Sam pomysł wydzielenia czasu na pracę koncepcyjną menedżera może zastanawiać, ponieważ jest on najbardziej typowym pracownikiem koncepcyjnym i stale podejmuje decyzje, tworząc niejako w ten sposób nowe sytuacje, nową rzeczywistość. Tymczasem okazuje się, że w pracy menedżera można zupełnie wyraźnie oddzielić czynności o charakterze doraźnym i zrutynizowanym od namysłu nad zagadnieniami istotnymi, perspektywicznymi, o szerszym zasięgu.
Zamieszczenie reklamy w postaci linków sponsorowanych daje możliwość codziennego monitorowania efektów i skuteczności kampanii. Służą temu wskaźniki liczbowe, dostępne w obszarze panelu zarządzania kampaniami, dotyczące: ilości klików w reklamę, ilości wyświetleń tekstu, skuteczności kampanii w procentach, średniego kosztu za kliknięcie w reklamę oraz średniej pozycji, jaką wywalczyła reklama w rankingu reklam.