REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konkurencja na rynku outsourcingu

Dominika Chybowska - FPA Group
Pozyskiwanie nowych Klientów wiąże się z równie intensywnym pozyskiwaniem nowych pracowników do realizacji danej usługi.
Pozyskiwanie nowych Klientów wiąże się z równie intensywnym pozyskiwaniem nowych pracowników do realizacji danej usługi.

REKLAMA

REKLAMA

Wraz z rosnącą popularnością oustsourcingu, automatycznie powstaje coraz więcej firm outsourcingowych, które konkurują ze sobą o każdego potencjalnego Klienta. Obecnie można już mówić o bitwie cenowej, którą toczą pomiędzy sobą firmy outsourcingowe.

Jakość i cena to dwa podstawowe elementy konkurencji. Zazwyczaj firmy outsourcingowe dążąc do zdobycia Klienta drastycznie obniżają swoje Wynagrodzenie. Niestety w ślad za tym automatycznie idzie obniżka poziomu świadczonych usług. Niższe przychody muszą być zrekompensowane obniżką kosztów i wymuszają zatrudnianie do obsługi gorszych fachowców. Jednocześnie, jak to często bywa działania polegające na zdobyciu jak największej liczby nowych klientów nie idą w parze z intensywnością rozwoju firmy outsourcingowej od wewnątrz. 

REKLAMA

Cena jakości

Pozyskiwanie nowych Klientów wiąże się z równie intensywnym pozyskiwaniem nowych pracowników do realizacji danej usługi. Szybki rozwój firmy wymaga również odpowiedniego wdrożenia procedur w firmie, na co często już nie starcza czasu. Nie oszukujmy się nie można kupić Porsche za cenę Fiata. Jeśli dla kogoś ważny jest poziom usług, to wybór najtańszej firmy outsourcingowej wcześniej czy później musi okazać się porażką. Firmy tanie to firmy oszczędzające na wszystkim co tylko jest możliwe. A więc zatrudniające najtańszych na rynku, bardzo słabych merytorycznie pracowników, którzy siłą rzeczy nie będą w stanie świadczyć usług na najwyższym poziomie.

Zobacz: Outsourcing controllingu - porada

REKLAMA

Firmy outsourcingowe, które oferują tanie usługi nie inwestują w swoich pracowników, nie wydają pieniędzy na szkolenia dla swoich pracowników zarówno w zakresie merytorycznym jak i w zakresie obsługi Klienta - patrzą krótkookresowo na swoich pracowników, których traktują przedmiotowo. Niestety wcześniej czy później pracownik odejdzie z takiej firmy, nie wytrzymując tempa narzuconych mu limitów obsługi określonej liczby osób. Źle wynagradzany pracownik będzie szukał nowych pracodawców, którzy są w stanie sprostać jego oczekiwaniom finansowym oraz docenić świadczoną pracę. Dlatego w firmach stosujących niskie ceny na oferowane przez siebie usługi jest bardzo duża rotacja pracowników.

Reasumując konkurencja na rynku firm outsourcingowych jest ogromna. Niestety wiele firm charakteryzuje niski poziom świadczonych usług, a pierwsze, złe doświadczenie może zniechęcić potencjalnych Klientów do wyboru tej formy współpracy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz: Outsourcing controllingu - czy to możliwe?

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA