Program

Dzień 1.

  1.     Zmiany 2014
  2.     Tworzenie harmonogramów czasu pracy po zmianach 2014
  3.     W jaki sposób uwzględniać obowiązujące normy czasu pracy?
  4.     Obliczanie wymiaru czasu pracy
  5.     Korzyści wynikające z wprowadzenia pracy zmianowej w firmie.
  6.     W jaki sposób uwzględniać obowiązujące normy czasu pracy?

Zadaj pytanie: Forum Kadry

Dzień 2.

  1.     Praca w soboty (inne dni wolne z tytułu 5 dniowego tygodnia pracy), niedziele i święta w harmonogramie
  2.     Zasady rekompensaty pracy w niedziele, święta i dni wolne z tytułu przeciętnie 5 dniowego tygodnia pracy
  3.     Zasady pracy w godzinach nadliczbowych i jej rekompensaty.
  4.     Zasady rekompensaty naruszenia doby pracowniczej.
  5.     Zmiany 2014 - nowe możliwości pracy w niedziele i święta - szerszy katalog prac

WIĘCEJ INFORMACJI: http://www.polexpert.com.pl/szkolenia/edycja-szkolenia/id23850/Otwarte/Czas-pracy-2014-Tworzenie-harmonogramow-czasu-pracy-w-produkcji-WARSZTATY.html

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

REKLAMA

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

REKLAMA

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

Na koniec roku małe i średnie firmy oceniają swoją sytuację najlepiej od czterech lat. Jednak niewiele jest skłonnych ryzykować z inwestycjami

Koniec roku przynosi poprawę nastrojów w małych i średnich firmach. Najlepiej swoją sytuację oceniają mikrofirmy - najlepiej od czterech lat. Jednak ten optymizm nie przekłada się na chęć ryzykowania z inwestycjami.

REKLAMA