REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak stworzyć firmową witrynę WWW?

Beata Masór
NetArt
Jak stworzyć firmową witrynę WWW?
Jak stworzyć firmową witrynę WWW?

REKLAMA

REKLAMA

Skuteczność działań promocyjnych w sieci jest możliwa w dużej mierze dzięki dobrze zaprojektowanej firmowej stronie WWW. Daje ona możliwość zapoznania się z ofertą firmy w każdym czasie, co sprawia, że jest jedną z najbardziej powszechnych form zdobywania klientów.

Jednym z często wybieranych sposobów na stworzenie firmowej witryny WWW jest skorzystanie z oferty usługodawców, którzy umożliwiają zakup strony w modelu abonamentowym. Jest to skuteczne rozwiązanie, dzięki któremu przedsiębiorstwo może szybko stać się właścicielem profesjonalnego serwisu WWW, bez ponoszenia dużych wydatków. Najczęściej decydują się na nie nowo powstałe firmy, które z powodu dużych kosztów początkowych, nie mogą sobie pozwolić na przeznaczenie kilku lub kilkunastu tysięcy złotych na zlecenie agencji interaktywnej budowania serwisu WWW.

REKLAMA

REKLAMA

Wybór odpowiedniego projektu

Nie tylko cena jest elementem, którym należy się kierować. Dla samego przedsiębiorstwa ważne jest, aby wybór oferowanych projektów był jak najszerszy - łatwiej wtedy wybrać ten najlepszy. Powinien być on przede wszystkim użyteczny dla Internauty. Wpływa na to m.in.: czytelny układ zakładek i odpowiednia organizacja informacji zawartych na poszczególnych podstronach. Warto również sprawdzić, czy projekt oferuje ułatwienia dla potencjalnych klientów, np. formularz kontaktowy, dzięki któremu można wysłać wiadomość e-mail z poziomu strony WWW.

Zamawianie strony WWW

REKLAMA

Po wyborze usługodawcy można przystąpić do zamawiania witryny internetowej dla firmy. W tym celu należy się zalogować na jego stronie WWW. Jeżeli zamawiający nie posiada jeszcze swojego konta, musi je utworzyć. W tym celu należy podać wszystkie wymagane dane. Koniecznie muszą się one zgadzać ze stanem faktycznym, gdyż służą identyfikacji klienta oraz są potwierdzeniem jego prawa do zarządzania posiadanymi usługami. Najlepszym rozwiązaniem dla firmy jest podawanie danych zgodnych z tymi widniejącymi w oficjalnych dokumentach firmy, takich jak np. wyciąg KRS.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Użytkownik zalogowany, może przystąpić do zamawiania usługi. Zamawiający uzyskuje dostęp do projektów oferowanych przez usługodawcę. Po wyborze, należy zdecydować się na serwer, na którym zostanie zamieszczona witryna. Użytkownik wybiera identyfikator serwera, który jest unikalną nazwą, odróżniającą daną usługę od innych. Kolejnym krokiem jest wybór odpowiedniego hasła do serwera. Następnie należy zatwierdzić wybór.

Dopełnienie formalności

Przed finalizacją zamówienia należy jeszcze zapoznać się z treścią regulaminu i potwierdzić to, zaznaczając odpowiednie pole.

Znajomość zapisów, które znajdują się w regulaminie ma fundamentalne znaczenie. Jest on formą umowy podpisywaną pomiędzy usługodawcą a usługobiorcą i określa wszystkie aspekty, które należy mieć na względzie korzystając z usługi. Określa on również szczegółowe warunki promocji. Nadmierny pośpiech jest najczęstszą przyczyną komplikacji, które mogą wyniknąć w okresie korzystania usługi. Aby ich uniknąć, warto poświęcić kilka minut na dokładne zapoznanie się z regulacjami.

Aby sfinalizować zamówienie, należy wybrać dogodną formę transakcji, np. opłata kartą kredytową, przelew bankowy lub wydrukować blankiet wpłaty.

Polecamy: serwis Reklama w Internecie

Dostosowanie witryny

Gdy firma stanie się już posiadaczem nowej strony WWW, powinna przystąpić do dostosowania jej pod kątem swoich wymogów. Najważniejsze jest wprowadzenie oferty przedsiębiorstwa, informacji o firmie, danych kontaktowych oraz elementów graficznych zgodnych z dotychczasową identyfikacją wizualną.

Zamawiający powinien przesłać poczta elektroniczną przygotowane materiały wraz z dokładnym opisem, jak docelowo ma wyglądać witryna. Opis powinien uwzględniać takie aspekty jak: kolorystyka, liczba przycisków w menu i ich układ, liczba stron i formularzy kontaktowych oraz ich wygląd. Przesyłane materiały powinny zawierać wszystko, co będzie znajdowało się na witrynie, czyli m.in.: informacje o firmie, opis oferty, dane kontaktowe, zdjęcia. Wszystko powinno być szczegółowo opisane, gdzie ma się znaleźć.

Odpowiednie dopasowanie witryny pod względem branży, w której działa firm, jak i wymogów Internautów, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu, jaki odniesie jej serwis internetowy. Profesjonalnie przygotowana strona WWW zwiększa atrakcyjność zawartej na niej oferty oraz wspomaga kształtowanie wizerunku solidnego przedsiębiorstwa.

Polecamy: serwis ABC małej firmy

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zmiany w ubezpieczeniach obowiązkowych w 2026 r. UFG będzie zbierał od firm więcej danych

Prezydent Karol Nawrocki podpisał ustawę o ubezpieczeniach obowiązkowych Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych - poinformowała 15 grudnia 2025 r. Kancelaria Prezydenta RP. Przepisy zezwalają ubezpieczycielom zbierać więcej danych o przedsiębiorcach.

Aktualizacja kodów PKD w przepisach o akcyzie. Prezydent podpisał ustawę

Prezydent Karol Nawrocki podpisał nowelizację ustawy o podatku akcyzowym, której celem jest dostosowanie przepisów do nowej Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD). Ustawa ma charakter techniczny i jest neutralna dla przedsiębiorców.

Zamknięcie 2025 r. i przygotowanie na 2026 r. - co muszą zrobić firmy [checklista] Obowiązki finansowo-księgowe

Końcówka roku obrotowego dla wielu firm oznacza czas intensywnych przeglądów finansów, porządkowania dokumentacji i podejmowania kluczowych decyzji podatkowych. To jednak również moment, w którym przedsiębiorcy wypracowują strategie na kolejne miesiące, analizują swoje modele biznesowe i zastanawiają się, jak zbudować przewagę konkurencyjną w nadchodzącym roku. W obliczu cyfryzacji, obowiązków związanych z KSeF i rosnącej presji kosztowej, końcowe tygodnie roku stają się kluczowe nie tylko dla poprawnego zamknięcia finansów, lecz także dla przyszłej kondycji i stabilności firmy - pisze Jacek Goliszewski, prezes BCC (Business Centre Club).

Przedsiębiorcy nie będą musieli dołączać wydruków z KRS i zaświadczeń o wpisie do CEIDG do wniosków składanych do urzędów [projekt ustawy]

Przedsiębiorcy nie będą musieli już dołączać oświadczeń lub wypisów, dotyczących wpisu do CEiDG lub rejestru przedsiębiorców prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym, do wniosków składanych do urzędów – wynika z opublikowanego 12 grudnia 2025 r. projektu ustawy.

REKLAMA

Masz swoją tożsamość cyfrową. Pytanie brzmi: czy potrafisz ją chronić? [Gość Infor.pl]

Żyjemy w świecie, w którym coraz więcej spraw załatwiamy przez telefon lub komputer. Logujemy się do banku, zamawiamy jedzenie, podpisujemy umowy, składamy wnioski w urzędach. To wygodne. Ale ta wygoda ma swoją cenę – musimy umieć potwierdzić, że jesteśmy tymi, za których się podajemy. I musimy robić to bezpiecznie.

Przedsiębiorca był pewien, że wygrał z urzędem. Wystarczyło milczenie organu administracyjnego. Ale ten wyrok NSA zmienił zasady - Prawo przedsiębiorców nie działa

Spółka złożyła wniosek o interpretację indywidualną i czekała na odpowiedź. Gdy organ nie wydał decyzji w ustawowym terminie 30 dni, przedsiębiorca uznał, że sprawa załatwiła się sama – na jego korzyść. Wystąpił o zaświadczenie potwierdzające milczące załatwienie sprawy. Naczelny Sąd Administracyjny wydał jednak wyrok, który może zaskoczyć wielu przedsiębiorców liczących na bezczynność urzędników.

Robią to od lat, nie wiedząc, że ma to nazwę. Nowe badanie odsłania prawdę o polskich firmach

Niemal 60 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw deklaruje znajomość pojęcia ESG. Jednocześnie znaczna część z nich od lat realizuje działania wpisujące się w zrównoważony rozwój – często nie zdając sobie z tego sprawy. Najnowsze badanie Instytutu Keralla Research pokazuje, jak wygląda rzeczywistość polskiego sektora MŚP w kontekście odpowiedzialnego zarządzania.

Większość cyberataków zaczyna się od pracownika. Oto 6 dobrych praktyk dla pracowników i pracodawców

Ponad połowa cyberataków spowodowana jest błędami pracowników. Przekazujemy 6 dobrych praktyk dla pracownika i pracodawcy z zakresu cyberbezpieczeństwa. Każda organizacja powinna się z nimi zapoznać.

REKLAMA

Rolnictwo precyzyjne jako element rolnictwa 4.0 - co to jest i od czego zacząć?

Rolnictwo precyzyjne elementem rolnictwa 4.0 - co to jest i jak zacząć? Wejście w świat rolnictwa precyzyjnego nie musi być gwałtowną rewolucją na zasadzie „wszystko albo nic”. Co wynika z najnowszego raportu John Deere?

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego

Każdy przedsiębiorca musi pamiętać o tym na koniec 2025 r. Lista zadań na zakończenie roku podatkowego dotyczy: kosztów podatkowych, limitu amortyzacji dla samochodów o wysokiej emisji CO₂, remanentu, warunków i limitów małego podatnika, rozrachunków, systemów księgowych i rozliczenia podatku.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA