REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Sprzedaż, Reklamacja

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Nowe prawa dla kupujacych przez internet z półrocznym opóźnieniem

Z półrocznym opóźnieniem zaczną w Polsce obowiązywać nowe przepisy o prawach konsumenta kupującego m.in. w sieci. Zgodnie z dyrektywą powinny one wejść w życie w połowie czerwca, jednak odpowiednią ustawę dopiero podpisał prezydent. Nowe przepisy w ocenie ekspertów mają przyczynić się do rozwoju handlu w internecie. Zyskają przede wszystkim klienci, którzy będą mieli większą jasność, co i po jakiej cenie zamawiają, będą też mogli łatwiej reklamować towar. Dla przedsiębiorców początkowo będzie to oznaczało konieczność przystosowania się do nowych wymogów, ale w konsekwencji wzajemne relacje sklepów i klientów będą łatwiejsze.

Obowiązują nowe zasady reklamacji usług telekomunikacyjnych

8 czerwca weszło w życie rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji dotyczące zasad składania reklamacji usług telekomunikacyjnych. Od teraz będzie możliwy wybór formy, w jakiej będzie składana reklamacja.

Korygowanie ksiąg z powodu zwrotów i reklamacji

Korygowanie ksiąg z powodu zwrotów i reklamacji przysparza wiele problemów dla przedsiębiorców. Każde takie zdarzenie musi zostać odnotowane w księgach rachunkowych. Jak prawidłowo skorygować księgi z powodu

Zasady rozpatrywania reklamacji przez instytucje finansowe

Konsument ma prawo do składania reklamacji w związku z niewłaściwie świadczonymi usługami przez instytucje finansowe. Proces rozpatrywania reklamacji powinien zostać przeprowadzony bezzwłocznie, a także powinien cechować się rzetelnością, wnikliwością, obiektywizmem oraz poszanowaniem powszechnie obowiązujących przepisów prawa i dobrych obyczajów.

REKLAMA

Rusza kolejna edycja akcji "Weź paragon"

Ministerstwo Finansów uruchamia kolejną, zimową edycję ogólnopolskiej akcji informacyjnej "Weź paragon". Akcja ma na celu zmianę zwiększenie świadomości obywateli w stosunku do korzyści płynących z pobierania paragonów. Akcja będzie prowadzona w okresie od 20 stycznia do 2 marca 2014 r.

Można reklamować produkty kupione na wyprzedaży

W czasie trwania zimowych wyprzedaży warto pamiętać, że jeżeli produkt zakupiony na wyprzedaży okaże się wadliwy, klient ma takie same prawa do jego zwrotu, jak gdyby go kupił po regularnej cenie.

Reklamacja towarów promocyjnych i gratisów

Towary kupowane po promocyjnej cenie oraz gratisy to najczęstsze sposoby naciągania klientów. Sklepy często nie przyjmują zwrotów zakupionych towarów, ale – jak przypomina UOKiK – to zależy wyłącznie od dobrej woli sprzedawcy. Kiedy można reklamować towary promocyjne oraz gratisy?

Data ujęcia zakupu towarów w KPiR

Przedsiębiorcy rozpoczynający prowadzenie działalności mają problem z określeniem momentu ujęcia dokonanych zakupów w prowadzonej księdze przychodów i rozchodów. Na fakturze widnieją zwykle data wystawienia, data sprzedaży (dostawy towarów), a także termin płatności. Która z tych dat ma znaczenie dla celów ujęcia wydatku w kosztach? Czy należy mieć również na uwadze datę faktycznego uregulowania zapłaty lub moment rzeczywistego otrzymania towarów?

REKLAMA

Kasy fiskalne - nowa ewidencja korekt

Kasy fiskalne. Sprzedaż towarów i usług na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej powinna być - z pewnymi wyjątkami - ewidencjonowana przy wykorzystaniu kasy fiskalnej. Jak ewidencjonować korekty? 

7 porad na podwojenie sprzedaży świątecznej

Sprzedaż świąteczna to czas wysokich obrotów. Oto 7 punktów, które już dziś pomogą ci ulepszyć twój sklep tobie ułatwiając sprzedaż, a klientom - zakupy.

Kiedy można odstąpić od umowy sprzedaży?

Zdarza się, że konsumenci składający reklamację dotyczącą zakupionego towaru domagają się w pierwszej kolejności zwrotu ceny. Nie zawsze jednak takie uprawnienie im przysługuje. W jakich sytuacjach sprzedawca będący przedsiębiorcą musi się liczyć z koniecznością zwrotu ceny?

BiznesKatalogCD (testowa)

Program dla firm produkcyjnych i handlowych, przeznaczony do tworzenia elektronicznych katalogów oferowanych produktów.

BizDesk (bezpłatna dla 1 stanowiska)

Ten program nadaje się zarówno do firm produkcyjnych, usługowych jak i handlowych. Jest to idealne rozwiązanie, które pozwoli z jednego miejsca sterować całą firmą.

Rachunek Small Business (testowa)

Rachunek Small Business program stworzony w celu szybkiego i nieskomplikowanego wystawiania rachunków uproszczonych. Program jest szybki i wygodny w użyciu, stanowi dobrą alternatywę dla bardzo drogich komercyjnych programów.

Varico ObSp (testowa)

Stosunkowo tani program do obsługi sprzedaży i zakupów, dedykowany dla niewielkich firm.

Smart System (testowa)

Program handlowo-magazynowy zapewniający kompleksową obsługę sprzedaży, zarządzanie magazynem towarów oraz finansami firmy wynikającymi ze sprzedaży i zakupów.

LoMag (testowa)

LoMag to aplikacja do zarządzania magazynami małego lub średniego przedsiębiorstwa, charakteryzujące się prostą i łatwą obsługą oraz możliwością wykorzystania zarówno na pojedynczym stanowisku jak i w sieci.

Hermes POS (testowa)

Program do wspomagania sprzedaży firmy Syriusz, zaprojektowany jako uzupełnienie systemu magazynowego Hermes NG tego samego producenta.

Hermes NG (testowa)

Rozbudowana aplikacja magazynowa firmy Syriusz, wspomagająca również sprzedaż i kontakt komputera z urządzeniami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych.

Ewa - wspomaganie sprzedaży (testowa)

Program handlowo-magazynowy umożliwiający wystawianie dokumentów sprzedaży tj. faktury, dowody sprzedaży czy korekty.

Asystent Magazyn (testowa)

Asystent Magazyn jest to program magazynowy o podstawowej funkcjonalności umożliwiający między innymi łatwe wyszukiwanie produktów, przyjęcie oraz wydanie z magazynu.

mikroSubiekt (testowa)

MikroSUBIEKT dla to prosty w obsłudze ale dość ograniczony funkcjonalnie program odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży.

Czy sprzedawca może zniszczyć kartę płatniczą

Kilka dni temu robiłam zakupy i płaciłam kartą płatniczą. Ekspedientka poinformowała mnie, że transakcja została odrzucona. Na moich oczach moja karta został przecięta nożyczkami. Złożyłam reklamacje, bo przecież to moja karta.

Zmiany przy sprzedaży nieruchomości

 Od nowego roku wszystkie budynki będą musiały posiadać świadectwo energetyczne. Sprzedaż a nawet wynajem mieszkania bez wymaganego dokumentu może okazać się problemem. Niedawno weszły w życie przepisy regulujące wydawanie świadectw energetycznych.

Czy bank ma prawo pobierać opłaty za reklamację

Przeanalizowałam tabelę opłat mojego banku i znalazłam tam zapis, który stanowi, że bank pobierze poniesione koszty w przypadku rozpatrzenia nieuzasadnionej reklamacji. Czy ma do tego prawo? 

REKLAMA