REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

3D i Internet w telewizorze – czy to się przyda w firmie?

Kamil Rogala
Jeśli pragniemy oglądać filmy w trójwymiarze powinniśmy zdecydować się na odpowiedni telewizor.
Jeśli pragniemy oglądać filmy w trójwymiarze powinniśmy zdecydować się na odpowiedni telewizor.

REKLAMA

REKLAMA

Wiemy już, na co zwracać uwagę podczas wyboru telewizora do firmy. Wiemy również, że częstotliwość odświeżania na poziomie 600 Hz to totalnie zbędny gadżet, a kąt widzenia warto sprawdzać osobiście. Sprawdźmy teraz, czy takie funkcję jak 3D czy możliwość połączenia internetowego w telewizorze jest w ogóle przydatne?

Jeśli pragniemy oglądać filmy w trójwymiarze powinniśmy zdecydować się na odpowiedni telewizor. Niestety technologia ta dziś nadal raczkuje, a efekt trójwymiaru nawet na sprzęcie najwyższej klasy nadal jest mizerny. Ponadto decydując się na taki telewizor musimy zadbać o odpowiednie okulary do oglądania trójwymiarowego obrazu. Producenci w większości przypadków dodają jedną parę do swoich telewizorów, kolejne zaś należy dokupić osobno. Koszt takich okularów często przekracza 200 złotych. Wyobraźmy sobie, że chcemy zrobić w firmie prezentację w 3D dla 30 osób. Kupno wszystkim okularów 3D to ogromna inwestycja.

REKLAMA

Zobacz również: Operacje zbliżeniowe NFC – na czym to polega i jak działa?

Kolejną wadą jest również sam fakt, że ilość obrazów, filmów czy programów w 3D jest bardzo niewielka. Ponadto koszt takiego telewizora, nie wspominając o okularach, jest o wiele wyższy od swoich normalnych odpowiedników. Podsumowując, 3D w firmie to bardzo ciekawa alternatywa i synonim nowoczesności, ale o wiele lepiej zainwestować w lepszy telewizor LCD LED lub plazmowy, a nawet w odpowiednie nagłośnienie, niż na telewizor 3D, który i tak przez 99% czasu będzie pełnił rolę zwykłego odbiornika.

Polecamy: Nowy Office w firmie – jak uniknąć problemów?

Ostatnio bardzo często mówi się o możliwości podłączenia Internetu do telewizora. Czy to się w ogóle przydaje i do czego służy? Otóż telewizory wyposażone w funkcję Internetu posiadają specjalną przeglądarkę, które pozwala na połączenie się z kilkoma odgórnie zdefiniowanymi serwisami. Mówiąc w skrócie, siedząc przed telewizorem możemy sprawdzić najnowsze informacje ze świata, sprawdzić prognozę pogody, pooglądać filmy w sieci czy porozmawiać ze znajomymi na portalu społecznościowym. Jest to dość ciekawa opcja, ale jej przydatność w firmie może być znikoma. Poza tym korzystanie w ten sposób z Internetu za pomocą zwykłego pilota jest mało komfortowe.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Branża gastronomiczna chętnie korzysta z nowych technologii. Kody QR zamiast tradycyjnego menu będą już standardem?

    Nowe technologie napędzają branżę gastronomiczną. Usprawniają pracę, zmniejszają marnowanie produktów, ułatwiają kontakt z klientem. Rozwój będzie postępował i digitalizacja to jeden z najważniejszych kierunków w rozwoju tego biznesu.

    Firmy nie są zainteresowane ulgą B+R? A może nie wiedzą, że mogą skorzystać

    Ulga B+R. Dane dotyczące wybranych ulg z rozliczenia PIT za 2022 rok są zaskakujące. W porównaniu z rokiem wcześniejszym, skorzystano z ponad 36% mniej odliczeń zmniejszających podstawę opodatkowania z tytułu kosztów uzyskania przychodów, poniesionych na działalność badawczo-rozwojową. Jak komentują to eksperci?

    Wzrost płacy minimalnej: pracodawcy będą ciąć koszty a pracownicy stracą zapał do pracy?

    Wzrost płacy minimalnej w 2024 r. będzie wyzwaniem dla przedsiębiorców. Niektórzy eksperci prognozują, że paradoksalnie może wpłynąć negatywnie na nastroje pracowników i spowodować kolejne podwyżki. 

    Akcje, obligacje, giełda, rynek kapitałowy – komentarz rynkowy - listopad 2023 r. Jak rynek zareagował na wynik wyborów?

    W listopadowym komentarzu rynkowym eksperciVIG/C-QUADRAT TFI sprawdzają jak zachowują się obligacje korporacyjne oraz skarbowe w aktualnym otoczeniu makroekonomicznym; zastanawiają się, czy rynki akcji mogą kontynuować wzrosty z początku listopada. A także analizują jak wynik wyborów przełożył się na krajowy rynek akcji. 

    REKLAMA

    Złota jesień dla branży reklamowej. Politycy dali zarobić. Nowe trendy w bilboardach

    Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej w 2023 roku owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę formę reklamy najczęściej wybierają firmy z sektora handlowego. To on stoi za najbardziej kreatywnymi rozwiązaniami i inwestycjami w cyfrową część reklamy zewnętrznej. 

    Gazetki promocyjne, kupony, spersonalizowane listy - Polacy wciąż lubią tę formę promocji

    Polacy potrafią szukać promocji i świadomie robić zakupy. Informacji szukamy w internecie, ale równie chętnie sięgamy po tradycyjne gazetki i listy z ofertami. 

    Włamania na konto e-mail możesz nie zauważyć! Jak działają cyberprzestępcy?

    Cyberprzestępcy wciąż szukają nowych sposobów na wyłudzanie danych. Na przykład przejmując konto e-mail przenoszą wybrane wiadomości do ukrytych folderów lub usuwają je, tak aby ofiary nie widziały alertów bezpieczeństwa. 

    Technologia rozpoznawania obrazu szansą dla sklepów z monitoringiem półek

    Technologia rozpoznawania obrazu może poprawić efektywność zarządzania sprzedażą. Nie tylko skróci do minimum czas potrzebny na przeprowadzenie audytu, ale i zmniejszy koszty. Eksperci przewidują, że sektor wdrażania tej technologii w ciągu najbliższych 4 lat będzie się rozwijał średnio o 20,4 proc. rocznie.

    REKLAMA

    Chleb coraz gorszy i coraz droższy? Co nas czeka od nowego roku?

    Ceny pieczywa się stabilizują? Może chwilowo, bo według ekspertów od 2024 roku kilka czynników może mocno wpłynąć na finalne ceny detaliczne. Branża piekarnicza ma kilka pomysłów dla nowego rządu. 

    Branżę handlową w walce z kradzieżami wspiera technologia. A liczba kradzieży rośnie

    Polacy w tym roku mogą przebić liczbę zamówień internetowych i zakupów stacjonarnych w Black Friday względem ubiegłego roku. Na pewno natomiast już na ten moment odnotowano wzrost liczby kradzieży w sklepach. Jak właściciele radzą sobie z kradzieżami? Jak mogą monitorować ruch w sklepie? 

    REKLAMA