REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Smart System (testowa)

REKLAMA

REKLAMA

Program handlowo-magazynowy zapewniający kompleksową obsługę sprzedaży, zarządzanie magazynem towarów oraz finansami firmy wynikającymi ze sprzedaży i zakupów.

Smart System składa się z 6 modułów: Sprzedaż, Magazyn, Zamówienia, Kasa, Rabaty i Raporty. Wszystkie moduły są proste w obsłudze za sprawą czytelnego interfejsu (przypominającego trochę CDN OPT!MA) oraz kontekstowej pomocy.

REKLAMA

Smart System posiada bogate możliwości konfiguracji, co pozwala na jego użytkowanie mimo zmieniających się przepisów prawa oraz dokonywania rozbudowy we własnym zakresie w celu dostosowania go do specyfiki zmieniającej się wraz z rynkiem firmy, wszystko to bez konieczności ingerencji producenta. Program obsługuje najpopularniejsze drukarki fiskalne.

Poszczególne moduły programu:

  • Smart Magazyn służy do zarządzania magazynem towarów (ilościowo i wartościowo) oraz organizowaniem i realizacją procesów produkcji, a także przetwarzaniem półproduktów w celu wytworzenia gotowego produktu.
  • Smart Sprzedaż to podstawowy i najbardziej wymagany moduł z tego pakietu, gdyż jest niezbędnym narzędziem dla handlowca, ułatwiając i przyspieszając cały proces sprzedaży. Umożliwia tworzenie i wydruki dokumentów sprzedaży, ofert, cenników itp.
  • Smart kasa to program służący do zarządzania finansami firmy w zakresie odnotowywania przychodów i rozchodów gotówkowych oraz bankowych, a także umożliwia śledzenie na bieżąco stanu rozliczeń z odbiorcami oraz dostawcami, zawsze wiesz, kto i ile jest Tobie winny pieniędzy oraz komu i kiedy najpóźniej musisz zapłacić. Program otrzymuje informacje z modułu Smart Sprzedaż i na ich podstawie możliwe jest odnotowywanie zapłaty przez klienta.
  • Smart zamówienia to moduł ten służy do szybkiego tworzenia zamówień do dostawców. Zamówienia mogą być tworzone ręcznie lub generowane są automatyczne propozycje zamówień poprzez wbudowany system analizy rozchodu i przychodu wygenerowanego przez programy Smart Magazyn oraz Smart Sprzedaż.
  • Smart abonamenty to moduł, który współpracuje z modułami Sprzedaż oraz Kasa i pozwala na automatyczne okresowe tworzenie dokumentów sprzedaży. Dotyczy to również płatności za usługi abonamentowe Państwa usługodawców np. płatności za telefon, wynajem czy ZUS. Jest to więc program, który przyda się szczególnie tam gdzie w określonych okresach należy wystawiać identyczne dokumenty za udostępniane usługi.
  • Smart rabaty to moduł, który współpracuje z modułem Sprzedaż i pozwala na tworzenie akcji rabatowych oraz definiowanie indywidualnych rabatów dla każdego nabywcy z osobna. Dowolny nabywca może dostać indywidualne warunki rabatowe na różne grupy towarowe bądź towary. Podczas wystawiania dokumentu sprzedaży na klienta, którego dotyczy akcja rabatowa każdorazowe wybranie towaru do dokumentu sprawdza jaki posiada on rabat na wybrany towar i przydziela mu odpowiedni procent upustu.

Program ten jest szczególnie przydatny w sytuacji gdy w obsługuje się klientów strategicznych, którym udziela się ściśle wyspecyfikowane warunki cenowe.

  • Smart rabaty to rozbudowany system raportowania - tworzy różnego rodzaju analizy, zestawienia, raporty w oparciu o dane ze sprzedaży i magazynu. Spośród wielu możliwych raportów dostępnych w programie istnieje możliwość zamawiania u producenta programu nowych raportów według sciśle określonej specyfiki. Gotowy raport zostaje przesłany poprzez internet wprost do komputera osoby, która zleciła zaprojektowanie raportu.

Pobierz: Smart System

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zespół marketingu w organizacji czy outsourcing usług – które rozwiązanie jest lepsze?

Lepiej inwestować w wewnętrzny zespół marketingowy czy może bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing usług marketingowych? Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji. W dobie cyfryzacji i rosnącej konkurencji firmy muszą stale dbać o swoją obecność na rynku, budować markę oraz skutecznie docierać do klientów.

Rekompensata dla rolnika za brak zapłaty za sprzedane produkty rolne. Wnioski tylko do 31 marca 2025 r.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przypomina, że od 1 lutego do 31 marca 2025 r. producent rolny lub grupa może złożyć do oddziału terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR) wniosek o przyznanie rekompensaty z tytułu nieotrzymania zapłaty za sprzedane produkty rolne od podmiotu prowadzącego skup, przechowywanie, obróbkę lub przetwórstwo produktów rolnych, który stał się niewypłacalny w 2023 lub 2024 r. - w rozumieniu ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa (FOR).

Zintegrowane raportowanie ESG zaczyna już być standardem. Czy w Polsce też?

96% czołowych firm na świecie raportuje zrównoważony rozwój, a 82% włącza dane ESG do raportów rocznych. W Polsce 89% dużych firm publikuje takie raporty, ale tylko 22% działa zgodnie ze standardami ESRS, co stanowi wyzwanie dla konkurencyjności na rynku UE.

Czy polskie firmy są gotowe na ESG?

Współczesny świat biznesu zakręcił się wokół kwestii związanych z ESG. Ta koncepcja, będąca wskaźnikiem zrównoważonego rozwoju, wpływa nie tylko na wielkie korporacje, ale coraz częściej obejmuje także małe i średnie przedsiębiorstwa. W dobie rosnących wymagań związanych ze zrównoważonością społeczną i środowiskową, ESG jest nie tylko wyzwaniem, ale również szansą na budowanie przewagi konkurencyjnej.

REKLAMA

ESG u dostawców czyli jak krok po kroku wdrożyć raportowanie ESG [Mini poradnik]

Wdrażanie raportowania ESG (środowiskowego, społecznego i zarządczego) to niełatwe zadanie, zwłaszcza dla dostawców, w tym działających dla większych firm. Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że wystarczy powołać koordynatora i zebrać dane, to tak naprawdę proces ten wymaga zaangażowania całej organizacji. Jakie są pierwsze kroki do skutecznego raportowania ESG? Na co zwrócić szczególną uwagę?

ESG to zielona miara ryzyka, która potrzebuje strategii zmian [Rekomendacje]

Żeby utrzymać się na rynku, sprostać konkurencji, a nawet ją wyprzedzić, warto stosować się do zasad, które już obowiązują dużych graczy. Najprostszym i najbardziej efektywnym sposobem będzie przygotowanie się, a więc stworzenie mapy działania – czyli strategii ESG – i wdrożenie jej w swojej firmie. Artykuł zawiera rekomendacje dla firm, które dopiero rozpoczynają podróż z ESG.

Ratingi ESG: katalizator zmian czy iluzja postępu?

Współczesny świat biznesu coraz silniej akcentuje znaczenie ESG jako wyznacznika zrównoważonego rozwoju. W tym kontekście ratingi ESG odgrywają kluczową rolę w ocenie działań firm na polu odpowiedzialności środowiskowe, społecznej i zarządzania. Ale czy są one rzeczywistym impulsem do zmian, czy raczej efektowną fasadą bez głębszego wpływu na biznesową rzeczywistość? Przyjrzyjmy się temu bliżej.

Zrównoważony biznes czyli jak strategie ESG zmienią reguły gry?

ESG to dziś megatrend, który dotyczy coraz więcej firm i organizacji. Zaciera powoli granicę między sukcesem a odpowiedzialnością biznesu. Mimo, iż wymaga od przedsiębiorców wiele wysiłku, ESG dostarcza m.in. nieocenione narzędzie, które może nie tylko przekształcić biznes, ale również pomóc budować lepszą przyszłość. To strategia ESG zmienia sposób działania firm na zrównoważony i odpowiedzialny.

REKLAMA

Podatek od nieruchomości może być niższy. Samorządy ustalają najwyższe możliwe stawki

Podatek od nieruchomości może być niższy. To samorządy ustalają najwyższe możliwe stawki, korzystając z widełek ustawowych. Przedsiębiorcy apelują do samorządów o obniżenie podatku. Niektóre firmy płacą go nawet setki tysięcy w skali roku.

Jakie recenzje online liczą się bardziej niż te pozytywne?

Podejmując decyzje zakupowe online, klienci kierują się kilkoma ważnymi kryteriami, z których opinie odgrywają kluczową rolę. Oczekują przy tym, że recenzje będą nie tylko pozytywne, ale również aktualne. Potwierdzają to wyniki najnowszego badania TRUSTMATE.io, z którego wynika, że aż 73% Polaków zwraca uwagę na aktualność opinii. Zaledwie 1,18% respondentów nie uważa tego za istotne.

REKLAMA