Kategorie

Promocja

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Świąteczno-noworoczne promocje na mieszkania. Jakie promocje i rabaty przygotowali w tym roku deweloperzy? W których osiedlach je znajdziemy?
Według ekspertów z Centrum Analiz Grupy AdRetail, Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH, w I półroczu br. sieci handlowe wydały o 17% mniej gazetek niż rok wcześniej. Zmniejszyły też ich liczbę stron oraz powierzchnię promocyjną – po 18%.
W I półroczu br. w sklepach ogólnie było o 15% mniej promocji niż rok temu. Największy spadek, bliski 80%, zaliczyły placówki z art. dziecięcymi.
Prezenty, czy nagrody zwiększają lojalność klientów, są również skuteczną formą motywowania pracowników. Doceniać można jednak nie tylko za pomocą gratyfikacji finansowych, czy też typowych nagród rzeczowych. Skuteczna nagroda to taka, która wywołuje emocje.
Rolą ambasadora marki jest najczęściej wypowiadanie się o danym produkcie lub usłudze w sposób pozytywny, korzystanie z niego w miejscach publicznych. Co jednak w sytuacji, gdy ambasador zachowuje się nielojalnie?
Pomimo oczywistej przewagi nad węglem technologie gazowe w XIX wieku wymagały intensywnej promocji. Branża gazownicza nie bała się niestandardowych form promocji.
Wyprzedaże w Black Friday i Cyber Monday przyciągają tłumy klientów. Przy okazji zakupów warto znać swoje prawa.
Facebook zmienia sposób wyświetlania postów. Pierwszeństwo będą miały posty, którymi dzielą się rodzina, bliscy znajomi i te publikowane w grupach, do których należy użytkownik, a dopiero w dalszej kolejności wpisy firm. Wśród nowych funkcji serwisu pojawi się możliwość zawieszenia wyświetlania postów konkretnego użytkownika na 30 dni. Serwis Zuckerberga chce też walczyć z postami, których celem jest jedynie zachęcanie użytkowników do interakcji.
Wyszukiwarki internetowe dają ogromne możliwości dotarcia do klientów wstępnie zainteresowanych naszymi usługami, produktami. Zarówno osoby zainteresowane promocją w Google, jak i marketerzy, podejmują często nietrafione decyzje pod kątem promocji w Google. W związku z tym przedstawiam 5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych, których uniknięcie pozwoli na wyróżnienie się na rynku, zdobycie przewagi konkurencyjnej, ściągnięcie wartościowego ruchu oraz w konsekwencji zwiększenie konwersji i sprzedaży. Zalet jest dużo, więc warto wziąć moje propozycje zmian pod uwagę.
Jednym z popularniejszych bohaterów reklam – przy rosnącym rynku reklamy suplementów diety oraz wyrobów medycznych – są lekarze czy fizjoterapeuci. Podobnym, choć mniej silnym społecznie autorytetem, będzie mama, babcia, przyjaciółka, które przynoszą swoim bliskim niezawodne preparaty na problemy z trawieniem, bóle głowy czy inne dolegliwości. Pewnie niewielu konsumentów zdaje sobie jednak sprawę z tego, że prawdziwy lekarz nie zaryzykuje występu w reklamie, by reklamować maść na ból stawów. Dlaczego?
Social media posiadają coraz więcej funkcji wspierających promocję usług, czy produktów. Obecność biznesu na Facebooku, np. w postaci fanpage'a jest o tyle ważna, że ułatwia potencjalnym klientom kontakt z obsługą, czy chociażby umożliwia wystawianie i sprawdzanie opinii na temat firmy.
W piątek 24 listopada sklepy będą kusić wyprzedażami. Zanim ulegniesz szałowi zakupów, sprawdź, czy okazja naprawdę jest okazją. Towar kupiony w atrakcyjnej cenie także możesz reklamować.
Dzięki promocji firmy w Internecie skutecznie zwiększyć można świadomość marki. Oto interesujące trendy w marketingu internetowym, na które warto zwrócić uwagę estymując budżet na promocję w 2018 roku.
Poniżej kilka skutecznych rozwiązań, które warto zastosować w przypadku prowadzenia e-sklepu. Niektóre z nich można wdrożyć samodzielnie, inne wymagają wsparcia specjalistów. Jedno jest pewne – aby zwiększyć ruch na naszej stronie, który będzie generował sprzedaż, postawmy na kilka źródeł dotarcia do odbiorcy. Oto, co rekomendujemy.
Od wielu lat w Polsce panuje moda na lokalne biznesy. Porzucamy sieciówki na rzecz lokalnych kawiarni, restauracji, sklepów i punktów usługowych. Popularność takich miejsc po części budują ich klienci, polecając je sobie wzajemnie. Jednak w głównej mierze sukces wynika z dobrze zbudowanego wizerunku i odpowiedniej promocji firmy na długo przed otwarciem.
W dniu 15 listopada 2016 r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie odbędzie się szkolenie „Podatki w akcjach promocyjnych", organizowane przez MM Conferences S.A. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia.
Firmy coraz chętniej korzystają z mediów społecznościowych w celu promocji swojej firmy. Dzięki takiej formie promocji można obserwować reakcje klientów, słuchać ich opinii i natychmiastowo odpowiadać na ich komentarze.
W przypadku sprzedaży towarów poniżej ceny zakupu (a do takiej należy sprzedaż za symboliczną złotówkę) podatnik powinien poprzeć takie działanie dokumentacją zawierającą wiarygodne i rzetelne informacje na temat powodów takich działań. Przede wszystkim należy posiadać dokumenty odzwierciadlające ekonomiczne uzasadnienie tej decyzji.
Akcje promocyjne o charakterze ciągłym charakteryzują się tym, że nie jest znana data ich zakończenia. Zmiana regulaminu w takim wypadku jest skomplikowana i nie zawsze możliwa. Zmiany dokonuje się najczęściej w formie aneksu do regulaminu. Jak to wygląda w przypadku loterii promocyjnej i audiotekstowej?
Prawidłowe przeprowadzenie akcji promocyjnej – o charakterze nieciągłym bądź ciągłym, wiąże się w pierwszej kolejności ze sporządzeniem regulaminu promocji. Obowiązek sporządzenia regulaminu nie wynika jednakże bezpośrednio z przepisów prawa. Czy można zmienić regulamin w czasie trwania promocji o charakterze nieciągłym?
Z końcem roku 2014 wielu deweloperów oferuje przyszłym nabywcom mieszkania po niższej cenie. Rabaty oferują m.in.: Dom Development, Robyg, Barc czy JHM Development. Zobacz listę deweloperów sprzedających mieszkania po niższej cenie (rabacie).
Promocje w sklepach w rzeczywistości często wcale nimi nie są. Pewnie każdy z nas spotkał się z sytuacją, w której produkt promocyjny miał inną cenę na półce od tej na paragonie, niestety „pomyłki” zawsze są na naszą niekorzyść. Przeczytaj, jakie metody stosują sklepy.