Kategorie

Payroll

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polityka cenowa firm outsourcingowych opiera się na niskiej cenie podstawowej za standardowy pakiet usług. Wszelkie usługi dodatkowe są natomiast kalkulowanew oparciu o wyższe stawki godzinowe.Wybierając outsourcera należy zwrócić uwagę co oferuje nam "w pakiecie", a za co dodatkowo zapłacimy.
Klient, decydując się na outsourcing, najczęściej likwiduje dział kadrowo-płacowy, licząc na wsparcie firmy zewnętrznej. Jednakże takiego wsparcia nie będzie w stanie udzielić mu firma, która swoją strategię opiera wyłącznie na „dużym wolumenie transakcji”. Jej „produkcyjne” normy efektywności bowiem oraz niska cena nie obejmują wszystkich standardowych działań z zakresu administracji kadrowo-płacowej, takich jak np. sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.
Outsourcing staje się coraz bardziej popularną formą zarządzania przedsiębiorstwem. Na rynku rośnie liczba firm świadczących tego typu usługi, które walczą między sobą o każdego potencjalnego klienta. Konkurencja jest zjawiskiem pozytywnym w skutkach zarówno z punktu widzenia klienta, jak i firm działających w branży, ponieważ wymusza ona na dostawcach towarów czy usług stałe podnoszenie jakości oraz obniżanie cen.
Potrzeba ograniczenia kosztów funkcjonowania jest wciąż jeszcze najczęściej spotykanym powodem zainteresowania przedsiębiorstw usługami outsourcingowymi, a finansowe korzyści z ich wdrożenia najłatwiej jest wyliczyć.
Wraz z rosnącą popularnością oustsourcingu, automatycznie powstaje coraz więcej firm outsourcingowych, które konkurują ze sobą o każdego potencjalnego Klienta. Obecnie można już mówić o bitwie cenowej, którą toczą pomiędzy sobą firmy outsourcingowe.