REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak tanio założyć firmową stronę WWW?

Subskrybuj nas na Youtube
tania firmowa strona internetowa
tania firmowa strona internetowa
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Każdy, kto chce, aby jego firma cieszyła się zainteresowaniem klientów, musi posiadać swoją stronę WWW i zadbać o jej przejrzystość i funkcjonalność. O czym więc należy pamiętać przy jej budowie? W jaki sposób tanio założyć firmową stronę internetową?

Firmowa strona WWW

REKLAMA

Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy, ale dobrze zbudowana strona internetowa jest w dzisiejszych czasach niezbędnym elementem do stworzenia prężnie działającego przedsiębiorstwa.   To właśnie tam przyszli klienci i zleceniodawcy będą poszukiwali informacji o naszej firmie, ofercie i ewentualnych dotychczasowych osiągnięciach. Informacje zawarte na witrynie powinny więc być łatwe do odnalezienia i odpowiednio wypozycjonowane.

REKLAMA

W sieci dostępnych jest wiele darmowych narzędzi, które pozwalają samemu stworzyć swoją stronę internetową. Joomla czy Wordpress pozwalają obniżyć koszty budowy strony, jednak wymagają od użytkownika przynajmniej minimalnej wiedzy i doświadczenia w tworzeniu stron www. Oczywiście jeśli prowadzimy działalność stricte usługową, wówczas rozbudowana witryna nie jest niezbędna. W takim wypadku wystarczyć może strona internetowa w formie wizytówki, gdzie zawarte będą informacje o naszej działalności i ofercie. Warto umieścić na niej też dodatkowe elementy, które będą potwierdzały nasze umiejętności, na przykład podstronę z referencjami lub informację o prowadzeniu bloga eksperckiego w dziedzinie, z jakiej świadczymy usługi. Jeśli natomiast chcemy sprzedawać swoje produkty on-line, wówczas strona WWW z odpowiednimi mechanizmami jest już koniecznością.

Jak komunikować adres firmowej strony www?

Ważne, aby na etapie tworzenia samej witryny uwzględnić potrzeby osób odwiedzających nasz serwis, a po jego uruchomieniu śledzić aktywność na poszczególnych zakładkach, np. za pomocą darmowego narzędzia Google Analytics. Pozwoli nam to wyciągnąć wnioski o popularności podstron czy też ruchu na naszej stronie. Dzięki takim działaniom możemy dłużej utrzymać klienta na witrynie lub też zasugerować mu szybsze odnalezienie treści, których poszukuje.

Kiedy mamy już gotową stronę internetową, kolejnym krokiem do publikacji w sieci jest umieszczenie jej na serwerze. W internecie znajdziemy sporo darmowych serwisów hostingowych, jednak korzystanie z nich wiąże się z pewnymi niedogodnościami. Przede wszystkim godzimy się na wyświetlanie automatycznych, uciążliwych i niezależnych od nas reklam, co może nie spodobać się naszym potencjalnym klientom.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jak uniknąć przerw w działaniu firmowej strony www?

REKLAMA

Dobry i stabilny hosting jest podstawową sprawą, jeśli chodzi o funkcjonowanie strony w wirtualnej przestrzeni. To, jak klienci widzą naszą stronę internetową, wpływa bezpośrednio na postrzeganie samego przedsiębiorstwa. Firma, która pozwala sobie na wyświetlanie reklam innych firm lub, co gorsze, reklam jej konkurencji czy też na przykład treści erotycznych, nigdy nie będzie kojarzona jako profesjonalna i godna zaufania. Korzystanie z darmowych hostingów łączy się też z nieatrakcyjnym adresem strony WWW, zawierającym dodatkowe rozszerzenie, które wprost mówi, że korzystamy z darmowego rozwiązania - mówi  Aleksander Mach z firmy SuperHost.pl

Darmowa usługa nie zawsze jest też bezpieczna. Korzystając z tego typu rozwiązań nie mamy pewności gdzie trafiają nasze dane osobowe, które musimy podać zakładając konto. Darmowe hostingi zazwyczaj posiadają też okrojone funkcje, np. bardzo ograniczone limity pojemności czy transferu danych lub brak obsługi skryptów PHP lub baz MySQL, na których opiera się w chwili obecnej większość nowoczesnych stron WWW.

Zapisz się na nasz Newsletter!

Chcesz otrzymywać więcej aktualnych informacji? Zapisz się na nasz Newsletter!

Kiedy już uporamy się z publikacją naszej strony w internecie, kolejnym etapem jest przemyślenie sposobu w jaki możemy ściągnąć klienta na naszą stronę. Różnego rodzaju banery, toplayery, pop-upy czy też działania e-pr, to tylko kilka przykładowych możliwości dotarcia z przekazem do odbiorcy. Warto jednak zastanowić się co zrobić, żeby klient szukając konkretnej usługi trafił właśnie na naszą stronę.

Działania SEM i SEO to obecnie bardzo istotne elementy, jeśli chodzi o promocję firmy w sieci. Znakomita większość konsumentów właśnie za pomocą wyszukiwarki szuka informacji i usług, które ich interesują. Długofalowe działania mające na celu wyeksponowanie naszej strony w wynikach wyszukiwań mogą znacząco przyczynić się do wzrostu zainteresowania naszymi usługami. Dla wielu firm jest to ogromna szansa aby zaistnieć w swojej branży, jednak trzeba wiedzieć jak ją odpowiednio wykorzystać.

Dlaczego fani na Facebooku nie widzą Twoich wpisów?

Źródło: SuperHost.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Nie uczą się i nie pracują. Polscy NEET często są niewidzialni dla systemu

Jak pokazuje najnowszy raport Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, około 10% młodych Polaków nie uczy się ani nie pracuje. Kim są polscy NEET i dlaczego jest to realny problem społeczny?

Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

REKLAMA

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

REKLAMA

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

REKLAMA