REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Dlaczego brokerzy wzbogacają swoje usługi o doradztwo finansowe?

Subskrybuj nas na Youtube
W 2010 r. Home Broker pośredniczył w sprzedaży kredytów opiewających na 1,4 mld zł.
W 2010 r. Home Broker pośredniczył w sprzedaży kredytów opiewających na 1,4 mld zł.

REKLAMA

REKLAMA

Coraz więcej klientów brokerów mieszkaniowych decyduje się na doradztwo pośredników przy wyborze finansowania. Dlaczego firmy, pomagające przy zakupie i sprzedaży nieruchomości, czuwają również nad udzieleniem kredytu? Dowiedz się, w jaki sposób eksperci od nieruchomości łączą swoją podstawową działalność z doradztwem finansowym na przykładzie Home Broker.

Podstawowa działalność Home Broker, jaką jest doradztwo przy zakupie i sprzedaży nieruchomości, została wzbogacona rok temu o usługę finansowania. Obecnie z doradztwa Home Brokera przy wyborze finansowania korzysta większość jego klientów. W styczniu przez pośrednika zostały udzielone kredyty o wartości 30 mln zł, a w grudniu ich sprzedaż wyniosła już 174 mln zł. Daje to sześciokrotny wzrost. W całym roku eksperci z tej firmy pośredniczył w sprzedaży kredytów o wartości 1,4 mld zł. W tym roku sprzedaż nadal rośnie. Styczniowy wynik to 350 mln zł kredytów, udzielonych przez brokera. – Liczby te potwierdzają, że pomysł na biznes polegający na połączeniu pod jednym dachem doradztwa przy zakupie nieruchomości z doradztwem finansowym trafił w potrzeby rynku – ocenia Damian Milibrand, prezes Home Broker.

REKLAMA

REKLAMA

Eksperci doradzą, jak sfinansować inwestycję

83% klientów, którzy przy pomocy brokera kupili mieszkanie w 2010 roku, skorzystało z doradztwa przy wyborze finansowania. Po takie doradztwo sięgają też osoby, które sprzedały nieruchomość. – Za naszym pośrednictwem mogą ulokować gotówkę na rynku finansowym zanim kupią kolejną nieruchomość – zaznacza Damian Milibrand.

Dowiedz się także: Jak dużych mieszkań potrzebują Polacy?

REKLAMA

Doradcy biorą pod uwagę cały majątek klienta i proponują kompleksowe rozwiązania, na które składają się aktywa finansowe i inwestycje w nieruchomości. – W naszym rozumieniu doradztwo finansowe to znacznie więcej, niż tylko wybór kredytu, ubezpieczenia czy funduszu inwestycyjnego – podkreśla Damian Milibrand z Home Broker. Firma stopniowo wdraża też nową usługę, która jeszcze bardziej rozszerzy spojrzenie na domowe finanse. Po przeanalizowaniu wydatków, jakie gospodarstwo domowe ponosi w związku z utrzymaniem nieruchomości, doradzi wybór dostawcy prądu, dostawcy Internetu i telewizji, operatora telekomunikacyjnego czy firmy wywożącej śmieci, a następnie pomoże w załatwieniu formalności.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Polecamy serwis: Budżet domowy

Wyniki sprzedaży nieruchomości Home Broker

W 2010 roku z miesiąca na miesiąc rosła liczba lokali, w sprzedaży których pośredniczył Home Broker. Liczba klientów, którzy kupili lub sprzedali nieruchomość, zwiększyła się między styczniem a grudniem prawie trzykrotnie, z 211 do 606. – To podstawowa gałąź naszej działalności. Jesteśmy największym graczem na rynku – mówi prezes. Plany na lata 2011-2012, przedstawione przez firmę w październiku ur., zakładają, że co dziesiąta nieruchomość mieszkaniowa, która zmieni właściciela, zostanie sprzedana przez Home Broker.

Źródło: Informacja prasowa Home Broker

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA