Obowiązki sekretarki
REKLAMA
REKLAMA
Zakres obowiązków na stanowisku asystentki zarządu obejmuje:
REKLAMA
Sprawy administracyjno-gospodarcze
1. Samodzielne prowadzenie sekretariatu z uwzględnieniem następujących zadań:
- przepisywanie na komputerze wszelkiej korespondencji i sprawozdań zleconych przez szefa;
- opracowanie korespondencji w zakresie administracyjno-gospodarczym,
- przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty;
- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji;
- przygotowywanie zebrań i konferencji.
Redakcja poleca: RODO. Ochrona danych osobowych. Przewodnik po zmianach
Czy sekretarka może zabrać głos w dyskusji?
Polecamy poradnik: Nowe obowiązki dla prowadzących księgę przychodów i rozchodów
2. Organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura:
- artykuły i materiały biurowe;
- prasę określoną przez szefa;
- przedmioty nietrwałe;
- środki trwałe i zaopatrzenie socjalne.
INFORAKADEMIA poleca: 10 przykazań RODO dla pracodawców
3. Prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych wszystkich składników majątkowych firmy.
4. Prowadzenie w porozumieniu z przełożonym firmy spraw administracyjnych oraz sprawozdawczość w zakresie tego zagadnienia.
5. Dbałość o czystość, ład i porządek w sekretariacie i gabinecie prezesa.
Sprawy osobowe
1. Zakładanie, prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych;
2. Prowadzenie spraw socjalnych pracowników;
3. Prowadzenie rejestru zarządzeń i uchwał Zarządu firmy.
Porozmawiaj o tym na naszym FORUM!
Polecamy: Kto się boi e-faktury?
Współpraca z przełożonym
1. Ustalanie codziennego dnia pracy;
2. Ustalanie planu tygodniowego pracy i spotkań szefa;
3. Prowadzenie terminarza spotkań;
4. Przygotowywanie podróży służbowych;
5. Przygotowywanie konferencji i narad;
6. Czynny udział w przygotowanie wizyty gości;
7. Obsługa szefa i jego gości - serwowanie napojów, rezerwacja hoteli, organizacja spotkań ect.
Inne polecenia przełożonego
Pamiętaj, aby każdego polecenia szefa nie przymierzać do zakresu czynności i sprawdzać czy należą one do Twoich obowiązków, ale także aby nie zgadzać się na wszystko bez próby asertywności, bo szefowie nie cenią takich pracowników. Musisz znaleźć "złoty środek".
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA