Przedsiębiorcy taniej wypromują się za granicą
REKLAMA
REKLAMA
Od 3 sierpnia 2011 roku obowiązuje rozporządzenie Ministra Gospodarki z 26 lipca 2011 roku, zawierające korzystniejsze niż dotychczas warunki udzielania pomocy finansowej na udział przedsiębiorców w programach promocji w ramach poddziałania 6.5.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
REKLAMA
W wyniku nowelizacji Ministerstwo Gospodarki wprowadziło następujące zmiany:
1) zmniejszono do 50 proc. zakres obowiązku udziału przedsiębiorcy w działaniach promocyjnych określonych w branżowym programie promocji;
2) wydłużono termin przyjmowania wniosków o dofinansowanie w ramach programów promocji o charakterze ogólnym (do 30 dni przed rozpoczęciem imprezy);
3) zwiększono wielkość możliwej do otrzymania przez przedsiębiorcę pomocy, do poziomu 75 proc. poniesionych wydatków kwalifikowanych, bez określenia maksymalnej kwoty wsparcia.
Maksymalna kwota wsparcia, o jaką będą mogli ubiegać się przedsiębiorcy będzie wynikała jedynie z przepisów dotyczących udzielania pomocy de minimis;
4) rozszerzono katalog wydatków kwalifikowanych o następujące pozycje:
- szkolenia związane z udziałem w programach promocji,
- udział w polskich i zagranicznych konferencjach, kongresach, seminariach, pokazach, degustacjach, spotkaniach bilateralnych i wyjazdach studyjnych,
- przygotowanie lub zakup materiałów reklamowych,
- przygotowanie i publikacja reklam i informacji prasowych produkcja i emisja kampanii reklamowych.
Polecamy: Jak zawierać kontrakt eksportowy
Źródło: ZRM
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.