REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Franczyza w nowych segmentach rynku

Auxilium S.A.

REKLAMA

REKLAMA

Głównymi dostawcami systemów franczyzowych na polskim rynku były banki, restauracje oraz sklepy spożywcze. Od niedawna franczyza wkracza na nowe segmenty rynku.

Pojawiają się systemy franczyzowe w usługach finansowych związanych z doradztwem oraz usługami rachunkowymi. Zasady działania nowowchodzących systemów franczyzowych są w większości zbliżone do tych już działających z tą jednak różnicą, że sieci usługowe kładą duży nacisk na jakość świadczonych usług i tym samym dobór partnerów. Franczyzowe sieci handlowe mają towar, który stanowi największą wartość danej sieci. Jest on dostarczany z centralnych magazynów i trafiając do klienta we wszystkich punktach danej sieci przedstawia on taką samą wartość. W przypadku franczyzy usługowej sytuacja jest z goła inna.

REKLAMA

Franczyza usługowa...

REKLAMA

Usługa jest tworzona przez ludzi, i to od nich zależy jakość i profesjonalizm tej usługi, a przede wszystkim zadowolenie klientów. Dlatego też firmy usługowe tak wielką wagę przykładają do doboru potencjalnych kandydatów na franczyzoboirców. Zależy od nich dobre imię i marka całej sieci biur usługowych. Obecnie na polskim rynku obecnych jest co najmniej kilka systemów franczyzowych w branży finansowej. Współpraca z franczyzodawcą to przede wszystkim wsparcie merytoryczne, co wpływa na lepszą jakość obsługi Klientów oraz rozpoznawalność firmy, która zapewnia franczyzobiorcy ogólnopolską promocję. Franczyza znanej sieci to rozpoznawalna marka, która wzbudza większe zaufanie klientów.

Ponadto będąc partnerem franczyzowym któregoś z biur usługowych czy sieci biur rachunkowych franczyzobiorca ma możliwość zaprezentowania swoim klientom bardzo szerokiej oferty usług, posiada dostęp do aktualnych szkoleń oraz opracowanego przez profesjonalistów gotowego know-how. Decydując się na franczyzę franczyzobiorca może zająć się sprzedażą usług i Klientami, a nie szukaniem dogodnych rozwiązań i strategii rozwoju, to wszystko zapewnia mu franczyzodawca.

Kto może zostać Franczyzobiorcą w sektorze usług...

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Franczyzobiorcą sieci biur rachunkowych lub innych usług może zostać każdy przedsiębiorca, który, prowadzi biuro rachunkowe lub usługowe, zna lokalny rynek i zechce zainwestować środki finansowe w przystąpienie do systemu franczyzowego, a przede wszystkim jest rzetelnym i profesjonalnym partnerem.

Ważnym aspektem z punktu widzenia współpracy biznesowej jest również innowacyjność, chęć podnoszenia kwalifikacji własnych i jakości obsługi w biurze oraz akceptacja celów i zasad działania systemu franczyzowego danej sieci zapisanych w umowie franczyzowej. Dbając o zachowanie standardów wizualizacyjnych ważnym aspektem jest również posiadanie przez potencjalnego franczyzobiorcę odpowiedniego biura. W sprzedaży licencji usługowych systemów franczyzowych meritum jest odpowiedni dobór franczyzobiorcy by nieodpowiedni standard świadczonych usług nie wpłynęły na markę i opinię o franczyzodawcy i nie spowodowały zamiast rozwoju sieci jej schyłku.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Rozwój sztucznej inteligencji jak rewolucja przemysłowa? Firmy gotowe na zmiany

    Do 2030 r. będzie dziesiątki milionów nowych miejsc pracy dzięki SI - tak wynika z raportu McKinsey. Światowe Forum Ekonomiczne akcentuje jednak, że wiele stanowisk ulegnie likwidacji. O tym, że firmy muszą dostosować się do nowej rzeczywistości, wiadomo, pytanie brzmi - jak szybko? 

    Kalendarz marketingowy – czym jest i jak może pomóc w działalności małej firmy?

    Co to jest kalendarz marketingowy? Jak można wykorzystać to narzędzie do marketingu internetowego małych i średnich firm?

    Polska największym producentem jabłek w UE. Jabłek jemy jednak mało

    Polska jest największym producentem jabłek w Unii Europejskiej oraz 4. ich producentem na świecie. Mimo, że w naszym kraju tych owoców jest pod dostatkiem, a jabłko jest promowane jako owoc narodowy, jego spożycie nie rośnie. W gospodarstwach domowych zjada się rocznie ok. 11-12 kg jabłek na osobę.

    Hipermarkety tańsze niż dyskonty? Gdzie bardziej opłaca się robić zakupy?

    W sklepach ceny wciąż rosną, ale w niektórych trochę wolniej. Gdzie teraz opłaca się robić zakupy? Co lepiej kupić w dyskoncie a co w supermarkecie? Czy w najbliższym czasie można spodziewać się, że we wszystkich sklepach wzrost rdr. będzie jednocyfrowy? 

    REKLAMA

    Pożary paneli fotowoltaicznych. Jak zminimalizować ryzyko?

    Jak każdy inny rodzaj instalacji, fotowoltaika jest narażona na usterki i awarie: przegrzanie, uszkodzenia, przepięcia, a w skrajnych przypadkach nawet na pożary. Chociaż do zaprószenia ognia dochodzi bardzo rzadko, zawsze trzeba pamiętać o środkach ostrożności. Jak zminimalizować ryzyko awarii?

    Ze sztuczną inteligencją logistyka nie będzie już taka sama

    Sztuczna inteligencja w logistyce to przyszłość. W łańcuch dostaw z użyciem AI chce zainwestować już ponad 60% firm. Co może ułatwić ta technologia? 

    Nowy trend - zmiana okularów co sezon?

    Okulary jako element stylizacji i w dodatku regularnie wymieniany zgodnie z trendami już nikogo nie dziwi. Przychody na rynku okularów są coraz wyższe i będą się jeszcze zwiększać. Nie tylko ze względu na starzejące się społeczeństwo. 

    Bezpieczeństwo w leśnictwie. Apel przedsiębiorców o interwencję państwa

    W obliczu rosnącej liczby tragicznych wypadków w leśnictwie, przedsiębiorcy leśni wzywają do pilnej reakcji ze strony państwa. Postulują o zwiększenie nadzoru nad Lasami Państwowymi, odpolitycznienie kadr oraz opracowanie strategii dla sektora leśno-drzewnego. Ale czy ich głos zostanie wysłuchany?

    REKLAMA

    Pieniądze dla rolników uprawiających kukurydzę. Do 80 proc. kwoty wynikającej z niezapłaconych faktur lub rachunków. Do kiedy wnioski?

    Do 6 października 2023 r. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przyjmuje wnioski o pomoc finansową dla producenta rolnego, który w 2022 r. lub 2023 r. co najmniej raz nie otrzymał zapłaty za sprzedaną kukurydzę - poinformowała Agencja.

    Czy Technologia Internetu Rzeczy zrewolucjonizuje sektor farmaceutyczny?

    Łańcuch dostaw w sektorze farmaceutycznym to duże wyzwanie - bezpieczeństwo i jakość produktu jest obwarowana licznymi uregulowaniami i przepisami. Systemy i urządzenia oparte o technologię Internetu Rzeczy – IoT (z ang. Internet of Things) wydają się logicznym rozwiązaniem. 

    REKLAMA