REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

CRM Berberis Minima (bezpłatna)

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

CRM Berberis Minima to ograniczona funkcjonalnie ale całkowicie bezpłatna odmiana programu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem - CRM Berberis firmy BMS Creative.

W wersji Minima program udostępnia większość funkcji jakie znajdziemy w innych, płatnych produktach do zarządzania relacjami z klientami. Został wyposażony w opcje umożliwiające prowadzenie ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej.

REKLAMA

Głównym ograniczeniem wersji bezpłatnej jest praca wyłącznie na jednym stanowisku, a także brak obsługi gospodarki magazynowej, procesów serwisowych oraz możliwości wystawiania faktur - nie są to jednak funkcje niezbędne w programie tego typu. Program wymaga rejestracji.

Główne funkcje programu:

  • Przechowywanie informacji o osobach, firmach, działach, pracownikach
  • Hierarchiczna wizualizacja struktury przedsiębiorstw
  • Przyporządkowywanie klientom i innym podmiotom dowolnych atrybutów
  • Możliwość definiowania powiązań pomiędzy podmiotami (firmami, osobami)
  • Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
  • Dostęp do danych adresowych Berberisa w MS Outlook (poprzez serwer LDAP)

Rejestrowanie kontaktów handlowych

  • Przechowywanie informacji o zdarzeniach
  • Przyporządkowywanie zdarzeniom dowolnych atrybutów
  • Graficzna wizualizacja procesów (sekwencji powiązanych zdarzeń)
  • Rejestrowanie notatek głosowych (dyktafon, nagrywanie rozmów telefonicznych)
  • Dołączanie do zdarzeń dokumentów elektronicznych lub papierowych (skanowanie)
  • Rejestrowanie czasu pracy oraz kosztów dodatkowych
  • Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
  • Przypominanie o sprawach do załatwienia (na dzień i godzinę)
  • Prezentacja danych w postaci wygodnego kalendarza

Grupowanie zdarzeń w sprawy

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • Przechowywanie informacji o sprawach
  • Przyporządkowywanie sprawom dowolnych atrybutów
  • Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji

Grupowanie spraw w projekty

  • Przechowywanie informacji o projektach łączących sprawy różnych klientów
  • Hierarchiczna wizualizacja projektów
  • Graficzna wizualizacja działań w obrębie projektów (histogramy i wykresy Ganta)
  • Eksport informacji do programu MS Project

Wysyłanie korespondencji seryjnej

  • Tworzenie grup klientów (ze względu na różne atrybuty)
  • Obsługa poczty konwencjonalnej i elektronicznej
  • Drukowanie nagłówków listów i etykiet adresowych
  • Współpraca z dowolnym programem pocztowym

Wbudowany klient poczty elektronicznej

  • Wykorzystujący motor Gecko firmy Netscape
  • Standardowy wygląd i duża łatwość obsługi
  • Automatyczna identyfikacja nadawców
  • Przekształcanie otrzymywanych listów w zdarzenia
  • Wygodna książka adresowa
  • Sprawdzanie pisowni z użyciem słowników MS Office

Współpraca z oprogramowaniem Skype

  • Automatyczna inicjacja połączeń telefonicznych
  • Automatyczna identyfikacja osoby dzwoniącej

Archiwizacja dokumentów

  • Nadawanie dokumentom numerów referencyjnych
  • Narzędzia wspomagające odnajdywanie dokumentów
  • Współpraca ze skanerem

Pobierz: CRM Berberis Minima

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
BCC ostrzega: firmy muszą przyspieszyć wdrażanie KSeF. Ustawa już po pierwszym czytaniu w Sejmie

Prace legislacyjne nad ustawą wdrażającą Krajowy System e-Faktur (KSeF) wchodzą w końcową fazę. Sejm skierował projekt nowelizacji VAT do komisji finansów publicznych, która pozytywnie go zaopiniowała wraz z poprawkami.

Zakupy w sklepie stacjonarnym a reklamacja. Co może konsument?

Od wielu lat obowiązuje ustawa o prawach konsumenta. W wyniku implementowania do polskiego systemu prawa regulacji unijnej, od 1 stycznia 2023 r. wprowadzono do tej ustawy bardzo ważne, korzystne dla konsumentów rozwiązania.

Ponad 650 tys. firm skorzystało z wakacji składkowych w pierwszym półroczu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że w pierwszym półroczu 2025 r. z wakacji składkowych skorzystało 657,5 tys. przedsiębiorców. Gdzie można znaleźć informacje o uldze?

Vibe coding - czy AI zredukuje koszty tworzenia oprogramowania, a programiści będą zbędni?

Kiedy pracowałem wczoraj wieczorem nad newsletterem, do szablonu potrzebowałem wołacza imienia – chciałem, żeby mail zaczynał się od “Witaj Marku”, zamiast „Witaj Marek”. W Excelu nie da się tego zrobić w prosty sposób, a na ręczne przerobienie wszystkich rekordów straciłbym długie godziny. Poprosiłem więc ChatGPT o skrypt, który zrobi to za mnie. Po trzech sekundach miałem działający kod, a wołacze przerobiłem w 20 minut. Więcej czasu zapewne zajęłoby spotkanie, na którym zleciłbym komuś to zadanie. Czy coraz więcej takich zadań nie będzie już wymagać udziału człowieka?

REKLAMA

Wellbeing, który naprawdę działa. Arłamów Business Challenge 2025 pokazuje, jak budować silne organizacje w czasach kryzysu zaangażowania

Arłamów, 30 czerwca 2025 – „Zaangażowanie pracowników w Polsce wynosi jedynie 8%. Czas przestać mówić o benefitach i zacząć praktykować realny well-doing” – te słowa Jacka Santorskiego, psychologa biznesu i społecznego, wybrzmiały wyjątkowo mocno w trakcie tegorocznej edycji Arłamów Business Challenge.

Nie uczą się i nie pracują. Polscy NEET często są niewidzialni dla systemu

Jak pokazuje najnowszy raport Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, około 10% młodych Polaków nie uczy się ani nie pracuje. Kim są polscy NEET i dlaczego jest to realny problem społeczny?

Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

REKLAMA

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

REKLAMA