REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Franczyza w nowych segmentach rynku

Auxilium S.A.

REKLAMA

REKLAMA

Głównymi dostawcami systemów franczyzowych na polskim rynku były banki, restauracje oraz sklepy spożywcze. Od niedawna franczyza wkracza na nowe segmenty rynku.

Pojawiają się systemy franczyzowe w usługach finansowych związanych z doradztwem oraz usługami rachunkowymi. Zasady działania nowowchodzących systemów franczyzowych są w większości zbliżone do tych już działających z tą jednak różnicą, że sieci usługowe kładą duży nacisk na jakość świadczonych usług i tym samym dobór partnerów. Franczyzowe sieci handlowe mają towar, który stanowi największą wartość danej sieci. Jest on dostarczany z centralnych magazynów i trafiając do klienta we wszystkich punktach danej sieci przedstawia on taką samą wartość. W przypadku franczyzy usługowej sytuacja jest z goła inna.

REKLAMA

Franczyza usługowa...

REKLAMA

Usługa jest tworzona przez ludzi, i to od nich zależy jakość i profesjonalizm tej usługi, a przede wszystkim zadowolenie klientów. Dlatego też firmy usługowe tak wielką wagę przykładają do doboru potencjalnych kandydatów na franczyzoboirców. Zależy od nich dobre imię i marka całej sieci biur usługowych. Obecnie na polskim rynku obecnych jest co najmniej kilka systemów franczyzowych w branży finansowej. Współpraca z franczyzodawcą to przede wszystkim wsparcie merytoryczne, co wpływa na lepszą jakość obsługi Klientów oraz rozpoznawalność firmy, która zapewnia franczyzobiorcy ogólnopolską promocję. Franczyza znanej sieci to rozpoznawalna marka, która wzbudza większe zaufanie klientów.

Ponadto będąc partnerem franczyzowym któregoś z biur usługowych czy sieci biur rachunkowych franczyzobiorca ma możliwość zaprezentowania swoim klientom bardzo szerokiej oferty usług, posiada dostęp do aktualnych szkoleń oraz opracowanego przez profesjonalistów gotowego know-how. Decydując się na franczyzę franczyzobiorca może zająć się sprzedażą usług i Klientami, a nie szukaniem dogodnych rozwiązań i strategii rozwoju, to wszystko zapewnia mu franczyzodawca.

Kto może zostać Franczyzobiorcą w sektorze usług...

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

Franczyzobiorcą sieci biur rachunkowych lub innych usług może zostać każdy przedsiębiorca, który, prowadzi biuro rachunkowe lub usługowe, zna lokalny rynek i zechce zainwestować środki finansowe w przystąpienie do systemu franczyzowego, a przede wszystkim jest rzetelnym i profesjonalnym partnerem.

Ważnym aspektem z punktu widzenia współpracy biznesowej jest również innowacyjność, chęć podnoszenia kwalifikacji własnych i jakości obsługi w biurze oraz akceptacja celów i zasad działania systemu franczyzowego danej sieci zapisanych w umowie franczyzowej. Dbając o zachowanie standardów wizualizacyjnych ważnym aspektem jest również posiadanie przez potencjalnego franczyzobiorcę odpowiedniego biura. W sprzedaży licencji usługowych systemów franczyzowych meritum jest odpowiedni dobór franczyzobiorcy by nieodpowiedni standard świadczonych usług nie wpłynęły na markę i opinię o franczyzodawcy i nie spowodowały zamiast rozwoju sieci jej schyłku.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA