Jak skopiować arkusze z pełną zawartością (Excel)
![](https://webp-konwerter.infor.pl/eyJmIjoiaHR0cHM6Ly9nOS5/pbmZvci5wbC9wL19maWxlcy/8xMDIwMDAvZXhjZWxfMjAwN/185MzM2LmpwZyIsInciOjM4OH0.jpg)
REKLAMA
REKLAMA
Jeśli chcemy skopiować cały arkusz łącznie ze wszystkimi kontrolkami musimy po pierwsze kliknąć prawym przyciskiem myszy na kartę wybranego arkusza. Znajduję się ona na pasku kart w dolnej części okna.
REKLAMA
Polecamy: Windows 7 Ultimate
Teraz w menu podręcznym wybieramy Przenieś (ewentualnie kopiuj). Wybieramy więc skoroszyt docelowy w polu listy „Do skoroszytu”. Jeśli ma to być duplikat nie dokonujemy żadnych zmian.
Jeśli natomiast ma być skopiowany do innego skoroszytu należy wcześniej otworzyć go w Excelu. Dzięki temu pojawi się on na liście dostępnych skoroszytów.
Gdy chcesz skopiować do nowego pliku musisz wybrać opcję „Nowy skoroszyt”.
Sprawdź: Ukryte możliwości GPS
Drugie pole to miejsce na ustalenie dokąd kopiujemy nasz duplikat, po wybraniu odpowiedniego miejsca zaznaczamy opcję Utwórz kopię i klikamy OK.
W wybranym skoroszycie powinna pojawić się kopia arkusza ze wszystkimi kontrolkami i elementami sterującymi (również makra).
Przy całym procesie kopiowania arkuszy należy pamiętać, że kod VBA odwołuje się do kontrolek z kopiowanego arkusza, uruchamia się on automatycznie gdy włączamy dane makro.
Porady, triki i tutoriale (Windows XP, Vista, MS Office,) - czytaj na komputer.wieszjak.pl
REKLAMA
REKLAMA