| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: promocja

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu promocja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące promocja.

Jakie nagrody rzeczowe i prezenty dla pracowników i klientów

Aktualizacja: 19.02.2020

Prezenty, czy nagrody zwiększają lojalność klientów, są również skuteczną formą motywowania pracowników. Doceniać można jednak nie tylko za pomocą gratyfikacji finansowych, czy też typowych nagród rzeczowych. Skuteczna nagroda to taka, która wywołuje emocje. »

Ambasador marki - co zrobić, gdy zachowuje się nielojalnie wobec firmy?

Aktualizacja: 09.12.2019

Rolą ambasadora marki jest najczęściej wypowiadanie się o danym produkcie lub usłudze w sposób pozytywny, korzystanie z niego w miejscach publicznych. Co jednak w sytuacji, gdy ambasador zachowuje się nielojalnie? »

Nowoczesne sposoby promocji technologii gazowych w XIX wieku

Aktualizacja: 28.10.2019

Pomimo oczywistej przewagi nad węglem technologie gazowe w XIX wieku wymagały intensywnej promocji. Branża gazownicza nie bała się niestandardowych form promocji. »

Black Friday i Cyber Monday - prawa konsumenta

Aktualizacja: 26.11.2018

Wyprzedaże w Black Friday i Cyber Monday przyciągają tłumy klientów. Przy okazji zakupów warto znać swoje prawa. »

Firmom trudniej będzie dotrzeć do odbiorców przez Facebooka

Aktualizacja: 29.01.2018

Facebook zmienia sposób wyświetlania postów. Pierwszeństwo będą miały posty, którymi dzielą się rodzina, bliscy znajomi i te publikowane w grupach, do których należy użytkownik, a dopiero w dalszej kolejności wpisy firm. Wśród nowych funkcji serwisu pojawi się możliwość zawieszenia wyświetlania postów konkretnego użytkownika na 30 dni. Serwis Zuckerberga chce też walczyć z postami, których celem jest jedynie zachęcanie użytkowników do interakcji. »

5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych

Aktualizacja: 29.12.2017

Wyszukiwarki internetowe dają ogromne możliwości dotarcia do klientów wstępnie zainteresowanych naszymi usługami, produktami. Zarówno osoby zainteresowane promocją w Google, jak i marketerzy, podejmują często nietrafione decyzje pod kątem promocji w Google. W związku z tym przedstawiam 5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych, których uniknięcie pozwoli na wyróżnienie się na rynku, zdobycie przewagi konkurencyjnej, ściągnięcie wartościowego ruchu oraz w konsekwencji zwiększenie konwersji i sprzedaży. Zalet jest dużo, więc warto wziąć moje propozycje zmian pod uwagę. »

Prawne aspekty promocji firmy

Aktualizacja: 29.12.2017

Jednym z popularniejszych bohaterów reklam – przy rosnącym rynku reklamy suplementów diety oraz wyrobów medycznych – są lekarze czy fizjoterapeuci. Podobnym, choć mniej silnym społecznie autorytetem, będzie mama, babcia, przyjaciółka, które przynoszą swoim bliskim niezawodne preparaty na problemy z trawieniem, bóle głowy czy inne dolegliwości. Pewnie niewielu konsumentów zdaje sobie jednak sprawę z tego, że prawdziwy lekarz nie zaryzykuje występu w reklamie, by reklamować maść na ból stawów. Dlaczego? »

6 działań na Facebooku, które wspierają sprzedaż w sklepie internetowym

Aktualizacja: 14.12.2017

Social media posiadają coraz więcej funkcji wspierających promocję usług, czy produktów. Obecność biznesu na Facebooku, np. w postaci fanpage'a jest o tyle ważna, że ułatwia potencjalnym klientom kontakt z obsługą, czy chociażby umożliwia wystawianie i sprawdzanie opinii na temat firmy. »

Black Friday - poradnik UOKiK dla konsumentów

Aktualizacja: 23.11.2017

W piątek 24 listopada sklepy będą kusić wyprzedażami. Zanim ulegniesz szałowi zakupów, sprawdź, czy okazja naprawdę jest okazją. Towar kupiony w atrakcyjnej cenie także możesz reklamować. »

Promocja firmy w Internecie w 2018 roku – 6 trendów

Aktualizacja: 23.11.2017

Dzięki promocji firmy w Internecie skutecznie zwiększyć można świadomość marki. Oto interesujące trendy w marketingu internetowym, na które warto zwrócić uwagę estymując budżet na promocję w 2018 roku. »

Jak wypromować sklep internetowy? Sprawdź skuteczne sposoby

Aktualizacja: 13.11.2017

Poniżej kilka skutecznych rozwiązań, które warto zastosować w przypadku prowadzenia e-sklepu. Niektóre z nich można wdrożyć samodzielnie, inne wymagają wsparcia specjalistów. Jedno jest pewne – aby zwiększyć ruch na naszej stronie, który będzie generował sprzedaż, postawmy na kilka źródeł dotarcia do odbiorcy. Oto, co rekomendujemy. »

Jak wypromować lokalny biznes?

Aktualizacja: 04.10.2017

Od wielu lat w Polsce panuje moda na lokalne biznesy. Porzucamy sieciówki na rzecz lokalnych kawiarni, restauracji, sklepów i punktów usługowych. Popularność takich miejsc po części budują ich klienci, polecając je sobie wzajemnie. Jednak w głównej mierze sukces wynika z dobrze zbudowanego wizerunku i odpowiedniej promocji firmy na długo przed otwarciem. »

Podatki w akcjach promocyjnych

Aktualizacja: 02.11.2016

W dniu 15 listopada 2016 r. w Centrum Konferencyjnym GOLDEN FLOOR w Warszawie odbędzie się szkolenie „Podatki w akcjach promocyjnych", organizowane przez MM Conferences S.A. Infor.pl jest patronem medialnym tego wydarzenia. »

Media społecznościowe pomagają budować wizerunek firmy

Aktualizacja: 17.07.2015

Firmy coraz chętniej korzystają z mediów społecznościowych w celu promocji swojej firmy. Dzięki takiej formie promocji można obserwować reakcje klientów, słuchać ich opinii i natychmiastowo odpowiadać na ich komentarze. »

Sprzedaż towarów za symboliczną złotówkę, a niezbędne uzasadnienia

Aktualizacja: 19.05.2015

W przypadku sprzedaży towarów poniżej ceny zakupu (a do takiej należy sprzedaż za symboliczną złotówkę) podatnik powinien poprzeć takie działanie dokumentacją zawierającą wiarygodne i rzetelne informacje na temat powodów takich działań. Przede wszystkim należy posiadać dokumenty odzwierciadlające ekonomiczne uzasadnienie tej decyzji. »

reklama

POLECANE

Ostatnio na forum

Eksperci portalu infor.pl

Roland Szymczykiewicz

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »