REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Poznaj swojego konsultanta

Katarzyna Gajda PR Manager - FPA Group
Poza osobistym spotkaniem, rzadko praktykuje się weryfikację CV danego konsultanta.
Poza osobistym spotkaniem, rzadko praktykuje się weryfikację CV danego konsultanta.

REKLAMA

REKLAMA

Zapada decyzja o outsourcingu. Przeprowadzony zostaje research firm świadczących tego typu usługi. W końcu zostaje wyłoniona short lista firm – potencjalnych kandydatów do współpracy. Właśnie w tym momencie warto spróbować lepiej poznać firmę, z którą zamierzamy się związać.

REKLAMA

 Po pierwsze – wizyta w biurze potencjalnego podwykonawcy. Dzięki niej będzie można sprawdzić jak funkcjonuje biuro i jak wygląda codzienność. To również dobry moment, żeby dopytać o szczegóły związane z zabezpieczeniami systemu IT oraz archiwizacją dokumentów. W końcu przecież przekazujemy outsourcerowi dostęp do danych pracowniczych, a te jak wiadomo podlegają ochronie danych osobowych. Warto więc zweryfikować czy będą w 100% bezpieczne.

REKLAMA

Z drugiej strony to też dobry czas na poznanie osób, które w przyszłości będą delegowane do współpracy z nami. Nie od dziś wiadomo, że jednym z czynników decydującym o zadowoleniu ze współpracy jest zgranie na linii konsultant-klient. W czasie spotkania można także zapytać jakich klientów dotychczas obsługiwał oddelegowany do współpracy z nami specjalista. W zależności od tego czy klient posiada znaczny wolumen pracowników, czy też jest firmą z sektora MSP takie doświadczenie powinien posiadać konsultant.

Zobacz: Jakie są korzyści z outsourcingu funkcji szkoleniowej? część III

"Chemia" w biznesie

REKLAMA

Poza osobistym spotkaniem, rzadko praktykuje się weryfikację CV danego konsultanta. W końcu za jego kwalifikacje gwarantuje firma zewnętrzna. Z drugiej strony warto pamiętać, że w codziennej wzajemnej współpracy i kontaktach bardzo ważna jest tzw. „chemia”, która ma niebagatelne znaczenie w systemie oceny jakości współpracy. Dlatego jeśli po okresie wdrożenia i wzajemnego poznawania kontakty nie będą się układały tak jak sobie życzy klient, nie bójmy się poprosić o zmianę osoby kontaktowej.

Jest to jedna z przewag współpracy z firmą zewnętrzną. W końcu jeśli zatrudnimy na etat w swojej firmie księgową, czy specjalistę ds. kadr i płac ich „wymiana” nawet jeśli po okresie próbnym nie wpisują się w naszą kulturę organizacyjną i dochodzi do konfliktów nie jest ani łatwa, ani tania. Oznacza bowiem konieczność rozwiązania umowy, a w konsekwencji rozpoczęcie nowej rekrutacji. W momencie, kiedy współpracujemy z firmą zewnętrzną sytuacja jest znacznie prostsza.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz: Wybór firmy outsourcingowej

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA