| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Czytaj także

Temat: telepraca

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu telepraca. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące telepraca.

Czy w wyniku ograniczenia przez pracodawcę wydatków na wyjazd integracyjny można pominąć w nim telepracowników

Aktualizacja: 30.01.2018

Pracownicy naszej firmy wykonują pracę w siedzibie firmy, a niektórzy w ramach telepracy. Zamierzamy zorganizować wyjazd integracyjny, którego celem jest poprawa komunikacji między współpracującymi ze sobą pracownikami. Podczas wyjazdu zostanie zorganizowane specjalistyczne szkolenie dla pracowników. Z uwagi na ograniczony budżet zdecydowaliśmy, że nie będą w nim uczestniczyć osoby zatrudnione w warunkach telepracy. Czy nasze postępowanie będzie prawidłowe, jeżeli pominięcie telepracowników będzie wynikało z konieczności ograniczenia kosztów tego wyjazdu? »

Czy zatrudnienie w formie telepracy się opłaca?

Aktualizacja: 29.05.2014

Świadczenie pracy w formie telepracy zostało wprowadzone do regulacji kodeksu pracy w 2007 r. Telepraca staje się coraz popularniejsza. Jakie prawa ma telepracownik? Jakie obowiązki ma pracodawca wobec telepracownika? »

Praca zdalna – niezależność i swoboda czy nieustanny obowiązek?

Aktualizacja: 25.11.2011

Praca zdalna jest formą wykonywania powierzonych zadań poza siedzibą firmy. Jest to telepraca, której zasady w postaci np. poświęconych godzin dzienne, regulujemy sami, a fakt używania do niej technik elektronicznych powoduje, że możemy spełniać swoje obowiązki we własnym domu, mając kontakt z przełożonym jedynie poprzez e-maile, skype’a czy też telefonicznie. »

Zatrudnianie pracowników w formie telepracy - prawa i obowiązki pracodawcy

Aktualizacja: 14.11.2011

Telepraca jest postrzegana jako forma zatrudnienia umożliwiająca pracownikom godzenie życia zawodowego z życiem rodzinnym oraz stosowanie elastycznej organizacji pracy. Czy z punktu widzenia pracodawcy ma ona równie atrakcyjny charakter? »

Jakie powinny być słuchawki dla call center

Aktualizacja: 04.10.2010

Wybór zestawów słuchawkowych do firmy powinien opierać się na analizie potrzeb zarówno pracownika, jak i pracodawcy. Komplety, które nie posiadają blokad przed przekroczeniem granicznych progów dźwięku stanowią zagrożenie dla pracownika. »

Kiedy można posłużyć się sms-em?

Aktualizacja: 27.10.2011

Jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że korespondencja wewnątrz firmy najczęściej odbywa się za pomocą poczty elektronicznej. Jednak w pewnych sytuacjach wysyłamy też sms-y. »

Telepraca – wizerunek pracownika

Aktualizacja: 21.10.2011

Pracujesz w domu, więc masz poczucie, że jesteś bardziej anonimową osobą niż koledzy i koleżanki z pracy, którzy spotykają się osobiście z klientami. Jeśli tak myślisz to jesteś w błędzie. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Zespół Doradców Podatkowych Jacek Czernecki Spółka z o.o.

Spółka Doradztwa Podatkowego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK