REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Odroczona płatność dla firm w e-commerce

Subskrybuj nas na Youtube
Odroczona płatność dla firm w e-commerce /fot. shutterstock
Odroczona płatność dla firm w e-commerce /fot. shutterstock

REKLAMA

REKLAMA

Polski fintech oferuje już nie tylko leasing i raty dla firm, ale także odroczoną płatność. Można kupić produkt teraz a zapłacić później.

Kupujesz teraz, korzystasz od razu a płacisz miesiąc później. Fintech LeaseLink, który specjalizuje się w finansowaniu zakupów małych i średnich firm dokonywanych w e-commerce wprowadził kolejny produkt. Do leasingu i rat dla firm dołączyła odroczona płatność, która doskonale wpisuje się w obecne trendy i zachowania klientów a także sklepów internetowych nastawionych na sprzedaż dla klienta biznesowego.

REKLAMA

Jaka jest różnica pomiędzy odroczoną płatnością dla konsumentów i przedsiębiorców? Konsument odracza płatność aby przymierzyć, dotknąć, sprawdzić jak zakupiony towar wygląda w rzeczywistości. Klienci dokonujący zakupów na firmę potrzebują materiałów, towarów lub urządzeń aby zrealizować zlecenia na rzecz swoich klientów, zleceniodawców lub wygranych kontraktów. Odroczenie płatności za te zakupy pozwala im płynnie prowadzić swój biznes nawet wtedy gdy nie dysponują środkami, które mogliby zainwestować przed wygenerowaniem przychodu. Odroczona płatność dla firm nie jest zatem klasycznym kup teraz i zapłać później ale czymś więcej - kup teraz, zarób i zapłać.

Polecamy: Kodeks pracy 2019 - komentarz

W jaki sposób realizowana jest usługa? Odroczona płatność dostępna jest całodobowo, niezależnie od dnia tygodnia, nie są wymagane żadne dokumenty oraz wnioski. Skorzystać z niej można przy zakupach do 5 tysięcy netto we wszystkich współpracujących z firmą LeaseLink sklepach internetowych specjalizujących się w sprzedaży dla firm (b2b). Proces realizacji usługi odbywa się w całości online i trwa zaledwie kilka minut. Uwiarygodnienie klienta odbywa się poprzez doskonale znany na rynku i wykorzystywany przez klientów przelew 1zł. Najważniejszy z punktu widzenia klienta jest fakt, że dostawa zakupów realizowana jest w dokładnie takim samym czasie jak przy płatności przelewem lub za pobraniem.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

„Naszą nową usługą dopełniamy łańcuch potrzeb klientów i stajemy się jedynym na rynku kompleksowym dostawcą usług finansowych przeznaczonych dla firm w e-commerce. Jesteśmy zawsze do dyspozycji równolegle z procesem zakupowym - niezależnie czy przedsiębiorca chce odroczyć płatność aby wcześniej wygenerować przychód dzięki zakupionym towarom czy potrzebuje rozłożyć zakup na kilka miesięcznych rat aby jednorazowo wprowadzić go w koszty czy też po prostu chce korzystać z leasingu przez 2,3 a nawet 4 lata. LeaseLink jest też idealnym partnerem dla merczantów i sprzedawców który znacząco wpływa na rozwój rynku b2b w e-commece – mówi Wojciech Kazimierski, prezes i współwłaściciel LeaseLinka.

LeaseLink jest liderem rynku leasingowego w segmencie on-line, z którego usług korzysta już ponad 20 tysięcy klientów małych i średnich firm. Usługi fintechu zintegrowane są z blisko 3 tysiącami e-sklepów w tym liderów rynku e-commerce Allegro, RTV EURO AGD, MediaMarkt a także sieciami stacjonarnymi takimi jak INTERCARS, Centrum IKEA dla firm, FotoJoker. Metodę płatności leaselinkiem oferują sklepy z wielu branż od elektroniki użytkowej poprzez sklepy rowerowe, meblowe, narzędziowe aż po wszelkiego rodzaju wyposażenie i urządzenia.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Prezydent zawetował. Przedsiębiorcy będą dalej płacić wysoką składkę zdrowotną a może rząd podejmie drugą próbę zmiany

Prezydent zawetował ustawę obniżającą składki zdrowotne dla przedsiębiorców. Rząd jednak nie ustępuje i podejmie kolejną próbę, powtarzając rozwiązania przyjęte w ustawie dokładnie w takiej samej treści. Jaka więc ma być składka zdrowotna gdy uda się przeprowadzić zmiany.

Rolnicy wierzą w dobrą koniunkturę - po dłuższej przerwie znów inwestują w maszyny rolnicze

W I kwartale 2025 roku rolnictwo było branżą z największym udziałem w finansowaniu maszyn i urządzeń przez firmy leasingowe – 28%, wynika z danych Związku Polskiego Leasingu. Rolnicy wracają do inwestowania wierząc w poprawę koniunktury w branży.

Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

REKLAMA

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

Termin składania wniosków o dopłaty bezpośrednie 2025

Jaki jest termin składania wniosków do ARIMR o dopłaty bezpośrednie w 2025 roku? Czy można złożyć dokumenty po terminie? Co z załącznikami?

Co każdy prezes (CEO) powinien dziś wiedzieć o technologii?

Każda szkoła zarządzania mówi: deleguj odpowiedzialność. Niezależnie czy mówimy o MŚP czy dużej organizacji, zarządzanie technologią powinno więc być oddane w ręce tych, którzy się na niej znają. Z drugiej strony – jeśli mamy wyprzedzić konkurencję, trzeba inwestować i lewarować biznes przez technologię. Żeby robić to efektywnie, kadra zarządzająca musi rozumieć przynajmniej część świata IT. Problem w tym, że świat technologii jest tak przeładowany informacjami, że często nawet eksperci od IT się w nim gubią. Co warto rozumieć? Jak głęboko wchodzić w poszczególne zagadnienia? Jak rozmawiać z zespołem, który zasypuje wieloma szczegółami? Oto krótki, praktyczny przewodnik.

Działania marketingowe jako kompatybilny element Public Relations

Współczesna komunikacja biznesowa coraz częściej wymaga synergicznego podejścia do działań promocyjnych i wizerunkowych. Marketing i Public Relations (PR), choć wywodzą się z różnych tradycji i pełnią odmienne funkcje, dziś coraz częściej przenikają się i wspólnie pracują na sukces marki. W dobie mediów społecznościowych, globalizacji i błyskawicznego obiegu informacji działania marketingowe stają się kompatybilnym, a nierzadko wręcz niezbędnym elementem strategii PR.

REKLAMA

Branża wydawnicza. Czy na wydawaniu i sprzedaży książek da się wciąż zarobić

Tylko czterech na dziesięciu Polaków przeczytało w ubiegłym roku przynajmniej jedną książkę. Choć wynik ten jest nieco niższy niż rok wcześniej, wciąż należy do najlepszych w ostatniej dekadzie. Co to oznacza dla branży wydawniczej, czy na wydawaniu i sprzedaży książek daje się wciąż zarobić?

Pijemy mniej piwa, przez co browary nie płacą na czas swoim dostawcom

Na kondycję branży piwowarskiej, poza spadającym w wyniku zmian kulturowych popytem, najmocniej wpływają dziś rosnące koszty operacyjne oraz zmiany w podatku akcyzowym. Polacy piją mniej piwa, browary mają coraz większe kłopoty.

REKLAMA