| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: organizacja pracy

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu organizacja pracy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące organizacja pracy.

Poznaj swój social graph i zacznij z niego korzystać

Aktualizacja: 30.06.2014

IESE Business School zachęcaja do próby stworzenia wizualizacji sieci Twoich osobistych i firmowych kontaktów – social graph. »

Obowiązek pracodawcy współdziałania z zakładową organizacją związkową

Aktualizacja: 09.06.2014

Zgodnie z art. 23(2) kp jeżeli przepisy prawa pracy przewidują współdziałanie pracodawcy z zakładową organizacją związkową w indywidualnych sprawach ze stosunku pracy, pracodawca ma obowiązek współdziałać w takich sprawach z zakładową organizacją związkową reprezentującą pracownika z tytułu jego członkostwa w związku zawodowym albo wyrażenia zgody na obronę praw pracownika nie zrzeszonego w związku – zgodnie z ustawą o związkach zawodowych. »

Wysoka jakość staży i praktyk a rozwój organizacji – debata pracodawców z Wrocławia

Aktualizacja: 31.10.2013

Debata pracodawców "Wysoka jakość staży i praktyk a rozwój organizacji" odbędzie się dnia 7 listopada 2013 r. we Wrocławiu. »

Nuda w pracy – kto się nudzi, dlaczego i jakie są tego skutki

Aktualizacja: 09.07.2012

O pracy monotonnej, o zmęczeniu i wypaleniu zawodowym oraz o tym jak sobie z tym radzić i jak zapobiegać. Jeżeli jesteś pracownikiem lub pracodawcą powinieneś to przeczytać. »

Odpowiedzialność za słowo, czyli czym różni się informacja od dezinformacji

Aktualizacja: 04.07.2012

Niemal każda praca wymaga przekazywania informacji klientom lub dzielenia się nimi ze współpracownikami. Doświadczenie pokazuje, że błędna informacja czasem może spowodować więcej szkód niż niewiedza, dlatego zanim puścimy jakąś wiadomość w obieg, zastosujmy się do kilku zasad. »

Icebreaker w szkoleniu

Aktualizacja: 02.07.2012

Pragniesz, by Twoje szkolenie wyróżniało się na tle konkurencji? Chcesz zaskoczyć swoich uczestników czymś nietypowym, oryginalnym i wyjątkowym? Odpowiedź jest jedna - icebreaker. »

Metody zarządzania czasem

Aktualizacja: 09.03.2012

Metody zarządzania czasem, w myśl słów Petera Druckera (którego uznaje się za ojca technik zarządzania) powinny wspomagać osiąganie celów zawodowych i osobistych pracowników przedsiębiorstwa a tym samym wpływać na wzrost skuteczności działania całej firmy. »

SMP, czyli System Monitoringu Projektów

Aktualizacja: 07.03.2012

Monitorowanie projektów w firmach staje się coraz popularniejszym narzędziem prawidłowego zarządzania. »

Bariery dla kobiet utrudniające awans

Aktualizacja: 07.03.2012

70 proc. kobiet musi zmierzyć się w trakcie swojej kariery z barierami utrudniającymi awans zawodowy – wynika z badań Krajowego Rejestru Długów. »

Zarządzanie kadrami

Aktualizacja: 22.06.2011

Jeśli od co najmniej dwóch lat nie trafił ci w ręce podobny tytuł, to ta książka odświeży i uporządkuje ci wiedzę o zarządzaniu kadrami. Jest to wydanie aktualne, z wiedzą godną roku 2010. Autorzy są pracownikami naukowymi Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – jest to zatem gwarancja rzetelności i jakości w doborze materiałów. »

Zwiększenie skuteczności własnego wystąpienia

Aktualizacja: 03.11.2011

Każde publiczne wystąpienie wymaga wcześniejszego przygotowania, improwizacje zazwyczaj nie dają efektów, wręcz przeciwnie – łatwiej o upokorzenie i zawstydzenie autora z powodu nieznajomości tematu. »

Miejsce pracy asystenta lub asystentki

Aktualizacja: 03.11.2011

Dobra organizacja miejsca pracy asystenta/asystentki ma znaczenie nie tylko dla ich komfortu i wygody, ale również dla ich przełożonego, innych pracowników, a przede wszystkim interesantów. »

Na czym polega praca w sekretariacie?

Aktualizacja: 03.11.2011

Praca w sekretariacie jest pracą biurową, należącą do stanowisk średniego szczebla, wykonywaną głównie przy użyciu komputera i innych nowoczesnych urządzeń biurowych. Osoby zajmujące stanowiska sekretarskie, wykonują czynności zapewniające sprawną pracę sekretariatu oraz zajmują się nadzorowaniem przepływu informacji, wewnątrz i na zewnątrz jednostki, w której pracują. »

Jak radzić sobie z zapamiętywaniem?

Aktualizacja: 03.11.2011

Dobra pamięć w zawodzie asystentki to połowa sukcesu. Nie da się jej jednak wyćwiczyć od razu. Najchętniej wzięlibyśmy pigułkę, która w cudowny sposób rozwiązałaby wszystkie nasze problemy. Od leków skuteczniejsze są jednak „naturalne” metody. »

Odbudowanie zaufania po zwolnieniach grupowych

Aktualizacja: 03.11.2011

W czasie kryzysu zwolnienia grupowe nie wzbudzają sensacji. Firmom zależy na cięciu kosztów, a jednocześnie na wydajnej pracy pozostałych pracowników. Jak to pogodzić? »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Halina Kochalska

Analityk Gold Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »