REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

OKAY CRM (testowa)

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Jeden z najpopularniejszych polskich programów do zarządzania relacjami z klientami, charakteryzujący się przede wszystkim łatwą obsługą.

Umożliwia m.in. stworzenie kompletnej bazy wiedzy o klientach, automatyzację czynności związanych z komunikacją z klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi), kontrolę zadań oraz raportowanie, co w efekcie prowadzi do oszczędności czasu pracowników działów odpowiedzialnych za obsługę klientów (handlowych, marketingu itp.), zwiększenia wydajności pracowników, a także poprawy zadowolenia klientów z poziomu obsługi.

REKLAMA

REKLAMA

OKAY CRM umożliwia współpracę z aplikacjami pakietu Microsoft Office (Outlook, Excel), a także wymianę danych z najpopularniejszymi systemami finansowo-księgowymi (CDN OPT!MA, WF-Mag, HermesSQL).

Program jest bardzo rozbudowany i oferuje następujące funkcje:

  • Zarządzanie wiedzą o kontrahentach - gromadzenie dowolnych informacji nt. kontrahentów. 
  • Historia kontaktów - gromadzenie całej historii kontaktów z kontrahentem.
  • Zarządzanie dokumentami - gromadzenie w formie elektronicznej wszelkich dokumentów dotyczących kontrahentów. 
  • Baza dokumentów wzorcowych - baza dokumentów wzorcowych umożliwia stworzenie listy najczęściej używanych dokumentów.
  • Delegowanie zadań - przydzielanie i kontrola realizacji zadań wobec danego kontrahenta. 
  • Raportowanie - OKAY CRM posiada zdefiniowaną listę kilkunastu raportów. 
  • Zarządzanie projektami - umożliwia pełną kontrolę realizacji złożonych procesów w firmie. 
  • Zarządzanie listami - tworzenie list kontrahentów spełniających określone warunki (np. przynależności do określonych grup, branż, itp.). 
  • Zarządzanie kampaniami - Funkcja ta doskonale nadaje się do sprawdzania efektywności kampanii marketingowych. 
  • Współpraca z Ms Office - umożliwia między innymi emailing seryjny oraz import danych z Excela oraz Outlooka oraz import / eksport emaili.
  • Deduplikacja danych - inteligentne wyszukiwanie duplikatów kontrahentów bez względu na to w jaki sposób zapisano nazwę kontrahenta.
  • Kreator Wdrożenia - jego głównym zadaniem jest łatwa konfiguracja OKAY CRM. 
  • Możliwość dostosowania widoku pracy - Jedną z ciekawszych funkcji OKAY CRM jest możliwość konfigurowania widoków kontrahentów, osób, projektów, aktywności czy zadań w Formularzu Głównym. 
  • System praw dostępu - Każdy z użytkowników posiada określone uprawnienia do poszczególnych obiektów (kontrahent, osoba, projekt itd.).
  •  Pola wymagalne - Pola wymagalne (oznaczone na formularzu kolorem niebieskim) muszą być uzupełnione przez użytkownika w trakcie dodawania lub edycji danych.
  • Szybkość i łatwość obsługi - program został wyposażony w wiele narzędzi ułatwiających pracę i przyspieszających wprowadzanie danych.
  • Integracja z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem - OKAY CRM w wersji 1.3 umożliwia współpracę z wieloma systemami wspomagającymi zarządzanie przedsiębiorstwem (CDN Optima, WF-Mag, HermesSQL, SubiektGT oraz z innymi na życzenie).  
  • Import Emaili - System umożliwia regularne importowanie danych (wiadomości email) ze Skrzynki Odbiorczej oraz Wysłanych Elementów programu MS Outlook (Inbox, Sent Items). 
  • Zadania i terminy w kalendarzu - Każde wprowadzone do OKAY CRM zadanie może być jednocześnie widoczne w kalendarzu lub na liście zadań programu MS Outlook. Wymaga to jednego kliknięcia myszki. 
  • Wysyłanie emaili - Kliknięcie myszką w jakimkolwiek miejscu programu na adres email powoduje automatyczne utworzenie nowej wiadomości emaila.
  • Współpraca z Microsoft Excel - Dane na temat kontrahentów przechowywane w arkuszach programu Microsoft Excel mogą uzupełnić tworzoną bazę danych.
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

REKLAMA

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

REKLAMA

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

Na koniec roku małe i średnie firmy oceniają swoją sytuację najlepiej od czterech lat. Jednak niewiele jest skłonnych ryzykować z inwestycjami

Koniec roku przynosi poprawę nastrojów w małych i średnich firmach. Najlepiej swoją sytuację oceniają mikrofirmy - najlepiej od czterech lat. Jednak ten optymizm nie przekłada się na chęć ryzykowania z inwestycjami.

REKLAMA