Nokia E66 to telefon opracowany z myślą o biznesie. Akcenty ze stali nierdzewnej i perfekcyjnie działający mechanizm rozsuwania świadczą o klasie urządzenia. Smartphone oferuje dwa tryby pracy, służbowy i osobisty. Profil służbowy umożliwia korzystanie z funkcji biznesowych telefonu, takich jak służbowy e-mail, kalendarz, oprogramowanie biurowe. Po pracy, za pomocą jednego przycisku użytkownik może wybrać profil osobisty, w którym ma bezpośredni dostęp do prywatnej skrzynki pocztowej oraz funkcji multimedialnych telefonu takich jak: odtwarzacz MP3, odtwarzacz wideo, nawigacja czy galeria.
Nokia 5800, znana jako Xpress Music to bodaj pierwszy dotykowy telefon fińskiego producenta. Intuicyjne menu, znane z tradycyjnych modeli jest jeszcze wygodniejsze dzięki nowemu 3,2" ekranowi. Telefon działa w czterech zakresach GSM, GPRS , EDGE oraz WCDMA z HSDPA. Zaletą jest technologia Flash, dzięki której przeglądane strony wyglądają identycznie jak te w komputerze.
Model W995 to istny kombajn multimedialny. Aparat wyposażony matrycę 8.1 MPx z Photo Flash i trybem rozpoznawania twarzy. Wyświetlacz 2,6", Wi-Fi i Turbo 3g, a na deser karta Memory Stick o pojemności 8GB. Nowością jest MediaGo, jedyną w swoim rodzaju aplikacja Sony po raz pierwszy prezentowana właśnie w telefonie W995 Walkman, użytkownik może automatycznie przenosić wszelkie dane audio, zdjęcia i materiały wideo pomiędzy telefonem a komputerem.
Specyfikacja tego telefonu wystarczy za wszystko - aparat 8 Mpx, wyświetlacz AMOLED, do tego GPS, HSDPA, masa widżetów. Urządzenie jest wygodne, waży mało i prezentuje się bardzo dobrze w obudowanie z aluminium mieszanym z tworzywem sztucznym. Ogromny ekran cieszy oko, a interfejs dotykowy działa bez zarzutu - czego więcej chcieć ?
To, co najczęściej kojarzy się z promocją czy reklamą danego produktu, to krótkie, acz treściwe i wpadające w pamięć hasło całej kampanii czy też pojedyncze hasło promocyjne. Właściwe hasło może przybliżyć dany produkt, spowodować iż produkt będziemy lepiej kojarzyć itp.Wymyślenie hasła promocyjnego, które będzie charakteryzowało całą kampanię czy też pojedynczą działalność promocyjną, to niezwykle trudne
zadanie.