Porzadkowanie list szybkiego dostępu (Windows 7)
REKLAMA
REKLAMA
1. Dzięki listom szybkiego dostępu bez problemu odnajdziemy zarówno elementy ostatnio używane jak i dodane przez nas do ulubionych. Aby samodzielnie przypiąć tam jakiś element musimy wykonać manewr przeciągnij i upuść. Ostatnio używane Windows zapisuje samoczynnie.
REKLAMA
2. Ustawienia paska zadań znajdziemy w Panelu Sterowania. Dolna część okna pokazuje liczba ostatnio używanych elementów – jeśli wpiszemy w to miejsce cyfrę 0 by dodawanie kolejnych elementów zostało zablokowane. Oczywiście elementy, które sami dodamy do ulubionych nadal będą funkcjonować.
3. Jeśli chcesz zaprowadzić porządki w listach szybkiego dostępu, również możesz to zrobić. Aby uzyskać najlepszy efekt należy je opróżnić i dodać najbardziej potrzebne elementy ręcznie.
4. By to zrobić należy uruchomić wiersz poleceń (START-> Uruchom -> cmd). Wewnątrz konsoli wpisujemy polecenie cd -d [nazwa_folderu], przejdź do katalogu userprofile%\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent\AutomatedDestinations.
5. W tym miejscu system gromadzi domyślnie wszystkie wpisy z list szybkiego dostępu, każdy zapisany osobno. Aby opróżnić listy, wystarczy więc zaznaczyć wszystkie pliki je usunąć.
Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA