REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jak wybrać drukarkę do dużego biura?

Kamil Rogala

REKLAMA

REKLAMA

Wiemy już, jak wybrać drukarkę do małego biura. Wiemy również, że nie należy kupować pierwszego lepszego urządzenia zwracając uwagę jedynie na jego cenę. Drukarka to wbrew pozorom bardzo złożone urządzenie. Wydajność tego sprzętu zależy od wielu czynników. Wybierając drukarkę do większego biura powinniśmy tym bardziej poświęcić temu więcej czasu i uwagi. Nawet z pozoru błahy aspekt z perspektywy czasu może mieć bardzo duże znaczenie. Czym kierować się wybierając drukarkę do dużego biura?

Na początku warto zwrócić uwagę na obciążalność drukarki. Kupując takie urządzenie z pewnością jesteśmy świadomi tego, że będzie ono eksploatowane dość intensywnie, dlatego obciążalność na poziomie 10 tysięcy stron miesięcznie to rozsądny próg minimalny. Poza tym drukarka powinna być koniecznie wyposażona w port sieciowy Ethernet. Moduł WiFi będzie dodatkowym atutem. Profesjonalna drukarka do dużego biura powinna posiadać również, co najmniej dwa zamykane podajniki papieru (A3 i A4) każdy mieszczący po 500 arkuszy, oraz dodatkowy podajnik ręczny.

REKLAMA

Jeśli w firmie drukuje się naprawdę dużo dokumentów etc. warto zainwestować w profesjonalne, choć droższe urządzenie. Dzięki temu, koszt druku strony A4 tekstu może spaść nawet do 1 grosza. Przy założeniu, że drukujemy około 10 tysięcy arkuszy miesięcznie, oszczędzamy miesięcznie min 500 zł. Inwestycja w droższy sprzęt może zwrócić się już po roku.

Zobacz również: Jak pozycjonuje się markę?

REKLAMA

Kupując sprzęt tej klasy warto zdecydować się na urządzenie wielofunkcyjne, które może pełnić rolę kserokopiarki i faxu. Wybierając tego typu urządzenie warto znaleźć taki model, który oferuje funkcję skanowania i konwertowania dokumentu do formatu PDF z możliwością wysłania na wskazany adres mailowy, lub do konkretnego katalogu sieciowego lub komputera. Ponadto, w zależności od potrzeb i oczywiście pojemności portfela, można zdecydować się na urządzenie o podwyższonym standardzie bezpieczeństwa. Najpowszechniejszą metodą zabezpieczania jest buforowanie dokumentu przed wydrukiem do chwili, gdy jego właściciel nie podejdzie do drukarki i uwierzytelni swoją tożsamość. W dużej firmie, w której wysyła się duże ilości poufnych materiałów jest to świetne rozwiązanie. Uwierzytelnianie może następować poprzez wpisanie hasła, przystawienie karty magnetycznej czy zeskanowania odcisku palca.

Wybór drukarki do dużej firmy nie jest prosty. Jeśli nie jesteśmy pewni swojego wyboru, warto wszystko skonsultować z fachowcem w tej dziedzinie. Urządzenia tego typu nie są tanie i nikt nie chce sobie pozwolić na wartą kilka lub kilkanaście tysięcy złotych pomyłkę. 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz również: Jak często wysyłać newsletter?

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA