REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Wsparcie w rozwój e-usług w województwie kujawsko-pomorskim – Działanie 4.3 RPO WK-P

Tomasz Wydra
Specjalista w dziedzinie dotacji unijnych
Wsparcie w rozwój e-usług w województwie kujawsko-pomorskim – Działanie 4.3 RPO WK-P
Wsparcie w rozwój e-usług w województwie kujawsko-pomorskim – Działanie 4.3 RPO WK-P

REKLAMA

REKLAMA

Przedsiębiorcy, którzy chcieliby wykorzystać możliwości Internetu, aby zwiększyć konkurencyjność i rozwinąć działalność swojej firmy powinni zainteresować się możliwościami jakie oferuje Unia Europejska w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Mowa tu o działaniu 4.3 „Rozwój komercyjnych e-usług” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, z którego mogą skorzystać przedsiębiorcy prowadzący działalność w województwie kujawsko-pomorskim. 

REKLAMA

Kto może ubiegać się o dotację?

O środki unijne na rozwój e-usług mogą wnioskować mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa prowadzące działalność na terenie województwa kujawsko-pomorskiego i działające od m.in. 12 miesięcy. Od potencjalnych wnioskodawców nie wymaga się posiadania na terenie województwa kujawsko-pomorskiego centrali przedsiębiorstwa, lecz dopuszcza się lokalizację jego filii lub oddziału, jeśli wynika to z dokumentów rejestrowych. 

Polecamy: Jakie są źródła finansowania innowacji w Polsce?

Na co można otrzymać dotację?

REKLAMA

Dotację można otrzymać na inwestycje związane promowaniem i rozwojem e-usług. O wsparcie mogą wnioskować przedsiębiorcy, którzy planują zakupić sprzęt i oprogramowanie umożliwiające prowadzenie działalności gospodarczej za pomocą sieci oraz zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w przedsiębiorstwie. Ponadto wspierane będą działania związane reorganizacją przedsiębiorstw, tak aby realizacja zadań pracowników wykonywana była poprzez wykorzystanie telepracy. W przypadku tego typu projektów istnieje możliwość otrzymania wsparcia na przedsięwzięcia polegające na wykonywaniu pracy przez pracownika na rzecz pracodawcy poza miejscem pracy przy wykorzystaniu mediów elektronicznych (Internetu). Poza tym preferowane są projekty polegające na tworzeniu cyfrowych platform wymiany informacji, takie jak portale informacyjne. 

Przykładowo, do wydatków kwalifikujących się do dofinansowania unijnego możemy zaliczyć koszty zakupu łącz dostępowych z operatorami dla sieci szkieletowej, zakupu urządzeń sieci bezprzewodowej (anten, budowa masztów) jak również zakupu urządzeń do zarządzania taką siecią. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W jakiej wysokości mogę otrzymać dotację?

Wysokość dotacji o którą mogą ubiegać się wnioskodawcy tego działania wynoszą odpowiednio dla projektów objętych pomocą publiczną: do 70% - mikroprzedsiębiorstwa, do 60% - małe przedsiębiorstwa, do 50% - średnie przedsiębiorstwa.

Maksymalna kwota wsparcia wynosi 500 tys. złotych.

Musimy pamiętać, iż przed przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej musimy szczegółowo zapoznać się z warunkami i zasadami naboru projektów do konkretnego działania, w tym ze wzorami dokumentów, wytycznymi i zaleceniami poszczególnych instytucji. 

W przypadku działania 4.3 szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu (http://www.fundusze.kujawsko-pomorskie.pl).

Polecamy: Jakie dokształcić się za pieniądze unijne w Warszawie?

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Posiadanie własnej firmy to plan na przyszłość ponad 80 proc. młodych w wieku 8-14 lat

    Młode pokolenie już zarabia. Ma też sprecyzowane plany dotyczące tego, co chce robić w przyszłości. I tak, 81 proc. osób z Polski w wieku 8-14 lat chce posiadać przedsiębiorstwo, prowadzić małą firmę albo mieć poboczny biznes. Pracę dla kogoś innego wybrałoby natomiast 11 proc. badanych.

    Szef OPZZ: dodatkowe niedziele handlowe w grudniu zaskoczeniem dla pracowników

    Wprowadzenie dodatkowych niedziel handlowych jest zaskoczeniem dla pracowników, którzy niemal w ostatniej chwili dowiadują się, że muszą stawić się do pracy 10 i 17 grudnia - powiedział PAP przewodniczący Ogólnopolskiego Porozumienia Związków Zawodowych Piotr Ostrowski.

    Nawet 130 - z tylu różnych aplikacji SaaS korzystały firmy w 2022 r.

    Rosnący poziom cyfryzacji i powszechny model pracy rozproszonej niesie duże wyzwania związane z ochroną danych poufnych i wrażliwych. W 2022 r. firmy korzystały przeciętnie nawet ze 130 różnych aplikacji SaaS. Jak zapewnić ochronę danych poufnych w tak rozbudowanym środowisku?

    Jak karty podarunkowe mogą uchronić przed poświątecznym spadkiem sprzedaży

    Karta podarunkowa jako narzędzie generowania przychodów? Jak najbardziej. Specjaliści od marketingu nie mają wątpliwości, że nowoczesne technologie wykorzystywane w kartach mogą być kluczem do zwiększania lojalności klientów i zapewniania stałego źródła dochodów. 

    REKLAMA

    Zaskakujący rok na giełdzie. Czego spodziewać się na ostatniej prostej 2023 r.?

    To był zaskakujący rok dla rynków, wyjątkowo pomyślny. Zwłaszcza biorąc pod uwagę widmo recesji, które groziło nam jeszcze na jego początku. Czy ostatnie tygodnie roku znów są obiecujące dla giełdy?

    Branża gastronomiczna chętnie korzysta z nowych technologii. Kody QR zamiast tradycyjnego menu będą już standardem?

    Nowe technologie napędzają branżę gastronomiczną. Usprawniają pracę, zmniejszają marnowanie produktów, ułatwiają kontakt z klientem. Rozwój będzie postępował i digitalizacja to jeden z najważniejszych kierunków w rozwoju tego biznesu.

    Firmy nie są zainteresowane ulgą B+R? A może nie wiedzą, że mogą skorzystać

    Ulga B+R. Dane dotyczące wybranych ulg z rozliczenia PIT za 2022 rok są zaskakujące. W porównaniu z rokiem wcześniejszym, skorzystano z ponad 36% mniej odliczeń zmniejszających podstawę opodatkowania z tytułu kosztów uzyskania przychodów, poniesionych na działalność badawczo-rozwojową. Jak komentują to eksperci?

    Wzrost płacy minimalnej: pracodawcy będą ciąć koszty a pracownicy stracą zapał do pracy?

    Wzrost płacy minimalnej w 2024 r. będzie wyzwaniem dla przedsiębiorców. Niektórzy eksperci prognozują, że paradoksalnie może wpłynąć negatywnie na nastroje pracowników i spowodować kolejne podwyżki. 

    REKLAMA

    Akcje, obligacje, giełda, rynek kapitałowy – komentarz rynkowy - listopad 2023 r. Jak rynek zareagował na wynik wyborów?

    W listopadowym komentarzu rynkowym eksperciVIG/C-QUADRAT TFI sprawdzają jak zachowują się obligacje korporacyjne oraz skarbowe w aktualnym otoczeniu makroekonomicznym; zastanawiają się, czy rynki akcji mogą kontynuować wzrosty z początku listopada. A także analizują jak wynik wyborów przełożył się na krajowy rynek akcji. 

    Złota jesień dla branży reklamowej. Politycy dali zarobić. Nowe trendy w bilboardach

    Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej w 2023 roku owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę formę reklamy najczęściej wybierają firmy z sektora handlowego. To on stoi za najbardziej kreatywnymi rozwiązaniami i inwestycjami w cyfrową część reklamy zewnętrznej. 

    REKLAMA