Dynamics CRM (testowa)

REKLAMA
REKLAMA
Program umożliwia tworzenie i wgląd w obraz relacji z klientem na wszystkich etapach, począwszy od momentu nawiązania relacji, przez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną i pomoc. W skład pakietu wchodzą narzędzia wspomagające sprzedaż, marketing i wszystkie procesy związane z obsługą klienta.
REKLAMA
REKLAMA
System został zintegrowany z programem Microsoft Office Outlook, współpracuje także z pozostałymi aplikacjami pakietu Office oraz Office SharePoint Server 2007. Wersja ewaluacyjna umożliwia przetestowanie wszystkich funkcji produktu przez 90 dni. Istnieje możliwość płynnego uaktualnienia do wersji pełnej z zachowaniem wszystkich danych (pod warunkiem, że uaktualnia się do równorzędnej lub bogatszej edycji funkcjonalnej).
Specjaliści zajmujący się marketingiem mogą wykorzystywać oferowane przez Microsoft Dynamics CRM narzędzia do:
- segmentacji klientów
 - planowania i prowadzenia kampanii
 - usuwania i weryfikacji danych
 - analizowania i raportowania efektów wszystkich działań marketingowych
 - współpracy przy obsłudze procesów związanych z kampaniami marketingowo – sprzedażowymi
 - współdzielenia informacji.
 
Sprzedaż:
REKLAMA
- więcej potencjalnych klientów i więcej udanych transakcji
 - Dostęp do kompletnych informacji o kliencie online lub offline, a także możliwość uzyskiwania przez specjalistów ds. sprzedaży dostępu w czasie rzeczywistym do zgłoszeń, identyfikowania możliwości sprzedaży wiązanej i skojarzonej przyczynia się do szybszego finalizowania większej liczby transakcji.
 
System Microsoft Dynamics CRM 4.0 oferuje następujące funkcje:
- zarządzanie relacjami z potencjalnymi klientami
 - zarządzanie procesami handlowymi
 - zarządzanie kontraktami
 - zarządzanie obszarami sprzedaży
 - analizowanie i prognozowanie sprzedaży
 - dostęp do danych w systemie przez urządzenia mobilne w trybie online i offline
 - szybki dostęp do informacji o produktach, usługach i cenników ofert.
 
Obsługa klienta:
- Możliwość szybszego reagowania na problemy klientów, podejmowanie działań z wyprzedzeniem, efektywna obsługa klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładająca się na dochodowość firmy w długim okresie.
 - zarządzanie kontaktami z klientami i informacjami o nich zgromadzonymi w firmie
 - zarządzanie relacjami
 - zarządzanie produktami, usługami i kontraktami
 - zarządzanie bazą wiedzy
 - planowanie usług
 - definiowanie przepływów pracy (workflow) między zespołami i grupami
 - raportowanie i analizowanie świadczonych usług.
 
Pobierz: Microsoft Dynamics CRM
REKLAMA
REKLAMA

