REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Zespół, Rekrutacja

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Jak wybrać dobre szkolenie?

Każdy, kto chce pozostać konkurencyjny na rynku pracy, znaleźć nowe zatrudnienie bądź zmienić obecne na lepsze, powinien pamiętać o ustawicznym kształceniu w wybranych przez siebie dziedzinach.

Pozorna atrakcyjność kontroferty

Pracodawca proponując kontrofertę z reguły najpierw kieruje się najlepszym interesem firmy. Szacunkowo 80% osób, które przyjęło kontrofertę, w ciągu sześciu miesięcy rozstaje się z pracodawcą.

Jaka motywacja do pracy odstrasza pracodawców?

Złe uzasadnienie zmiany pracy może skazać Cię na porażkę w trakcie rozmowy rekrutacyjnej.

Dlaczego warto unikać kompromisów?

Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą czy pracownikiem, pamiętaj, że kompromis na etapie rekrutacji jest źródłem problemów w przyszłości.

REKLAMA

Jak zachować się w kryzysie?

Od krytycznego spojrzenia na siebie i swoją postawę menedżerską należy rozpoczynać zmiany w zespole. Jednak, nawet w kryzysie, pewne normy i wartości muszą pozostać niezmienne.

Skuteczne sposoby na rozwiązywanie konfliktu

Konflikt nie musi być czynnikiem destrukcyjnym. Wręcz przeciwnie, dobrze rozwiązany może wzmocnić twój zespół.

Jak zbudować skuteczny system motywacyjny w swoim zespole?

Dobrze zbudowany system motywacyjny zwiększa efektywność pracy zespołu oraz pozwala na utrzymanie wartościowych pracowników.

Czy stosować metodę Development Center?

Aby zastosować metodę development center musimy odpowiedzieć sobie na pytanie - jaki cel chcemy osiągnąć.

REKLAMA

Jakich błędów nie należy popełniać stosując Development Center?

Jedną z metod oceny kompetencji pracowników jest metoda - development center (inaczej ośrodek rozwoju). Jednak choć jest metodą znaną i popularnie stosowaną, jej wyniki bywają wykorzystywane w kontrowersyjny sposób a procedura przeprowadzania sesji budzi nieraz poważne wątpliwości.

Różnice kulturowe - jak sobie z nimi poradzić?

Migracje pracowników i globalizacja firm powodują, że coraz więcej ludzi pracuje w zespołach zróżnicowanych kulturowo. Również w Polsce menedżerowie coraz częściej zarządzają ludźmi z różnych stron świata, posługującymi się różnymi językami, mającymi inne wyobrażenia o tym, czym jest dobra współpraca, porządek, obowiązek.

Jak efektywnie zarządzać czasem?

Aby działać sprawnie, menedżer powinien nieustannie podejmować działania w celu doskonalenia organizacji swojej pracy. Do takich działań należy efektywne wykorzystanie swojego czasu, co wiąże się z zarządzaniem czasem, a tym samym zarządzaniem samym sobą.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy headhunterskiej?

Musisz pamiętać, że head hunter, pracownik zatrudnionej agencji, będzie przez jakiś czas stanowić wizytówkę Twojej firmy. To jego profesjonalizm i sposób traktowania kandydatów będzie świadczył o firmie zlecającej rekrutację.

Niebezpieczeństwo headhuntingu

Niestety, nie zawsze wyciąganie kandydatów, błyskotliwych talentów, przynosi pozytywne rezultaty. W metodzie headhuntingu drzemią też zagrożenia.

Łowcy głów – metoda rekrutacji

Czy wiesz, jak dobrze wybrać head huntera, aby zachować dobre imię własnej firmy i pozyskać najcenniejszych pracowników? W poniższym artykule odpowiemy na te i inne pytania.

Ocena kompetencji zawodowych

Przeprowadzając rozmowy rekrutacyjne staramy się ocenić potencjał kandydata, wychwyć nieuchwytne sygnały świadczące o tym, że to właśnie on jest tym, którego nam trzeba. odejmujemy decyzję zwracając uwagę na jego doświadczenia, deklarowane umiejętności, cechy osobowości. Często jednak opieramy się na przeczuciach i pobieżnych ocenach – czy nie lepiej byłoby zmierzyć możliwości kandydata?

Naucz się pracy w zespole

Uczestnicząc w projektach zbiorowych pamiętaj, że jesteś jednym z ogniwek łańcuszka, który w razie Twojej zawodności zerwie się. Konsekwencje Twoich błędów i niedociągnięć poniesie cała grupa. Empatia, odpowiedzialność, zorganizowanie, terminowość, szczerość i uczynność – to cechy, które powinieneś pielęgnować, aby dobrze poradzić sobie z zadaniami zespołowymi.

Praca w boksach

Praca w dużych biurach wymaga od nas umiejętnego układania stosunków z innymi ludźmi, szanowania ich prywatności i potrzeby spokoju. Jak zachowywać się, aby nie przeszkadzać kolegom w wykonywaniu czynności służbowych? Co na ten temat mówi biznesowy savoir vivre?

REKLAMA