Dynamics CRM (testowa)
REKLAMA
REKLAMA
Program umożliwia tworzenie i wgląd w obraz relacji z klientem na wszystkich etapach, począwszy od momentu nawiązania relacji, przez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną i pomoc. W skład pakietu wchodzą narzędzia wspomagające sprzedaż, marketing i wszystkie procesy związane z obsługą klienta.
REKLAMA
System został zintegrowany z programem Microsoft Office Outlook, współpracuje także z pozostałymi aplikacjami pakietu Office oraz Office SharePoint Server 2007. Wersja ewaluacyjna umożliwia przetestowanie wszystkich funkcji produktu przez 90 dni. Istnieje możliwość płynnego uaktualnienia do wersji pełnej z zachowaniem wszystkich danych (pod warunkiem, że uaktualnia się do równorzędnej lub bogatszej edycji funkcjonalnej).
Specjaliści zajmujący się marketingiem mogą wykorzystywać oferowane przez Microsoft Dynamics CRM narzędzia do:
- segmentacji klientów
- planowania i prowadzenia kampanii
- usuwania i weryfikacji danych
- analizowania i raportowania efektów wszystkich działań marketingowych
- współpracy przy obsłudze procesów związanych z kampaniami marketingowo – sprzedażowymi
- współdzielenia informacji.
Sprzedaż:
- więcej potencjalnych klientów i więcej udanych transakcji
- Dostęp do kompletnych informacji o kliencie online lub offline, a także możliwość uzyskiwania przez specjalistów ds. sprzedaży dostępu w czasie rzeczywistym do zgłoszeń, identyfikowania możliwości sprzedaży wiązanej i skojarzonej przyczynia się do szybszego finalizowania większej liczby transakcji.
System Microsoft Dynamics CRM 4.0 oferuje następujące funkcje:
- zarządzanie relacjami z potencjalnymi klientami
- zarządzanie procesami handlowymi
- zarządzanie kontraktami
- zarządzanie obszarami sprzedaży
- analizowanie i prognozowanie sprzedaży
- dostęp do danych w systemie przez urządzenia mobilne w trybie online i offline
- szybki dostęp do informacji o produktach, usługach i cenników ofert.
Obsługa klienta:
- Możliwość szybszego reagowania na problemy klientów, podejmowanie działań z wyprzedzeniem, efektywna obsługa klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładająca się na dochodowość firmy w długim okresie.
- zarządzanie kontaktami z klientami i informacjami o nich zgromadzonymi w firmie
- zarządzanie relacjami
- zarządzanie produktami, usługami i kontraktami
- zarządzanie bazą wiedzy
- planowanie usług
- definiowanie przepływów pracy (workflow) między zespołami i grupami
- raportowanie i analizowanie świadczonych usług.
Pobierz: Microsoft Dynamics CRM
REKLAMA
REKLAMA