Mobilna (r)ewolucja - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo i obsługę klienta
REKLAMA
REKLAMA
Smartfony zastępują ekrany komputerów. Ostatnio nastąpił dynamiczny wzrost wykorzystania urządzeń mobilnych m.in. do logowania do banków, kupowania przez internet czy przeglądania informacji o produktach. Laptopy stały się standardem wykorzystywanym przez pracowników, którzy chcą być mobilni.
REKLAMA
Już 26 kwietnia w Warszawie podczas drugiej edycji konferencji o rozwiązaniach mobilnych słuchacze, staną przed możliwością zdobycia wiedzy, na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży.
Lokalizacja: Centrum Konferencyjne Atrium al. Jana Pawła II 25
Głos zabiorą m.in:
Artur Brzyski - Dyrektor zarządzający, Jakdojade.pl
Anita Jankiewicz - Dyrektor ds. Sprzedaży Brokerskiej, Raiffeisen Polbank
Więcej informacji: http://successpoint.pl/mobilnosc
Zagadnienia tematyczne konferencji:
1. zarządzanie i bezpieczeństwo
- wsparcie procesów biznesowych – BPM;
- Business Intelligence - analizy i raporty;
- archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe;
- bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych;
- zapobieganie nadużyciom i oszustwom:
- rozwiązania dla placówek wieloodziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów - fakturowanie/rachunki cykliczne/abonamentowe.
2. mobilny handlowiec/agent
- rozwiązania/aplikacje mobilne;
- usługi mobilne - mapy/ okalizacja;
- sprzęt handlowca/agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne, komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto.
3. narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
- systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM;
- aplikacje do kalkulacji kosztów zakupów / ubezpieczeń;
- zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR;
- systemy/aplikacje raportujące, zestawienia;
- rozliczanie prowizji;
- system powiadamia, przypomina;
- systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień;
- obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów;
- systemy mailingowe i SMS-owe.
4. praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży
- porównywarki cen i usług;
- elektroniczny kanał sprzedaży/ubezpieczeń;
- social media w handlu i ubezpieczeniach.
Grupa docelowa:
- kadra zarządzająca instytucji handlowych, finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw/agencji ubezpieczeniowych:
-dyrektorzy/kierownicy placówek centralnych i oddziałów,
-kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii; - przedstawiciele z działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych;
- analitycy baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych.
Dowiedz się jak wykorzystać nowe technologie w mobilnym handlu i zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/mobilnosc#zarejestruj-si%C4%99
Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.