Jak budować lojalność konsumentów w czasach kryzysu? Nie tylko niska cena
17 lut 2023
Cena odgrywa dużą rolę w procesie zakupowym, jednak nie zapewnia przywiązania do marki. Czas kryzysu jest wyjątkowo istotny w budowaniu lojalności względem swojej marki. Najbliższe miesiące będą więc prawdziwym sprawdzianem tego, czy markom uda się zatrzymać przy sobie dotychczasowych klientów. Jak tego dokonać?
Jak zatrzymać klienta? Pomoże sztuczna inteligencja
08 gru 2022
W obliczu kryzysu gospodarczego firmy zmieniają swoje priorytety. Nieograniczony wzrost i pozyskiwanie nowych klientów nie są już kluczowe. Bardziej istotne staje się skoncentrowanie uwagi i działań na utrzymaniu przy sobie obecnych klientów.
Programy lojalnościowe w 2022 roku - trendy
02 mar 2022
Programy lojalnościowe zmieniają się razem z całym otoczeniem gospodarczym. Niegdyś kojarzyły się z papierowymi katalogami ze stacji paliw, teraz o wiele częściej mają postać wszechstronnych aplikacji. Jakie trendy przybiorą na sile w 2022 roku? Dlaczego aplikacje mają przewagę nad kartami lojalościowymi?
Które karty kredytowe umożliwiają uzyskanie zniżki na benzynę?
22 kwi 2011
Ceny paliw idą w górę, toteż kierowcy szukają różnych możliwości uzyskania rabatów na benzynę. Jedną z nich jest zakup produktu bankowego dla kierowców. Czy korzystanie z karty kredytowej dla zmotoryzowanych opłaca się?
Agresywna akwizycja banków
16 lip 2009
Pewnego dnia zadzwonił do mnie przedstawiciel jednego z banków proponując „atrakcyjną ofertę” karty kredytowej. Po zakończeniu rozmowy pozostało mi wiele wątpliwości...
Płacąc kartą za wczasy można zaoszczędzić nawet kilkanaście procent
23 cze 2009
Zwykle 5 lub 10% - taki rabat można otrzymać płacąc za wczasy kartą kredytową. Ofertę zniżek na wakacyjne podróże, pobyty w hotelach czy przeloty ma obecnie ponad połowa banków. Płacąc kartą trzeba jednak dokładnie sprawdzić, do jakiej ceny odnosi się rabat, aby nie … przepłacić.
Czy opłaca się zbierać punkty
20 lut 2009
W większości dużych marketów istnieją programy rabatowe, lojalnościowe. O co w nich chodzi tak naprawdę chodzi? Czy faktycznie jest to premiowanie stałych klientów i pozwalają one coś konkretnego zaoszczędzić na zakupach?
Rodzaje systemów lojalnościowych
14 wrz 2008
Zadaniem kart lojalnościowych (tzw. kart klienta) jest z jednej strony zwiększenie obrotu i przyciągnięcie nowych klientów a z drugiej strony danie sieci emitującej karty informacji o zakupach dokonywanych przez stałych klientów.
Co-branded, czyli karty wspólnych marek
13 wrz 2008
Karty wspólnych marek, nazywane też kartami co-branded, to karty wydawane przez banki we współpracy z inną instytucją partnerską, która posiada silną i zakorzenioną pozycję na rynku. Jeszcze kilka lat temu oferta takich kart w Polsce była bardzo uboga. Teraz już prawie każdy bank ma w ofercie kartę co-brandową.
Podział kart płatniczych
12 wrz 2008
Bankowe karty płatnicze dzielą się na karty: bankomatowe, debetowe, obciążeniowe, kredytowe i przedpłacone.