Podatki w akcjach promocyjnych
REKLAMA
REKLAMA
Najczęściej wykorzystywanym narzędziem podczas prowadzenia kampanii reklamowych produktów czy usług są akcje promocyjne. Nowoczesne techniki opierające się na interakcji pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem pozwalają na realizację określonego celu.
REKLAMA
Serdecznie zapraszamy do udziału w „Podatki w akcjach promocyjnych", podczas którego omówimy uwarunkowania prawne i podatkowe, które pozwalają na zgodny z obowiązującym prawem i potrzebami odbiorców sposób organizacji. Nasi Eksperci omówią nieprecyzyjność przepisów ustaw podatkowych w zakresie skutków podatkowych różnorodnych transakcji na tle reklamowo-marketingowym.
Szkolenie odbędzie się 15 listopada 2016 r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w budynku Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa.
Główne zagadnienia:
- VAT – rozliczenia na linii zleceniodawca-agencja-uczestnik
- PIT – rozliczenia na linii zleceniodawca-agencja-uczestnik
- Nagrody w akcjach promocyjnych i towarzyszące im zwolnienia podatkowe
- Proces rozliczania sprzedaży premiowej
- Niestandardowe akcje promocyjne na gruncie prawa podatkowego
- Rozliczanie akcji promocyjnych – problemy praktyczne
Prowadzący:
- Tomasz Grzybowski - Kancelaria Konieczny, Grzybowski, Polak
- Bartosz Pilc - Kancelaria Konieczny, Grzybowski, Polak
- Maria Socha - Kancelaria Konieczny, Grzybowski, Polak
Kontakt:
Sylwia Jankowska
Młodszy Kierownik Projektu
T: 22 379 29 63
E-mail: s.jankowska@mmcpolska.pl
REKLAMA
REKLAMA