| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: promocja

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu promocja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące promocja.

Firmom trudniej będzie dotrzeć do odbiorców przez Facebooka

Aktualizacja: 29.01.2018

Facebook zmienia sposób wyświetlania postów. Pierwszeństwo będą miały posty, którymi dzielą się rodzina, bliscy znajomi i te publikowane w grupach, do których należy użytkownik, a dopiero w dalszej kolejności wpisy firm. Wśród nowych funkcji serwisu pojawi się możliwość zawieszenia wyświetlania postów konkretnego użytkownika na 30 dni. Serwis Zuckerberga chce też walczyć z postami, których celem jest jedynie zachęcanie użytkowników do interakcji. »

5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych

Aktualizacja: 29.12.2017

Wyszukiwarki internetowe dają ogromne możliwości dotarcia do klientów wstępnie zainteresowanych naszymi usługami, produktami. Zarówno osoby zainteresowane promocją w Google, jak i marketerzy, podejmują często nietrafione decyzje pod kątem promocji w Google. W związku z tym przedstawiam 5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych, których uniknięcie pozwoli na wyróżnienie się na rynku, zdobycie przewagi konkurencyjnej, ściągnięcie wartościowego ruchu oraz w konsekwencji zwiększenie konwersji i sprzedaży. Zalet jest dużo, więc warto wziąć moje propozycje zmian pod uwagę. »

Prawne aspekty promocji firmy

Aktualizacja: 29.12.2017

Jednym z popularniejszych bohaterów reklam – przy rosnącym rynku reklamy suplementów diety oraz wyrobów medycznych – są lekarze czy fizjoterapeuci. Podobnym, choć mniej silnym społecznie autorytetem, będzie mama, babcia, przyjaciółka, które przynoszą swoim bliskim niezawodne preparaty na problemy z trawieniem, bóle głowy czy inne dolegliwości. Pewnie niewielu konsumentów zdaje sobie jednak sprawę z tego, że prawdziwy lekarz nie zaryzykuje występu w reklamie, by reklamować maść na ból stawów. Dlaczego? »

6 działań na Facebooku, które wspierają sprzedaż w sklepie internetowym

Aktualizacja: 14.12.2017

Social media posiadają coraz więcej funkcji wspierających promocję usług, czy produktów. Obecność biznesu na Facebooku, np. w postaci fanpage'a jest o tyle ważna, że ułatwia potencjalnym klientom kontakt z obsługą, czy chociażby umożliwia wystawianie i sprawdzanie opinii na temat firmy. »

Black Friday - poradnik UOKiK dla konsumentów

Aktualizacja: 23.11.2017

W piątek 24 listopada sklepy będą kusić wyprzedażami. Zanim ulegniesz szałowi zakupów, sprawdź, czy okazja naprawdę jest okazją. Towar kupiony w atrakcyjnej cenie także możesz reklamować. »

Promocja firmy w Internecie w 2018 roku – 6 trendów

Aktualizacja: 23.11.2017

Dzięki promocji firmy w Internecie skutecznie zwiększyć można świadomość marki. Oto interesujące trendy w marketingu internetowym, na które warto zwrócić uwagę estymując budżet na promocję w 2018 roku. »

Jak wypromować sklep internetowy? Sprawdź skuteczne sposoby

Aktualizacja: 13.11.2017

Poniżej kilka skutecznych rozwiązań, które warto zastosować w przypadku prowadzenia e-sklepu. Niektóre z nich można wdrożyć samodzielnie, inne wymagają wsparcia specjalistów. Jedno jest pewne – aby zwiększyć ruch na naszej stronie, który będzie generował sprzedaż, postawmy na kilka źródeł dotarcia do odbiorcy. Oto, co rekomendujemy. »

Jak wypromować lokalny biznes?

Aktualizacja: 04.10.2017

Od wielu lat w Polsce panuje moda na lokalne biznesy. Porzucamy sieciówki na rzecz lokalnych kawiarni, restauracji, sklepów i punktów usługowych. Popularność takich miejsc po części budują ich klienci, polecając je sobie wzajemnie. Jednak w głównej mierze sukces wynika z dobrze zbudowanego wizerunku i odpowiedniej promocji firmy na długo przed otwarciem. »

Podatki w akcjach promocyjnych

Aktualizacja: 02.11.2016

W dniu 15 listopada 2016 r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie odbędzie się szkolenie „Podatki w akcjach promocyjnych", organizowane przez MM Conferences S.A. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia. »

Media społecznościowe pomagają budować wizerunek firmy

Aktualizacja: 17.07.2015

Firmy coraz chętniej korzystają z mediów społecznościowych w celu promocji swojej firmy. Dzięki takiej formie promocji można obserwować reakcje klientów, słuchać ich opinii i natychmiastowo odpowiadać na ich komentarze. »

Sprzedaż towarów za symboliczną złotówkę, a niezbędne uzasadnienia

Aktualizacja: 19.05.2015

W przypadku sprzedaży towarów poniżej ceny zakupu (a do takiej należy sprzedaż za symboliczną złotówkę) podatnik powinien poprzeć takie działanie dokumentacją zawierającą wiarygodne i rzetelne informacje na temat powodów takich działań. Przede wszystkim należy posiadać dokumenty odzwierciadlające ekonomiczne uzasadnienie tej decyzji. »

Zmiana regulaminu loterii promocyjnej i promocji o charakterze ciągłym

Aktualizacja: 04.11.2014

Akcje promocyjne o charakterze ciągłym charakteryzują się tym, że nie jest znana data ich zakończenia. Zmiana regulaminu w takim wypadku jest skomplikowana i nie zawsze możliwa. Zmiany dokonuje się najczęściej w formie aneksu do regulaminu. Jak to wygląda w przypadku loterii promocyjnej i audiotekstowej? »

Zmiana regulaminu akcji promocyjnej o charakterze nieciągłym

Aktualizacja: 04.11.2014

Prawidłowe przeprowadzenie akcji promocyjnej – o charakterze nieciągłym bądź ciągłym, wiąże się w pierwszej kolejności ze sporządzeniem regulaminu promocji. Obowiązek sporządzenia regulaminu nie wynika jednakże bezpośrednio z przepisów prawa. Czy można zmienić regulamin w czasie trwania promocji o charakterze nieciągłym? »

Rabaty od deweoperów - aktualne promocje

Aktualizacja: 07.10.2014

Z końcem roku 2014 wielu deweloperów oferuje przyszłym nabywcom mieszkania po niższej cenie. Rabaty oferują m.in.: Dom Development, Robyg, Barc czy JHM Development. Zobacz listę deweloperów sprzedających mieszkania po niższej cenie (rabacie). »

Jak nie nabrać się na promocje i zabiegi marketingowe?

Aktualizacja: 14.08.2013

Promocje w sklepach w rzeczywistości często wcale nimi nie są. Pewnie każdy z nas spotkał się z sytuacją, w której produkt promocyjny miał inną cenę na półce od tej na paragonie, niestety „pomyłki” zawsze są na naszą niekorzyść. Przeczytaj, jakie metody stosują sklepy. »

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Helpdesk Kadrowy Sp. z o.o.

Outsourcing kadr i płac

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK