Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu obsługa klienta. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące obsługa klienta.
Przedsiębiorca jak konsument. Co zmieni się od 1 stycznia 2021 r.?
Aktualizacja: 22.12.2020
Dotychczas podział był prosty, produkt lub usługę kupuje Klient - Konsument lub Klient - Przedsiębiorca. Od 1 stycznia ten podział będzie inny. Zmiany prawa dla e-commerce, które miały wejść w czerwcu 2020 r. postanowiono jednak, przesunąć na okres noworoczny tzn. 1 stycznia 2021 r. »
Koronawirus: jak kształtują się trendy konsumenckie?
Aktualizacja: 14.12.2020
Trendy konsumenckie w pandemii. W drugiej fali Polacy wydają więcej i wybierają droższe produkty. Dodatkowo widać różnice pomiędzy poszczególnymi aglomeracjami. »
Home office, obsługa klienta - jak zarządzać firmą w obliczu covid-19?
Aktualizacja: 24.11.2020
Jak zarządzać pracującymi w trybie home office i jak chronić pracujących w zespołach lub obsługujących klientów? Dziś przedsiębiorcy stoją przed wieloma wyzwaniami chcąc utrzymać ciągłość produkcji i zatrudnienia w firmie. Jak to zrobić? Więcej w poniższym tekście. »
Koronawirus a gastronomia. Firmy ze spadkami obrotów
Aktualizacja: 13.10.2020
Choć od początku pandemii nie minął nawet rok, to jednak COVID-19 w olbrzymim stopniu wpłynął na nasz styl życia – nie wyłączając przy tym gastronomii. Najnowsze badanie PAYBACK Opinion Poll pokazuje, że zainteresowanie wizytami w restauracjach, barach i kawiarniach zmalało o prawie 30%. »
Na czym powinni skupić się handlowcy?
Aktualizacja: 19.06.2019
Na zlecenie Zebra Technologies przeprowadzono badanie Global Shopper Study. Jakie wnioski co do obsługi klienta mogą wyciągnąć z niego handlowcy? »
Jak zabezpieczać dane swoich klientów?
Aktualizacja: 07.03.2019
Jako przedsiębiorca przechowujesz dane klientów i chcesz, żeby były bezpieczne? Prezentujemy dobre praktyki proponowane przez Amazon, w celu zmaksymalizowania bezpieczeństwa poufnych informacji. »
Handlowiec vs. klient – jak poradzić sobie z każdym typem kupującego?
Aktualizacja: 20.06.2018
Jeśli uważnie słuchasz rozmówcy, możesz się o nim sporo dowiedzieć – np. tego, w jaki sposób podejmuje decyzje czy też motywuje się do działania. Mogłoby się wydawać, że w biznesie taka „identyfikacja” pomocna jest tylko handlowcom, tymczasem przyda się także na innych stanowiskach. Jeśli na co dzień kontaktujesz się z klientami lub jesteś odpowiedzialny za przekazywanie innym informacji i chcesz robić to skuteczniej, naucz się rozpoznawać pewne wzorce patrzenia na świat. »
Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta
Aktualizacja: 07.04.2016
Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji "Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta", które odbędzie się 26 kwietnia w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl »
Podwyższenie jakości obsługi klienta w branży TSL
Aktualizacja: 27.11.2014
Jakość obsługi klienta ma szczególne znaczenie w branży usługowej. W jaki sposób podwyższyć jakość obsługi klienta w branży TSL? »