REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Którą ofertę sprzedaży ekologicznej energii wybrać dla firmy?

Korzystanie z zielonej energii nie tylko poprawia wizerunek firmy, ale także jest opłacalne.
Korzystanie z zielonej energii nie tylko poprawia wizerunek firmy, ale także jest opłacalne.
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Obecnie ekologia jest modna, co przekłada się na ilość klientów, którzy wybierają usługi firm, dbających o środowisko naturalne. Jakie taryfy ekologiczne mają do zaproponowania krajowi dostawcy prądu? Eksperci podkreślają, że zielona energia podnosi prestiż firmy, pogłębia zaufanie klientów, ale także może zagwarantować stałe, a nawet niższe koszty energii.

TAURON EKO

REKLAMA

Jednym z producentów, który posiada w swojej ofercie zieloną energię, jest TAURON Polska Energia. W ramach promocji dla firm, rozliczanych w następujących grupach taryfowych C11, C12a, C12b, C21, C22a lub C22b, dostępny jest produkt TAURON EKO. Na czym polega atrakcyjność tej oferty? Energia w takim wariancie jest o co najmniej 10 procent tańsza aż do końca 2012 roku. Nie dość, że zapłacimy mniej za prąd, to jeszcze grupa TAURON Sprzedaż Sp. z o. o. z każdej 1MWh energii elektrycznej, zużytej w ramach promocji, przeznacza złotówkę na sadzenie drzew. Dzięki temu możemy w łatwy sposób wesprzeć środowisko naturalne. Aby cieszyć się tańszą energią, trzeba się spieszyć. Promocja trwa jedynie do 31 marca br.

TAURON EKO Premium

Godna odnotowania jest jeszcze jedna oferta, TAURON EKO Premium, która przeznaczona została dla najbardziej wymagających klientów. Ci, którzy zdecydują się na tę opcję, jako jedyni w Polsce otrzymają prawo do umieszczenia prestiżowego znaku gwarancji ekologicznej Polskiego Towarzystwa Certyfikacji Energii oraz loga TAURON Eko Premium na swoich produktach i materiałach promocyjnych.

Tania energia dla firm. Obniż rachunki za prąd. Sprawdź nas!

Dalszy ciąg materiału pod wideo

TAURON EKO Premium oferuje energię, produkowaną głównie w elektrowniach wodnych, pozyskiwaną w 100 proc. z odnawialnych źródeł. Jej proces wytwarzania jest ściśle kontrolowany przez PTCE. W związku z pochodzeniem energii, jej podlegająca sprzedaży ilość jest ograniczona, a warunki umowy – uzgadniane indywidualnie z każdym klientem.

Produkt Zielony – Vattenfall

Kolejną ofertę dla klientów biznesowych przygotował Vattenfall. W proponowanym przez niego produkcie Zielonym, reklamowanym hasłem: „2 razy więcej energii, zużywanej przez Twoją firmę, pochodzi ze źródeł odnawialnych”, do 30 września 2012 r. klienci biznesowi mogą liczyć na gwarancję stałej ceny bez podatku VAT. Propozycja skierowana jest do wszystkich przedsiębiorców spoza regionu Górnego Śląska. Dla dużych firm, zużywających rocznie powyżej 20 MWh, przewidziano indywidualne warunki umowy. Wszyscy klienci biznesowi otrzymują Certyfikat Ekologicznego Klienta. Trzeba jednak mieć na uwadze, iż oferta Vattenfall’a przewiduje opłatę miesięczną za obsługę każdego licznika, zasilanego niskim napięciem w taryfie: C11, C12a, C12b, C13, G11, G11e, G12, G12e,G11k i G12k. Poza tym, ceny prądu nie zawierają kosztów dystrybucji. Na całkowite koszty składają się suma kosztu energii i kosztu jej transferu przez lokalnego dystrybutora.

Energia z Wiatraków – RWE Polska

Dla właściciele średnich i małych firm została przygotowana „Energia z Wiatraków”, czyli limitowany produkt ekologiczny RWE Polska. Obok stosownego certyfikatu, potwierdzającego korzystanie z zielonej energii wiatrowej, także w tym przypadku klienci biznesowi mogą liczyć na gwarancję stałej ceny w trakcie obowiązywania umowy sprzedaży, w dwóch wariantach czasowych. RWE proponuje jednocześnie ciekawe rozwiązania praktyczne w postaci comiesięcznej faktury oraz dostępu do e-boka, czyli Elektronicznego Biura Obsługi, za sprawą których klient może łatwo zorientować się, ile energii jego firma zużyła w danym miesiącu, co z kolei pozwala równomiernie rozłożyć opłaty.

Zmień dostawcę energii! Możesz zaoszczędzić nawet do 30%! Sprawdź teraz!

Pakiet Zielony – ENEA S.A.

Bez względu na to, czy prowadzisz niewielki, rodzinny biznes czy też dużą fabrykę, możesz przyjrzeć się produktowi „Pakiet Zielony”. Należy on do zespołu grup taryfowych Z, które oferuje ENEA S.A. Oferta skierowana jest do firm, zasilanych z niskiego, średniego lub wysokiego napięcia, rozliczających się całodobowo. Spółka oferuje dobór najkorzystniejszej grupy taryfowej do profilu zużycia energii w dwóch wariantach: Eko Partner 50 lub Eko Partner 100. W obu pakietach ilość zielonej energii w dostarczanym prądzie stanowi odpowiednio 50% lub 100%. W wymienionych taryfach przez całą dobę obowiązują stałe ceny energii, wynoszące odpowiednio 0,3908 zł/kWh lub 0,5202 zł/kWh, do których należy jednak doliczyć 23 proc. podatku VAT oraz jednakową dla obydwu taryf, miesięczną opłatę za obsługę handlową w kwocie 49 złotych.

Eko-Elektrownia – ENERGA

Natomiast w przypadku zielonej oferty koncernu ENERGA, klienci biznesowi, bez względu na rodzaj wybranej taryfy, mogą liczyć na „certyfikat potwierdzający, że kupują najbardziej ekologiczną energię na rynku”. Niemniej, uwagę przedsiębiorców, stawiających na nowoczesne rozwiązania, może przykuć oferta Smart Eco. W jej ramach ENERGA planuje stworzyć do końca roku 2014 rozproszoną „Eko-Elektrownię” o łącznej mocy cieplnej 9MW oraz łącznej mocy elektrycznej 2MW. W jej skład wejdą klienci biznesowi, którzy mają ambicje prokonsumenckie i są zainteresowani produkcją zielonej energii, również na cudze potrzeby, w mikro źródłach, takich jak: kolektory słoneczne, pompy ciepła oraz turbiny wiatrowe.

Ekologia to nic trudnego

Warto na koniec nadmienić, iż we wszystkich opisanych przez nas wariantach produktów ekologicznych dla firm, producenci energii elektrycznej oferują klientom biznesowym jeszcze jedną korzyść, w postaci minimum formalności związanych z zawarciem umowy.

Eksperci TotalMoney.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Branża gastronomiczna chętnie korzysta z nowych technologii. Kody QR zamiast tradycyjnego menu będą już standardem?

    Nowe technologie napędzają branżę gastronomiczną. Usprawniają pracę, zmniejszają marnowanie produktów, ułatwiają kontakt z klientem. Rozwój będzie postępował i digitalizacja to jeden z najważniejszych kierunków w rozwoju tego biznesu.

    Firmy nie są zainteresowane ulgą B+R? A może nie wiedzą, że mogą skorzystać

    Ulga B+R. Dane dotyczące wybranych ulg z rozliczenia PIT za 2022 rok są zaskakujące. W porównaniu z rokiem wcześniejszym, skorzystano z ponad 36% mniej odliczeń zmniejszających podstawę opodatkowania z tytułu kosztów uzyskania przychodów, poniesionych na działalność badawczo-rozwojową. Jak komentują to eksperci?

    Wzrost płacy minimalnej: pracodawcy będą ciąć koszty a pracownicy stracą zapał do pracy?

    Wzrost płacy minimalnej w 2024 r. będzie wyzwaniem dla przedsiębiorców. Niektórzy eksperci prognozują, że paradoksalnie może wpłynąć negatywnie na nastroje pracowników i spowodować kolejne podwyżki. 

    Akcje, obligacje, giełda, rynek kapitałowy – komentarz rynkowy - listopad 2023 r. Jak rynek zareagował na wynik wyborów?

    W listopadowym komentarzu rynkowym eksperciVIG/C-QUADRAT TFI sprawdzają jak zachowują się obligacje korporacyjne oraz skarbowe w aktualnym otoczeniu makroekonomicznym; zastanawiają się, czy rynki akcji mogą kontynuować wzrosty z początku listopada. A także analizują jak wynik wyborów przełożył się na krajowy rynek akcji. 

    REKLAMA

    Złota jesień dla branży reklamowej. Politycy dali zarobić. Nowe trendy w bilboardach

    Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej w 2023 roku owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę formę reklamy najczęściej wybierają firmy z sektora handlowego. To on stoi za najbardziej kreatywnymi rozwiązaniami i inwestycjami w cyfrową część reklamy zewnętrznej. 

    Gazetki promocyjne, kupony, spersonalizowane listy - Polacy wciąż lubią tę formę promocji

    Polacy potrafią szukać promocji i świadomie robić zakupy. Informacji szukamy w internecie, ale równie chętnie sięgamy po tradycyjne gazetki i listy z ofertami. 

    Włamania na konto e-mail możesz nie zauważyć! Jak działają cyberprzestępcy?

    Cyberprzestępcy wciąż szukają nowych sposobów na wyłudzanie danych. Na przykład przejmując konto e-mail przenoszą wybrane wiadomości do ukrytych folderów lub usuwają je, tak aby ofiary nie widziały alertów bezpieczeństwa. 

    Technologia rozpoznawania obrazu szansą dla sklepów z monitoringiem półek

    Technologia rozpoznawania obrazu może poprawić efektywność zarządzania sprzedażą. Nie tylko skróci do minimum czas potrzebny na przeprowadzenie audytu, ale i zmniejszy koszty. Eksperci przewidują, że sektor wdrażania tej technologii w ciągu najbliższych 4 lat będzie się rozwijał średnio o 20,4 proc. rocznie.

    REKLAMA

    Chleb coraz gorszy i coraz droższy? Co nas czeka od nowego roku?

    Ceny pieczywa się stabilizują? Może chwilowo, bo według ekspertów od 2024 roku kilka czynników może mocno wpłynąć na finalne ceny detaliczne. Branża piekarnicza ma kilka pomysłów dla nowego rządu. 

    Branżę handlową w walce z kradzieżami wspiera technologia. A liczba kradzieży rośnie

    Polacy w tym roku mogą przebić liczbę zamówień internetowych i zakupów stacjonarnych w Black Friday względem ubiegłego roku. Na pewno natomiast już na ten moment odnotowano wzrost liczby kradzieży w sklepach. Jak właściciele radzą sobie z kradzieżami? Jak mogą monitorować ruch w sklepie? 

    REKLAMA