REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Przedsiębiorstwa

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Działania Public Relations dla małych i średnich firm - jak zaplanować? [Poradnik]

Public Relations to kluczowy element budowania wizerunku firmy. Czy działania Public Relations są wskazane dla małych i średnich firm? Jak je zaplanować i na co zwracać szczególną uwagę w komunikacji? Oto krótki poradnik.

Raport: Firmy w Polsce coraz bardziej zaangażowane w działania społeczne i środowiskowe

Raport Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej: Firmy w Polsce coraz bardziej zaangażowane w działania społeczne i środowiskowe. Jak firmy operujące na rynku polskim podchodzą do kwestii środowiskowych, społecznych i zarządzania przedsiębiorstwem (ESG)?

Co trapi sektor MŚP? Nie tylko inflacja, koszty zarządzania zasobami ludzkimi i rotacja pracowników

Inflacja przekładająca się na presję płacową, rosnące koszty związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz wysoka rotacja – to trzy główne wyzwania w obszarze pracowniczym, z którymi mierzą się obecnie firmy z sektora MŚP. Z jakimi jeszcze problemami kadrowymi borykają się mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa?

Czym jest ESG? Oszczędności firmy i korzyść dla środowiska w jednym

ESG (Environmental, Social and Governance) to jeden z obszarów pozafinansowej oceny przedsiębiorstw, w skład której wchodzi ocena kwestia emisji gazów cieplarnianych i redukcji zużycia energii. Wiele firm podejmuje w tym kierunku tylko pozorne działania (tzw. greenwashing). UOKiK zidentyfikował greenwashing w kilku dużych przedsiębiorstwach.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA