REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak tanio założyć firmową stronę WWW?

tania firmowa strona internetowa
tania firmowa strona internetowa
Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Każdy, kto chce, aby jego firma cieszyła się zainteresowaniem klientów, musi posiadać swoją stronę WWW i zadbać o jej przejrzystość i funkcjonalność. O czym więc należy pamiętać przy jej budowie? W jaki sposób tanio założyć firmową stronę internetową?

Firmowa strona WWW

Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy, ale dobrze zbudowana strona internetowa jest w dzisiejszych czasach niezbędnym elementem do stworzenia prężnie działającego przedsiębiorstwa.   To właśnie tam przyszli klienci i zleceniodawcy będą poszukiwali informacji o naszej firmie, ofercie i ewentualnych dotychczasowych osiągnięciach. Informacje zawarte na witrynie powinny więc być łatwe do odnalezienia i odpowiednio wypozycjonowane.

REKLAMA

REKLAMA

W sieci dostępnych jest wiele darmowych narzędzi, które pozwalają samemu stworzyć swoją stronę internetową. Joomla czy Wordpress pozwalają obniżyć koszty budowy strony, jednak wymagają od użytkownika przynajmniej minimalnej wiedzy i doświadczenia w tworzeniu stron www. Oczywiście jeśli prowadzimy działalność stricte usługową, wówczas rozbudowana witryna nie jest niezbędna. W takim wypadku wystarczyć może strona internetowa w formie wizytówki, gdzie zawarte będą informacje o naszej działalności i ofercie. Warto umieścić na niej też dodatkowe elementy, które będą potwierdzały nasze umiejętności, na przykład podstronę z referencjami lub informację o prowadzeniu bloga eksperckiego w dziedzinie, z jakiej świadczymy usługi. Jeśli natomiast chcemy sprzedawać swoje produkty on-line, wówczas strona WWW z odpowiednimi mechanizmami jest już koniecznością.

Jak komunikować adres firmowej strony www?

Ważne, aby na etapie tworzenia samej witryny uwzględnić potrzeby osób odwiedzających nasz serwis, a po jego uruchomieniu śledzić aktywność na poszczególnych zakładkach, np. za pomocą darmowego narzędzia Google Analytics. Pozwoli nam to wyciągnąć wnioski o popularności podstron czy też ruchu na naszej stronie. Dzięki takim działaniom możemy dłużej utrzymać klienta na witrynie lub też zasugerować mu szybsze odnalezienie treści, których poszukuje.

REKLAMA

Kiedy mamy już gotową stronę internetową, kolejnym krokiem do publikacji w sieci jest umieszczenie jej na serwerze. W internecie znajdziemy sporo darmowych serwisów hostingowych, jednak korzystanie z nich wiąże się z pewnymi niedogodnościami. Przede wszystkim godzimy się na wyświetlanie automatycznych, uciążliwych i niezależnych od nas reklam, co może nie spodobać się naszym potencjalnym klientom.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jak uniknąć przerw w działaniu firmowej strony www?

Dobry i stabilny hosting jest podstawową sprawą, jeśli chodzi o funkcjonowanie strony w wirtualnej przestrzeni. To, jak klienci widzą naszą stronę internetową, wpływa bezpośrednio na postrzeganie samego przedsiębiorstwa. Firma, która pozwala sobie na wyświetlanie reklam innych firm lub, co gorsze, reklam jej konkurencji czy też na przykład treści erotycznych, nigdy nie będzie kojarzona jako profesjonalna i godna zaufania. Korzystanie z darmowych hostingów łączy się też z nieatrakcyjnym adresem strony WWW, zawierającym dodatkowe rozszerzenie, które wprost mówi, że korzystamy z darmowego rozwiązania - mówi  Aleksander Mach z firmy SuperHost.pl

Darmowa usługa nie zawsze jest też bezpieczna. Korzystając z tego typu rozwiązań nie mamy pewności gdzie trafiają nasze dane osobowe, które musimy podać zakładając konto. Darmowe hostingi zazwyczaj posiadają też okrojone funkcje, np. bardzo ograniczone limity pojemności czy transferu danych lub brak obsługi skryptów PHP lub baz MySQL, na których opiera się w chwili obecnej większość nowoczesnych stron WWW.

Zapisz się na nasz Newsletter!

Chcesz otrzymywać więcej aktualnych informacji? Zapisz się na nasz Newsletter!

Kiedy już uporamy się z publikacją naszej strony w internecie, kolejnym etapem jest przemyślenie sposobu w jaki możemy ściągnąć klienta na naszą stronę. Różnego rodzaju banery, toplayery, pop-upy czy też działania e-pr, to tylko kilka przykładowych możliwości dotarcia z przekazem do odbiorcy. Warto jednak zastanowić się co zrobić, żeby klient szukając konkretnej usługi trafił właśnie na naszą stronę.

Działania SEM i SEO to obecnie bardzo istotne elementy, jeśli chodzi o promocję firmy w sieci. Znakomita większość konsumentów właśnie za pomocą wyszukiwarki szuka informacji i usług, które ich interesują. Długofalowe działania mające na celu wyeksponowanie naszej strony w wynikach wyszukiwań mogą znacząco przyczynić się do wzrostu zainteresowania naszymi usługami. Dla wielu firm jest to ogromna szansa aby zaistnieć w swojej branży, jednak trzeba wiedzieć jak ją odpowiednio wykorzystać.

Dlaczego fani na Facebooku nie widzą Twoich wpisów?

Źródło: SuperHost.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Przedsiębiorca był pewien, że wygrał z urzędem. Wystarczyło milczenie organu administracyjnego. Ale ten wyrok NSA zmienił zasady - Prawo przedsiębiorców nie działa

Spółka złożyła wniosek o interpretację indywidualną i czekała na odpowiedź. Gdy organ nie wydał decyzji w ustawowym terminie 30 dni, przedsiębiorca uznał, że sprawa załatwiła się sama – na jego korzyść. Wystąpił o zaświadczenie potwierdzające milczące załatwienie sprawy. Naczelny Sąd Administracyjny wydał jednak wyrok, który może zaskoczyć wielu przedsiębiorców liczących na bezczynność urzędników.

Robią to od lat, nie wiedząc, że ma to nazwę. Nowe badanie odsłania prawdę o polskich firmach

Niemal 60 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje znajomość pojęcia ESG. Jednocześnie znaczna część z nich od lat realizuje działania wpisujące się w zrównoważony rozwój – często nie zdając sobie z tego sprawy. Najnowsze badanie Instytutu Keralla Research pokazuje, jak wygląda rzeczywistość polskiego sektora MŚP w kontekście odpowiedzialnego zarządzania.

Większość cyberataków zaczyna się od pracownika. Oto 6 dobrych praktyk dla pracowników i pracodawców

Ponad połowa cyberataków spowodowana jest błędami pracowników. Przekazujemy 6 dobrych praktyk dla pracownika i pracodawcy z zakresu cyberbezpieczeństwa. Każda organizacja powinna się z nimi zapoznać.

Rolnictwo precyzyjne jako element rolnictwa 4.0 - co to jest i od czego zacząć?

Rolnictwo precyzyjne elementem rolnictwa 4.0 - co to jest i jak zacząć? Wejście w świat rolnictwa precyzyjnego nie musi być gwałtowną rewolucją na zasadzie „wszystko albo nic”. Co wynika z najnowszego raportu John Deere?

REKLAMA

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego dotyczy: kosztów podatkowych, limitu amortyzacji dla samochodów o wysokiej emisji CO₂, remanentu, warunków i limitów małego podatnika, rozrachunków, systemów księgowych i rozliczenia podatku.

Ugorowanie to katastrofa dla gleby - najlepszy jest płodozmian. Naukowcy od 1967 roku badali jedno pole

Ugorowanie gleby to przepis na katastrofę, a prowadzenie jednej uprawy na polu powoduje m.in. erozję i suchość gleby. Najlepszą formą jej uprawy jest płodozmian - do takich wniosków doszedł międzynarodowy zespół naukowców, m.in. z Wrocławia, który nieprzerwanie od 1967 r. badał jedno z litewskich pól.

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Prognoza zatrudnienia netto

Czy firmy zamierzają zatrudniać nowych pracowników na początku 2026 roku? Gdzie będzie najwięcej rekrutacji? Jaka jest prognoza zatrudnienia netto? Oto wyniki raportu ManpowerGroup.

Po latach przyzwyczailiście się już do RODO? Och, nie trzeba było... Unia Europejska szykuje potężne zmiany, będzie RODO 2.0 i trzeba się go nauczyć od nowa

Unia Europejska szykuje przełomowe zmiany w przepisach o ochronie danych osobowych. Projekt Digital Omnibus zakłada m.in. uproszczenie zasad dotyczących plików cookie, nowe regulacje dla sztucznej inteligencji oraz mniejszą biurokrację dla firm. Sprawdź, jak nadchodząca nowelizacja RODO wpłynie na Twoje codzienne korzystanie z Internetu!

REKLAMA

Mniej podwyżek wynagrodzeń w 2026 roku? Niepokojące prognozy dla pracowników [BADANIE]

Podwyżki wynagrodzeń w przyszłym roku deklaruje 39 proc. pracodawców, o 8 pkt proc. mniej wobec 2025 roku - wynika z badania Randstad. Jednocześnie prawie 80 proc. firm chce utrzymać zatrudnienia, a redukcje zapowiada 5 proc.

5 wyzwań sektora energetycznego - przedsiębiorcy rozmawiali z ministrem

5 wyzwań sektora energetycznego to m.in. usprawnienie funkcjonowania NFOŚ w kontekście finansowania magazynów energii, energetyka rozproszona jako element bezpieczeństwa państwa, finansowanie energetyki rozproszonej przez uwolnienie potencjału kapitałowego banków spółdzielczych przy wsparciu merytorycznym BOŚ.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA