Tarcza Antykryzysowa, Tarcza Branżowa, Polski Bon Turystyczny, ochrona miejsc pracy, Mały ZUS Plus dla przedsiębiorców – to m.in. właśnie tu koncentrowały się prace MRPiT w 2020 roku. Głównym celem w dobie pandemii Covid-19 i związanym z nią kryzysem, było konieczne wsparcie udzielane pracownikom i pracodawcom.
Liczby, cyfry, tabelki, cele i wskaźniki efektywności, czyli świat sprzedaży… Dla jednych są to narzędzia wspierające sprzedaż, dla innych cele same w sobie. O tym, czy osiąganie KPI’s powinno stać się „targetem” rozmawiamy z Robertem Lipińskim, mentorem w zakresie skutecznej sprzedaży BtoB.
Opublikowane zostały wyniki badania „Busometr” na drugie półrocze 2020 r. Indeks nastrojów przedsiębiorców wyniósł 42,4 punktu (spadek z 44,5 punktu w poprzednim półroczu), co oznacza, że nastroje przedsiębiorców w okresie epidemii COVID-19 pogarszają się. Najgorzej jest z inwestycjami, zadziwiająco dobre nastroje utrzymują się z kolei na rynku pracy.