REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Jak stworzyć firmową witrynę WWW?

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Beata Masór
NetArt
Jak stworzyć firmową witrynę WWW?
Jak stworzyć firmową witrynę WWW?

REKLAMA

REKLAMA

Skuteczność działań promocyjnych w sieci jest możliwa w dużej mierze dzięki dobrze zaprojektowanej firmowej stronie WWW. Daje ona możliwość zapoznania się z ofertą firmy w każdym czasie, co sprawia, że jest jedną z najbardziej powszechnych form zdobywania klientów.

Jednym z często wybieranych sposobów na stworzenie firmowej witryny WWW jest skorzystanie z oferty usługodawców, którzy umożliwiają zakup strony w modelu abonamentowym. Jest to skuteczne rozwiązanie, dzięki któremu przedsiębiorstwo może szybko stać się właścicielem profesjonalnego serwisu WWW, bez ponoszenia dużych wydatków. Najczęściej decydują się na nie nowo powstałe firmy, które z powodu dużych kosztów początkowych, nie mogą sobie pozwolić na przeznaczenie kilku lub kilkunastu tysięcy złotych na zlecenie agencji interaktywnej budowania serwisu WWW.

REKLAMA

Wybór odpowiedniego projektu

Nie tylko cena jest elementem, którym należy się kierować. Dla samego przedsiębiorstwa ważne jest, aby wybór oferowanych projektów był jak najszerszy - łatwiej wtedy wybrać ten najlepszy. Powinien być on przede wszystkim użyteczny dla Internauty. Wpływa na to m.in.: czytelny układ zakładek i odpowiednia organizacja informacji zawartych na poszczególnych podstronach. Warto również sprawdzić, czy projekt oferuje ułatwienia dla potencjalnych klientów, np. formularz kontaktowy, dzięki któremu można wysłać wiadomość e-mail z poziomu strony WWW.

Zamawianie strony WWW

REKLAMA

Po wyborze usługodawcy można przystąpić do zamawiania witryny internetowej dla firmy. W tym celu należy się zalogować na jego stronie WWW. Jeżeli zamawiający nie posiada jeszcze swojego konta, musi je utworzyć. W tym celu należy podać wszystkie wymagane dane. Koniecznie muszą się one zgadzać ze stanem faktycznym, gdyż służą identyfikacji klienta oraz są potwierdzeniem jego prawa do zarządzania posiadanymi usługami. Najlepszym rozwiązaniem dla firmy jest podawanie danych zgodnych z tymi widniejącymi w oficjalnych dokumentach firmy, takich jak np. wyciąg KRS.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Użytkownik zalogowany, może przystąpić do zamawiania usługi. Zamawiający uzyskuje dostęp do projektów oferowanych przez usługodawcę. Po wyborze, należy zdecydować się na serwer, na którym zostanie zamieszczona witryna. Użytkownik wybiera identyfikator serwera, który jest unikalną nazwą, odróżniającą daną usługę od innych. Kolejnym krokiem jest wybór odpowiedniego hasła do serwera. Następnie należy zatwierdzić wybór.

Dopełnienie formalności

Przed finalizacją zamówienia należy jeszcze zapoznać się z treścią regulaminu i potwierdzić to, zaznaczając odpowiednie pole.

Znajomość zapisów, które znajdują się w regulaminie ma fundamentalne znaczenie. Jest on formą umowy podpisywaną pomiędzy usługodawcą a usługobiorcą i określa wszystkie aspekty, które należy mieć na względzie korzystając z usługi. Określa on również szczegółowe warunki promocji. Nadmierny pośpiech jest najczęstszą przyczyną komplikacji, które mogą wyniknąć w okresie korzystania usługi. Aby ich uniknąć, warto poświęcić kilka minut na dokładne zapoznanie się z regulacjami.

Aby sfinalizować zamówienie, należy wybrać dogodną formę transakcji, np. opłata kartą kredytową, przelew bankowy lub wydrukować blankiet wpłaty.

Polecamy: serwis Reklama w Internecie

Dostosowanie witryny

REKLAMA

Gdy firma stanie się już posiadaczem nowej strony WWW, powinna przystąpić do dostosowania jej pod kątem swoich wymogów. Najważniejsze jest wprowadzenie oferty przedsiębiorstwa, informacji o firmie, danych kontaktowych oraz elementów graficznych zgodnych z dotychczasową identyfikacją wizualną.

Zamawiający powinien przesłać poczta elektroniczną przygotowane materiały wraz z dokładnym opisem, jak docelowo ma wyglądać witryna. Opis powinien uwzględniać takie aspekty jak: kolorystyka, liczba przycisków w menu i ich układ, liczba stron i formularzy kontaktowych oraz ich wygląd. Przesyłane materiały powinny zawierać wszystko, co będzie znajdowało się na witrynie, czyli m.in.: informacje o firmie, opis oferty, dane kontaktowe, zdjęcia. Wszystko powinno być szczegółowo opisane, gdzie ma się znaleźć.

Odpowiednie dopasowanie witryny pod względem branży, w której działa firm, jak i wymogów Internautów, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu, jaki odniesie jej serwis internetowy. Profesjonalnie przygotowana strona WWW zwiększa atrakcyjność zawartej na niej oferty oraz wspomaga kształtowanie wizerunku solidnego przedsiębiorstwa.

Polecamy: serwis ABC małej firmy

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Umowy PPA w 2025 r. – korzyści i ryzyka dla małych i średnich firm w Polsce

Płacisz coraz wyższe rachunki za prąd? Coraz więcej firm w Polsce decyduje się na umowy PPA, czyli długoterminowe kontrakty na energię z OZE, które mogą zagwarantować stałą cenę nawet na 20 lat. To szansa na przewidywalne koszty i lepszy wizerunek, ale też zobowiązanie wymagające spełnienia konkretnych warunków. Sprawdź, czy Twoja firma może na tym skorzystać.

Rezygnują z własnej działalności na rzecz umowy o pracę. Sytuacja jest trudna

Sytuacja jednoosobowych działalności gospodarczych jest trudna. Coraz więcej osób rezygnuje i wybiera umowę o pracę. W 2025 r. wpłynęło blisko 100 tysięcy wniosków o zamknięcie jednoosobowej działalności gospodarczej. Jakie są bezpośrednie przyczyny takiego stanu rzeczy?

Umowa Mercosur może osłabić rynek UE. O co chodzi? Jeszcze 40 umów handlowych należy przejrzeć

Umowa z krajami Mercosur (Argentyną, Brazylią, Paragwajem i Urugwajem) dotyczy partnerstwa w obszarze handlu, dialogu politycznego i współpracy sektorowej. Otwiera rynek UE na produkty z tych państw, przede wszystkim mięso i zboża. Rolnicy obawiają się napływu tańszych, słabszej jakości produktów, które zdestabilizują rynek. UE ma jeszcze ponad 40 umów handlowych. Należy je przejrzeć.

1 października 2025 r. w Polsce wchodzi system kaucyjny. Jest pomysł przesunięcia terminu lub odstąpienia od kar

Dnia 1 października 2025 r. w Polsce wchodzi w życie system kaucyjny. Rzecznik MŚP przedstawia szereg obaw i wątpliwości dotyczących funkcjonowania nowych przepisów. Jest pomysł przesunięcia terminu wejścia w życie systemu kaucyjnego albo odstąpienia od nakładania kar na jego początkowym etapie.

REKLAMA

Paragony grozy a wakacje 2025 na półmetku: więcej rezerwacji, dłuższe pobyty i stabilne ceny

Wakacje 2025 na półmetku: więcej rezerwacji, dłuższe pobyty i stabilne ceny. Mimo pojawiających się w mediach “paragonów grozy”, sierpniowy wypoczynek wciąż można zaplanować w korzystnej cenie, zwłaszcza rezerwując nocleg bezpośrednio.

Nawet 150 tys. zł dofinansowania! Dla kogo i od kiedy można składać wnioski?

Zakładasz własny biznes, ale brakuje Ci środków na start? Nie musisz od razu brać drogiego kredytu. W Polsce jest kilka źródeł finansowania, które mogą pomóc w uruchomieniu działalności – od dotacji i tanich pożyczek, po prywatnych inwestorów i crowdfunding. Wybór zależy m.in. od tego, czy jesteś bezrobotny, mieszkasz na wsi, czy może planujesz innowacyjny startup.

W pół roku otwarto ponad 149 tys. jednoosobowych firm. Do tego wznowiono przeszło 102 tys. [DANE Z CEIDG]

Jak wynika z danych Ministerstwa Rozwoju i Technologii (MRiT), w pierwszej połowie 2025 roku do rejestru CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) wpłynęło 149,1 tys. wniosków dotyczących założenia jednoosobowej działalności gospodarczej. To o 1% mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, kiedy takich przypadków było 150,7 tys. Co to oznacza?

Jak liderzy finansowi mogą budować odporność biznesową w czasach niepewności?

Niepewność stała się trwałym elementem globalnego krajobrazu biznesowego. Od napięć geopolitycznych, przez zmienność inflacyjną, po skokowy rozwój technologii – dziś pytaniem nie jest już, czy pojawią się ryzyka, ale kiedy i jak bardzo wpłyną one na organizację. W takim świecie dyrektor finansowy (CFO) musi pełnić rolę strategicznego radaru – nie tylko reagować, ale przewidywać i przekształcać ryzyko w przewagę konkurencyjną. Przedstawiamy pięć praktyk budujących odporność biznesową.

REKLAMA

Strategia Cyberbezpieczeństwa na lata 2025-2029: uwagi Rzecznika MŚP

Rzecznik MŚP ma uwagi do rządowej Strategii Cyberbezpieczeństwa na lata 2025-2029. Zwraca uwagę na zasadę proporcjonalności, obligatoryjne oszacowanie kosztów dla gospodarki narodowej, ocenę wpływu na mikro, małych i średnich przedsiębiorców, a także obowiązek szerokich konsultacji.

Działalność nierejestrowana 2025 - limit. Do jakiej kwoty można prowadzić działalność bez rejestracji? Jak obliczyć przychód w działalności nierejestrowanej?

Działalność nierejestrowana to sposób na legalne dorabianie bez obowiązku zakładania firmy. W 2025 roku możesz sprzedawać swoje produkty lub usługi bez wpisu do CEIDG, o ile spełniasz określone warunki. Ile wynosi limit przychodów i co jeszcze trzeba wiedzieć?

REKLAMA