REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Abonament bez telefonu – czy to się opłaca?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Kamil Rogala
Jeśli z telefonu korzystamy sporadycznie, powinniśmy wybrać ofertę z możliwie najniższym abonamentem. fot. Fotolia
Jeśli z telefonu korzystamy sporadycznie, powinniśmy wybrać ofertę z możliwie najniższym abonamentem. fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Jeśli decydujemy się na nowy numer u operatora zazwyczaj mamy do wyboru wiele modeli telefonów w różnych cenach uzależnionych od wysokości abonamentu. Możemy oczywiście wybrać ofertę z telefonem, jeśli jednak mamy dobry telefon komórkowy, którego nie chcemy wymieniać i zależy nam tylko na niższych rachunkach, warto wybrać ofertę bez telefonu. Czy to się opłaca?

REKLAMA

Jeśli zrezygnujemy z telefonu i wybierzemy ofertę bez aparatu telefonicznego otrzymamy większy pakiet minut lub niższy abonament. Dobrym przykładem jest tutaj oferta operatora Play. W promocji Long Play bez telefonu przez cały okres trwania umowy, czyli 12 miesięcy, zapłacimy dwukrotnie niższy abonament. Jeśli wcześniej zdecydowaliśmy się na przeniesienie numeru do sieci Play i nie chcemy oferty z telefonem, operator przygotował także kilka innych ciekawych opcji abonamentu.

REKLAMA

Na przykład w promocji Wypróbuj Play na swoim numerze przez cały okres trwania umowy abonament wynosi tylko złotówkę, a przez pierwsze pół roku dostaniemy miesięcznie 60 minut na połączenia do wszystkich sieci lub nieograniczone, darmowe połączenia wewnątrz sieci. Po sześciu miesiącach stawka za abonament nie zmienia się, a koszty za połączenia i inne usługi naliczane są według cennika. Oznacza to, że płacimy jedynie za wykonane połączenia i wysłane wiadomości. Jest to świetna opcja dla osób, które dzwonią sporadycznie i nie wysyłają hurtowej ilości smsów.

Sprawdź też: E-biznes w chmurach – przyszłość firmowego oprogramowania

Jeśli jednak przy zmianie numeru lub operatora, chcemy skorzystać z promocji i zakupić nowy telefon, dokładnie sprawdźmy oferty wszystkich sieci. Dobrze jeszcze przed jakimkolwiek działaniem wybrać przynajmniej jeden interesujący nas model i na jego podstawie porównywać oferty poszczególnych sieci. Obecnie większość operatorów wyprzedaje telefony po atrakcyjnych cenach - to dobry okres na zmianę komórki. Pamiętajmy jednak, że im niższy abonament, tym wyższy teoretyczny koszt telefonu komórkowego.

Czy najniższy abonament się opłaca?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jeśli z telefonu korzystamy sporadycznie, powinniśmy wybrać ofertę z możliwie najniższym abonamentem. Jednak wówczas musimy liczyć się z tym, że cena za połączenia będzie wyższa. Podobnie z ceną telefonu – jak już wspominaliśmy, im niższy abonament, tym droższy telefon. Dlatego też, decydując się na najniższy abonament, albo zapomnijmy o dobrym telefonie, gdyż zapłacimy za niego cenę rynkową, albo zdecydujmy się na ofertę bez telefonu.

Zobacz również: Aplikacje biznesowe – jak kształtuje się przyszłość?

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

REKLAMA

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA

Rewolucyjne zmiany w prowadzeniu księgi przychodów i rozchodów

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt nowego rozporządzenia w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPiR), co oznacza, że już od 1 stycznia 2026 r. zmieni się sposób ich prowadzenia.

Apteki odzyskają prawo reklamowania swojej działalności. bo obecne zakazy są sprzeczne z prawem unijnym

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wydał wyrok w sprawie C-200/24, w którym jednoznacznie uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo Unii Europejskiej. To ważny moment dla rynku aptecznego i swobody działalności gospodarczej w Polsce.

REKLAMA