Podczas ostatniego posiedzenia FED w dniach 26-27 stycznia jeden z członków FOMC, Thomas Hoenig z Kansas, opowiadał się za zniesieniem magicznej frazy „extended period” przy opisie stóp procentowych, które jak wiadomo są obecnie na dość niskim poziomie. Rynek odebrał to jako sygnał, iż w łonie FOMC buduje się „jastrzębie” skrzydło, co może sugerować szybsze podjęcie działań w tzw. strategii wyjścia, których zwieńczeniem będzie podwyżka stóp procentowych.
Książka - w formie przewodnika - adresowana jest do osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą na własny rachunek. W sposób przystępny, praktyczny i kompleksowy wskazuje: jaką formę prawną wybrać, jakie płacić podatki, jak wywiązać się z obowiązków wobec ZUS i innych instytucji. To tylko niektóre wątpliwości, z jakimi musi zmierzyć się początkujący przedsiębiorca.Publikacja systematyzuje prawa i obowiązki związane z prowadzeniem działalności gospodarczej rozproszone w wielu aktach prawnych. Wskazuje te, w jaki sposób można skorzystać z nowej możliwości zawieszenia działalności gospodarczej.W książce skupiono się na przedsiębiorstwach niewielkich rozmiarów z uwagi na ich popularność wśród przyszłych przedsiębiorców oraz proste zasady i niewielkie koszty funkcjonowania. Opracowanie zawiera wskaźniki i stawki aktualne na 2011 r.
„Zasady prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów” wydawane są regularnie już od 20 lat. Pierwsze wydanie tej publikacji ukazało się w 1990 roku i od tego czasu sprzedano łącznie 200.000 egzemplarzy. Świadczy to o nieustającej przydatności tej pozycji książkowej, która cieszy się ogromnym powodzeniem wśród rzeszy przedsiębiorców ale nie tylko, bo także pośród doradców podatkowych i księgowych, w całej Polsce. Coroczna aktualizacja „Zasad…”, uwzględniająca zmiany w przepisach podatkowych sprawia, że książka ta zawsze stanowi pomocne narzędzie w prowadzeniu działalności gospodarczej opodatkowanej na zasadach ogólnych. Jej walorem jest też praktyczne ujęcie problemów, które obrazowane są dodatkowo przykładami. Jej wartość użytkową i merytoryczną oraz funkcjonalny charakter potwierdza popularność niniejszej publikacji.
Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć
od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry
pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu
internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w
utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia
dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na
całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" — aby ten biznes przynosił
dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej
skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z
powodu chaotycznej logistyki.
Dzięki pracy mamy pieniądze na życie, rachunki i przyjemności. Dlatego każda zmiana pracy wywołuje w nas stan podenerwowania – bo nie wiemy czy nowa praca będzie „lepsza” od starej, czy sobie poradzimy, czy nowi koledzy przyjmą nas serdecznie. Chcemy mieć poczucie, że poświęciliśmy tej decyzji sporo uwagi, że nie postępujemy nieodpowiedzialnie. Gdy zastosujesz zawarty w książce model czterech prostych wskaźników kariery, podejmiesz decyzję spokojnie, z pełną ufnością co do swojego wyboru.
Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii
frontu: przełożeni uważnie Cię obserwują, a współpracownicy nieustannie
podnoszą poprzeczkę rywalizacji. Twoim zadaniem jest dopilnowanie
wszystkiego: musisz realizować plany sprzedaży, radzić sobie z klientami
i kolegami, a czasami także zarządzać zespołem. Nie możesz dać się
zaskoczyć: sytuacja zmienia się szybko, a wygrywa ten, kto potrafi
przetrwać.
Nawet najbardziej zgrany zespół składa się z indywidualnych osób. Tarcia
między nimi tak naprawdę są nieuniknione. Doskonały lider potrafi
więcej, niż tylko łagodzić spory - potrafi uciąć je w zarodku. Pamiętaj,
że ludzie chcą, by ich praca była doceniana. Naucz się odpowiednio ich
motywować i w pełni wykorzystywać ich umiejętności. Gdy popełnią błąd,
zadbaj o to, by wyciągnęli z tego doświadczenia właściwą lekcję na
przyszłość. Zbuduj sprawnie pracujący, efektywny team. Nie zapominaj, że
jesteś sercem swojej grupy.
Zaczynasz dzień od porannego spotkania i dawki stresu? Masz wrażenie, że
przez kolejne godziny nie możesz się już zupełnie uspokoić?
Niecierpiące zwłoki terminy i obowiązki odbierają Ci poczucie pewności?
Nagle orientujesz się, że spędzasz bezsenne noce, martwiąc się, jakie
zawodowe katastrofy może przynieść jutro? Jeśli na któreś z powyższych
pytań odpowiedziałeś TAK, to znaczy, że ta książka jest dla Ciebie!
Brak znajomości podstawowych pojęć z zakresu społeczeństwa, państwa, prawa, jako obywatele jesteśmy częścią czegoś czego nie rozumiemy. W takim wypadku – prędzej czy później – znajdzie się ktoś kto bez skrupułów wykorzysta naszą niewiedzę dla własnych korzyści. Może to być zawistny sąsiad, niedouczony pracownik administracji publicznej albo zwykły bandyta. Nie wolno ryzykować w ten sposób przyszłości i bezpieczeństwa swojego, swojej rodziny ani swojej firmy.
Książka traktuje o niepowodzeniach firm z utrzymaniem czołowej pozycji w swoich branżach. Chodzi o firmy „dobre” – podziwiane, naśladowane, znane ze skutecznego działania. Gdy jednak przychodzi moment kontaktu tych firm z pewnego rodzaju zmianami technologii branży, nie są one w stanie nadążyć i utrzymać klientów. Miało to miejsce w handlu detalicznego, w branży dysków komputerowych, koparek, stalowni i wielu innych. Na czym polega to zjawisko i jak je okiełznać – dowiesz się z tej książki.
W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz
wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących
projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie
całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez
określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe
dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne.
Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi.
Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz.
Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat
usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały
internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog
internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z
nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o
swojej ofercie.
Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami,
poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój
post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć
swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz
wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat
oszalał na punkcie tego medium.