REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Czy opłaca się kupić telewizję, Internet i telefon w pakiecie 3 w 1?

Rynek usług teleinformatycznych w Polsce jest na tyle rozwinięty, że można wybierać między kilkoma dużymi operatorami.
Rynek usług teleinformatycznych w Polsce jest na tyle rozwinięty, że można wybierać między kilkoma dużymi operatorami.

REKLAMA

REKLAMA

Eksperci podkreślają, że można dużo zaoszczędzić, decydując się na zakup pakietu, obejmującego tzw. usługi teleinformatyczne, czyli telewizję, Internet i telefon. Na polskim rynku działa kilku dużych dostawców, którzy prześcigają się w wymyślaniu połączonych pakietów. Jaki zestaw warto wybrać?

Jednym z pierwszych ułatwień, które pojawia się, jest wygoda. Za wszystkie 3 usługi przychodzi do nas rachunek od jednego operatora, płacimy tylko raz, a nie trzy. Dodatkowo, decydując się na opcję pakietu połączonych usług, często dostajemy upominek bądź zniżkę od naszego dostawcy. Wybierając najciekawsze pakiety zintegrowanych usług, dla potrzeb niniejszego artykułu, w przypadku dostępu do Internetu przyjęto wymóg prędkości przesyłu danych na poziomie min. 20 Mb/s. Przyjrzyjmy się dokładniej najatrakcyjniejszym ofertom, jakie możemy znaleźć na rynku.

REKLAMA

UPC

Jeden z promocyjnych pakietów UPC to Superpakiet, dzięki któremu będziemy mieli dostęp do 3 usług. Są to:

* Internet Fiber Power 25 Mb/s za 41 zł – jeśli dokonamy zakupu pakietu przez stronę upc.pl, dostaniemy opcję bezprzewodowego połączenia za 0 zł, ale uwaga, oferta jest ograniczona do wyczerpania zapasów routerów Wifi,

* Telefon Minuty do wszystkich 240 – otrzymujemy 240 minut w abonamencie do wykorzystania na połączenia stacjonarne w Polsce i wybranych krajach Europy oraz na połączenia komórkowe do sieci Era, Orange i Plus,

Dalszy ciąg materiału pod wideo

* Telewizja – są tutaj 3 opcje do wyboru: MAX HD z nagrywarką za 76 zł; Select HD z nagrywarką za 63 zł oraz Select HD za 53 zł.

Cena całego pakietu, w zależności od wybranej opcji telewizji, wynosi 163 zł, 150 zł albo 140 zł.
Opłata instalacyjna kosztuje 50 zł bądź 100 zł i została skorygowana z danym wariantem telewizji. Co więcej, obniżka miesięcznej opłaty abonamentowej za usługi podstawowe zostaje przyznana „na zawsze”, tzn. wysokość rabatu jest stała przez cały okres trwania umowy, czyli 24 miesiące, i nie zmniejsza się nawet po jej zakończeniu! Wszystko podano w sposób prosty i przejrzysty.

Dowiedz się także: Jakie są rentowności wynajmu mieszkania, lokat i obligacji?

Aster

Ten operator ma w swojej ofercie pakiety Quattro, w skład których wchodzą 4 usługi: Internet, telewizja, telefonia komórkowa oraz stacjonarna. Zestawy te można zakupić w 4 wariantach: ekonomicznym, optymalnym, dla wymagających i SUPER. Każdy z nich różni się ceną oraz parametrami usług. Przykładowo w pakiecie dla wymagających, który kosztuje 149 zł, otrzymamy:

* Telewizję, pakiet BasicPLUS, HD Pack i dekoder HD,

* Internet do 20 Mb/s,

* Telefon stacjonarny, w tym 250 min/mies. i aparat Veris Derby 300,

* Telefon komórkowy, w tym 30 min./mies. I aparat Nokia 1800 lub Internet mobilny 0,25 GB wraz z modemem Option Icon 505.

Warto zwrócić uwagę na to, że już za 10 zł więcej, w pakiecie SUPER, nasz pakiet minut zostanie poszerzony w każdej opcji telefonii oraz dostaniemy dekoder HD z nagrywarką zamiast standardowego. Opłata aktywacyjna w Aster wynosi 99 zł.

Telekomunikacja Polska S.A.

REKLAMA

Telokomunikacja Polska ma w swojej ofercie 3 pakiety. Pierwszy składa się Internetu oraz Telewizji, drugi z Internetu i geofonu, trzeci zaś gwarantuje dostęp do Internetu, telewizji oraz telefonii internetowej w technologii satelitarnej. Rzućmy okiem na tę ostatnią możliwość:

* Telewizja - Dostęp do telewizji za pomocą anteny satelitarnej, w cenie abonamentu dostaniemy 38 najpopularniejszych kanałów. Dodatkowo istnieje możliwość dostępu do usługi VoD oraz zamówienia pakietów telewizyjnych Orange sport, HBO, M, L lub HD.

* Internet – istnieje 6 wariantów prędkości, od 512 kb/s do 20 Mb/s i to od prędkości Internetu uzależniona jest cena usługi. Za największą prędkość zapłacimy 90,64 zł miesięcznie w dwuletnim okresie rozliczeniowym.

* Telefon - nielimitowane połączenia do wszystkich sieci stacjonarnych w Polsce w ramach abonamentu w technologii satelitarnej.

Dekoder telewizyjny oraz modem Livebox TP dostaniemy bez żadnych opłat, zaś opłata aktywacyjna dla nowych klientów wynosi 20,06 zł.

Polecamy serwis: Lokaty

Netia

Niestety na tym polu Netia rozczarowuje, ponieważ obecnie oferuje tylko dostęp do Internetu oraz telefon. Z tych dwóch usług składa się podstawowy pakiet Netii Internet + telefon „bez VAT”. Mimo że brak tutaj oferty telewizji, to jednak warto przyjrzeć się również tej opcji. Pakiet dostępny jest w 4 wersjach: ekonomicznej, podstawowej, optymalnej oraz dla wymagających. Ten ostatni oferuje prędkość do 20 Mbit/s, toteż szczególnie zasługuje na bliższą uwagę. Zestaw obejmuje:

* Internet o prędkości 20 Mbit/s bez limitów danych,

* Router Wi-Fi za 1 zł,

* Telefon, a wraz z nim nielimitowane rozmowy na numery stacjonarne w UE, USA i Kanadzie,

* Pendrive 8 GB w prezencie przy zakupie przez Netia.pl. Dodatkowo przy zakupie przez stronę internetową oszczędzasz 8,13 zł miesięcznie,

* Możliwość dostępu do VoD na życzenie klienta,

* Bon o wartości 100 zł.

Cena takiego pakietu wynosi 105,53 zł/mc. Za aktywację zapłacimy tylko 2zł! To najniższa opłata na rynku. Dodatkowo możemy zawrzeć umowę na 12 miesięcy, więc mamy większą swobodę. Co więcej, Netia daje nam gwarancję ceny, dzięki której możemy zmienić umowę na lepszą w trakcie jej obowiązywania.

Czy opłaca się kupić usługi w pakiecie?

Połączone opcje dostawy różnych usług są zdecydowanie korzystniejsze niż polowanie na pojedyncze okazje. Już chociażby na etapie samych opłat aktywacyjnych, za które zapłacimy tylko raz. Dodatkowo usługi sprzedawane w pakiecie są zawsze tańsze od tych samych usług, dostępnych pojedynczo. Opłaca się to obydwu stronom – zarówno klientowi, jak i dostawcy. Jedyne, co my musimy zrobić, to wybrać taką opcję, która najlepiej odpowiada naszym potrzebom.

Eksperci TotalMoney.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA