Jak skopiować arkusze z pełną zawartością (Excel)
REKLAMA
REKLAMA
Jeśli chcemy skopiować cały arkusz łącznie ze wszystkimi kontrolkami musimy po pierwsze kliknąć prawym przyciskiem myszy na kartę wybranego arkusza. Znajduję się ona na pasku kart w dolnej części okna.
REKLAMA
Polecamy: Windows 7 Ultimate
Teraz w menu podręcznym wybieramy Przenieś (ewentualnie kopiuj). Wybieramy więc skoroszyt docelowy w polu listy „Do skoroszytu”. Jeśli ma to być duplikat nie dokonujemy żadnych zmian.
Jeśli natomiast ma być skopiowany do innego skoroszytu należy wcześniej otworzyć go w Excelu. Dzięki temu pojawi się on na liście dostępnych skoroszytów.
Gdy chcesz skopiować do nowego pliku musisz wybrać opcję „Nowy skoroszyt”.
Sprawdź: Ukryte możliwości GPS
Drugie pole to miejsce na ustalenie dokąd kopiujemy nasz duplikat, po wybraniu odpowiedniego miejsca zaznaczamy opcję Utwórz kopię i klikamy OK.
W wybranym skoroszycie powinna pojawić się kopia arkusza ze wszystkimi kontrolkami i elementami sterującymi (również makra).
Przy całym procesie kopiowania arkuszy należy pamiętać, że kod VBA odwołuje się do kontrolek z kopiowanego arkusza, uruchamia się on automatycznie gdy włączamy dane makro.
Porady, triki i tutoriale (Windows XP, Vista, MS Office,) - czytaj na komputer.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA