REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta

Subskrybuj nas na Youtube
Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta
Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta
ALERT MEDIA Communications Sp. z o.o.

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy do wzięcia udziału w konferencji "Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta", które odbędzie się 26 kwietnia w Warszawie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

Smartfony zastępują ekrany komputerów. Ostatnio nastąpił dynamiczny wzrost wykorzystania urządzeń mobilnych m.in. do logowania do banków, kupowania przez internet czy przeglądania informacji o produktach. Laptopy stały się standardem wykorzystywanym przez pracowników, którzy chcą być mobilni.

REKLAMA

REKLAMA

Już 26 kwietnia w Warszawie podczas drugiej edycji konferencji o rozwiązaniach mobilnych słuchacze, staną przed możliwością zdobycia wiedzy, na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży.

Lokalizacja: Centrum Konferencyjne Atrium al. Jana Pawła II 25

REKLAMA

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Głos zabiorą m.in:

Artur Brzyski - Dyrektor zarządzający, Jakdojade.pl
Anita Jankiewicz - Dyrektor ds. Sprzedaży Brokerskiej, Raiffeisen Polbank

Więcej informacji: http://successpoint.pl/mobilnosc

Zagadnienia tematyczne konferencji:

1. zarządzanie i bezpieczeństwo

  • wsparcie procesów biznesowych – BPM;
  • Business Intelligence - analizy i raporty;
  • archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe;
  • bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych;
  • zapobieganie nadużyciom i oszustwom:
    - rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
    - rozliczanie finansów - fakturowanie/rachunki cykliczne/abonamentowe.

2. mobilny handlowiec/agent

  • rozwiązania/aplikacje mobilne;
  • usługi mobilne - mapy/ okalizacja;
  • sprzęt handlowca/agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto.

3. narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo

  • systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM;
  • aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń;
  • zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR;
  • systemy/aplikacje raportujące, zestawienia;
  • rozliczanie prowizji;
  • system powiadamia, przypomina;
  • systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień;
  • obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów;
  • systemy mailingowe i SMS-owe.

4. praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży

  • porównywarki cen i usług;
  • elektroniczny kanał sprzedaży/ubezpieczeń;
  • social media w handlu i ubezpieczeniach.

Grupa docelowa:

  • kadra zarządzająca instytucji handlowych, finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych:
    -dyrektorzy/kierownicy placówek centralnych i oddziałów,
    -kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii;
  • przedstawiciele z działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych;
  • analitycy baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych.

Dowiedz się jak wykorzystać nowe technologie w mobilnym handlu i zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/mobilnosc#zarejestruj-si%C4%99

Kontakt z organizatorem:

Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl

successpoint
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Rozliczenie pojazdów firmowych w 2026 roku i nowe limity dla kosztów podatkowych w firmie – mniejsze odliczenia od podatku, czyli dlaczego opłaca się kupić samochód na firmę jeszcze w 2025 roku

Od 1 stycznia 2026 roku poważnie zmieniają się zasady odliczeń podatkowych co do samochodów firmowych – zmniejszeniu ulega limit wartości pojazdu, który można przyjmować do rozliczeń podatkowych. Rozwiązanie to miało w założeniu promować elektromobilność, a wynika z pakietu ustaw uchwalanych jeszcze w ramach tzw. „Polskiego Ładu”, z odroczonym aż do 2026 roku czasem wejścia w życie. Resort finansów nie potwierdził natomiast, aby planował zmienić te przepisy czy odroczyć ich obowiązywanie na dalszy okres.

Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

REKLAMA

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

REKLAMA

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

REKLAMA