Jak złożyć wniosek o subwencję z PFR 2.0?
REKLAMA
REKLAMA
Kto może starać się o subwencję PFR 2.0?
Subwencja PFR przeznaczona jest dla mikro, małych i średnich firm.
REKLAMA
Do kiedy można złożyć wniosek?
Wnioski o subwencję PFR 2.0 można składać w okresie od 15 stycznia 2021 r. do 28 lutego 2021 r.
Gdzie składać wniosek o subwencję PFR?
Nabór wniosków jest realizowany za pośrednictwem kanałów bankowości elektronicznej.
Składając wniosek, przedsiębiorca zobowiązany jest do przekazania do banku dokumentów takich jak:
- przekazania pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie Osoby Upoważnionej do złożenia oświadczeń woli i wiedzy w celu lub w związku z zawarciem umowy subwencji finansowej,
- przekazania do banku odpisu z KRS lub wydruku z CEIDG
- przekazania do banku innych dokumentów wyjaśniających ewentualne rozbieżności pomiędzy dokumentami wskazanymi powyżej a stanem faktycznym (np. dokument poświadczający zmianę nazwiska, wniosek złożony do KRS wraz z załącznikami obejmujący swym zakresem zmianę osób uprawnionych do reprezentacji beneficjenta) lub wskazania we wniosku danych Osoby Upoważnionej oraz osób, które złożyły podpisy pod pełnomocnictwem.
W przypadku spółek cywilnych, spółek prawa handlowego oraz innych jednostek organizacyjnych w celu ubiegania się o wsparcie w ramach należy przedstawić zgody wszystkich wspólników na staranie się o dotację.
Czy wniosek o subwencję może w imieniu przedsiębiorcy złożyć biuro rachunkowe?
Tak, biuro rachunkowe może złożyć taki wniosek dla firmy.
Osoba, która składa wniosek o subwencję musi być uprawniona do reprezentowana firmy, w imieniu której dokonuje tych czynności.
Jak długo trwa rozpoznawanie wniosku o subwencję?
Rozpoznawanie wniosku o subwencję trwa co do zasady do kilku dni roboczych.
Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.