REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Wydajna komunikacja ze współpracownikami

Milewski Marcin
Dla bezzwłocznego wysyłania wiadomości możemy skorzystać z funkcji podziału adresatów na grupy, do których mogą być przypisane określone nazwy.
Dla bezzwłocznego wysyłania wiadomości możemy skorzystać z funkcji podziału adresatów na grupy, do których mogą być przypisane określone nazwy.

REKLAMA

REKLAMA

Sposoby komunikowania się ze współpracownikami wpływają na efektywność jego pracy. Najpopularniejszym i najszybszym kanałem przesyłu informacji jest poczta elektroniczna.

Korzystanie ze skrzynki pocztowej pozwala na prostą wymianę wiadomości. Jeżeli chcemy, aby była ona również dynamiczna możemy korzystać z funkcji udostępnianych przez programy do obsługi poczty.

REKLAMA

Szybka komunikacja

Łatwe i szybkie wyszukiwanie informacji pozwala na zwiększenie wydajności nawet kilkakrotnie, dlatego warto skorzystać z opcji ustawiania i przeszukiwania folderów. Tworząc zbiór plików i przypisując im określoną nazwę możemy wyodrębnić istotne informacje i zgromadzić je w jednym miejscu. Dzięki temu nie tracimy czasu na ich ponowne wyszukiwanie, a dostęp do nich czynimy łatwiejszym i bardziej przejrzystym.

Dla bezzwłocznego wysyłania wiadomości możemy skorzystać z funkcji podziału adresatów na grupy, do których mogą być przypisane określone nazwy. Tworzenie takich zespołów skutkuje brakiem konieczności ponownego ręcznego wyboru wielu adresatów oraz pozwala to zaoszczędzić czas poświęcany na poszukiwanie potrzebnych adresów.

Polecamy: Uprzejmość w mailach

U podstaw dobrze zorganizowanej komunikacji ze współpracownikami może również być korzystanie z funkcji otwierania programu do obsługi poczty bezpośrednio z wiersza poleceń. Czyni się to przez wpisanie w nim zwrotu „mailto: przykładowy@adres.com”, gdzie w miejsce przykładowego adresu podstawiamy ten, pod który chcemy wysłać wiadomość.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Duża wydajność

REKLAMA

Z punktu widzenia wydajnej obsługi wysyłanej korespondencji przydatny może być program, który łączy pocztę e-mail, kalendarz, kontakty z innych źródeł oraz aplikacje do tworzenia dokumentów i prezentacji. Dzięki temu przygotowane pliki mogą zostać wysłane bezpośrednio do nadawcy bez potrzeby załączania ich do wiadomości.

Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość skorzystania z opcji przewidzianych przez programy pisane w celu rozsyłania korespondencji seryjnej. Wskazując jedynie adresatów wiadomości powodujemy, że dociera do nich e-mail o takiej samej treści jak do pozostałego grona osób. Stosowanie tej techniki jest skuteczne w odniesieniu do wiadomości wysyłanych przez nadawcę do wielu osób. Uwalnia go ona wielokrotnego od jej redagowania.

Polecamy: Sposoby tłumaczenia korespondencji obcojęzycznej

Funkcją uzupełniającą dotychczas wymienione jest tworzenie wzorów elektronicznych. Polegają one na napisaniu w treści wiadomości podstawowych zwrotów cechujących się stopniem powtarzalności. W zależności od skomplikowania komunikacji możliwe jest kreowanie wzorów o zróżnicowanym stopniu objętości i zawierających zróżnicowane elementy.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

REKLAMA

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

REKLAMA

Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

Jak założyć spółkę z o.o. przez S24?

Rejestracja spółki z o.o. przez system S24 w wielu przypadkach jest najlepszą metodą zakładania spółki, ze względu na ograniczenie kosztów, szybkość (np. nie ma konieczności umawiania spotkań z notariuszem) i możliwość działania zdalnego w wielu sytuacjach. Mimo tego, że funkcjonowanie systemu s24 wydaje się niezbyt skomplikowane, to jednak zakładanie spółki wymaga posiadania pewnej wiedzy prawnej.

REKLAMA