REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Biznes

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

W dzisiejszej gospodarce przedsiębiorstwa turystyczne (hotele, jadłodajnie, obiekty rekreacyjne, sklepy z pamiątkami) nie mogą opierać się wyłącznie na międzypokoleniowej wiedzy jak skutecznie prowadzić biznes. Potrzebna jest wiedza fachowa z zakresu finansów m.in. o dokumentacji finansowej, planowania przepływów pieniężnych, podatków, należności. Jest to ważne do uzyskania kredytu, dotacji unijnej oraz po prostu – do wyjścia na swoje.

E-learning. Tajniki edukacji na odległość

Aby skutecznie pełnić role zawodowe, społeczne i osobiste, potrzebujemy wiedzy wyselekcjonowanej i uporządkowanej, atrakcyjnej i przejrzystej, a także pozwalającej na sprawdzenie poziomu jej opanowania. Na to zapotrzebowanie odpowiada e-learning czyli wszelkiego rodzaju szkolenia elektroniczne i e-kursy. Ta książka przedstawi ci podstawowe terminy, zasady i narzędzia stosowane w skutecznym e-learningu. Dowiesz się jak oceniać programy e-nauczania oraz jak mierzyć ich efektywność i rentowność.

Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne

Przedsiębiorca musi radzić sobie ze schizofreniczną naturą swojej działalności. Sam widzi siebie bowiem jako nosiciela postępu i rozwoju w zatęchłym środowisku gospodarczym. Ale inni ludzie, pracownicy którzy nie podejmują przedsiębiorczego ryzyka, uważają zwykle przedsiębiorców za wyzyskiwaczy, kombinatorów i próżniaków (zgodnie z biblijnym „chcą zbierać, gdzie nie posiali”). Żeby sobie z tym poradzić, wystarczy poznać skąd się biorą obie strony medalu.

Prawo pracy. 4 wydanie 2011

Prawo pracy nie powstało po to, by utrudnić komukolwiek życie. Jego celem jest stworzenie minimalnych warunków współpracy gospodarczej między ludźmi tak, aby zdobywanie środków do życia nie wiązało się z utratą ludzkiej godności, zdrowia, psychicznej równowagi. Warto je znać, aby nie dać się naciągnąć nieuczciwym pracownikom ani nieuczciwym pracodawcom.

REKLAMA

Finanse

Dla większości osób „finanse” kojarzą się ze światem giełdy, międzynarodowymi transakcjami i liczbą zer przyprawiającą o zawrót głowy. Jednak finanse to – od zawsze i przede wszystkim – sposób regulowania zależności między ludźmi, firmami, państwami. Strumienie pieniędzy pędzą w różnych kierunkach, co ma kluczowe znaczenie dla ilości pieniędzy lądującej w naszych portfelach. Takie całościowe podejście prezentują autorzy tej książki i dlatego wyróżnia się ona spośród wielu innych podręczników.

Marketing i public relations w małej firmie

Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym --klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Zarządzanie. Kanony i trendy


Autorzy tej książki łączą klasyczne podejście do zarządzania oparte na czterech głównych działaniach (planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola) z nowoczesnymi koncepcjami zarządzania wiedzą, budowania relacji i odkrywaniem potrzeb klienta. Ich zdaniem, w obecnych czasach tylko taki sposób postępowania może przynieść sukces – klasyczne sposoby nie działają, ponieważ klienci chcą otrzymywać więcej niż dotychczas. Dobry jakościowo produkt po dobrej cenie już nie wystarczy.

Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Problemy firm ze strategią biorą się z bałaganu intelektualnego. Średnio rozgarnięty menedżer jest w stanie wymienić 8-10 różnych strategii biznesowych. Dysponuje wieloma bardzo sensownymi pomysłami na rozwój firmy, ale nie umie podjąć decyzji który z nich jest najbardziej odpowiedni do jego firmy. Ta książka przedstawia najważniejsze współczesne koncepcje konkurencyjności i rozwoju przedsiębiorstwa. W kolejnych rozdziałach poznasz najważniejsze metody tworzenia i wyboru strategii.

REKLAMA

Jak czytać i rozumieć angielskie dokumenty sądowe w sprawach cywilnych? Praktyczny przewodnik

Ta książka to praktyczny przewodnik przygotowany dla osób, które stykają się z anglojęzycznymi dokumentami sądowymi dotyczącymi spraw cywilnych – dla prawników, tłumaczy, menedżerów i studentów. Aby rzeczywiście była przydatna dla czytelników, książka została pomyślana jako połączenie słownika i podstawowego kursu angielskiego języka prawniczego. Wszystkie przedstawione w książce dokumenty są autentyczne, a występująca w nich terminologia jest wszechstronnie objaśniona.

Relacje inwestorskie

Ustanowienie i utrzymanie komunikacji między spółkami a inwestorami – to obszar działań relacji inwestorskich, które są obecnie jednym ze standardów funkcjonowania spółki akcyjnej o akcjach w obrocie publicznym. Pośrednicy finansowi, analitycy, media, organy nadzoru, a także sami inwestorzy wywierają nacisk na dobry przepływ informacji od firm. Uczciwe i rzetelne informacje są bowiem lekarstwem na kryzysy gospodarcze i skandale finansowe. Dają szansę na zyskowny rozwój i zaufanie rynku.

Coaching

Jeśli tak, mamy dla Ciebie intratną propozycję zawodową- zostań coachem. Zarobki w tej doskonale rozwijającej się branży są wysokie, a popyt rośnie w oczach. Możesz wykonywać swój nowy zawód po godzinach albo ubiegać się o pracę na stanowisku coacha w dużej firmie. Jeśli ta propozycja Cię zainteresowała, prawdopodobnie masz do nas wiele pytań- odpowiedź na nie znajdziesz w tej książce.

Przedsiębiorczość i zarządzanie firmą

Przedsiębiorcy i kandydaci na przedsiębiorców często podchodzą do książek z tej dziedziny z ogromną rezerwą. Uważają je za przedumane, za oderwane od rzeczywistości. Są one jednak wielką pomocą dla przedsiębiorcy. Dzięki informacjom w nich – książkach – zawartych mogą oni – przedsiębiorcy – zawczasu przewidzieć trudności i przygotować się na nie. Książki to pomoc, nie przeszkoda. Zwłaszcza takie jak ta, które przekazują nie tylko podają wiedzę fachową, ale też pokazują ją na przykładach firm.

Skuteczne wdrażanie strategii

Dyrektorzy często świetnie wiedzą dokąd chcą zaprowadzić firmy na przestrzeni najbliższych dwóch lat. Kłopot w tym, że większość z nich nie ma pewności, że tam trafi. Pewność taką daje wdrażanie strategii poprzez projekty/inwestycje. To dzięki projektom powstają nowe produkty, usługi, systemy, nowe umiejętności, sojusze i mechanizmy realizacji zobowiązań względem klientów. Opisany w książce proces pozwoli ci prawidłowo wybierać projekty i skutecznie je realizować – zgodnie z przyjętą strategią.

Skuteczna komunikacja w biznesie


Pracownicy którzy potrafią się umiejętnie komunikować, popełniają mniej błędów, rzadziej zdarzają im się nieporozumienia, generują mniej nieprzyjemnej atmosfery. Dzięki temu są bardziej wydajni. Ta książka o komunikacji w biznesie może być używana zarówno przez osoby z niewielkim doświadczeniem zawodowym czerpiące z niej podstawową wiedzę nt. niezbędnych umiejętności komunikacyjnych, jak i przez doświadczonych profesjonalistów chcących odświeżyć lub uzupełnić swoje umiejętności.

Nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta

Organizacja, która chce sprostać pojawiającym się wyzwaniom rynkowym, musi poznać swojego klienta wraz z jego potrzebami i oczekiwaniami. Ich przełożenie na decyzje firmy tworzy fundament do budowy trwałej przewagi konkurencyjnej. Dlatego zwrócenie się firmy w kierunku marketingu relacji rozpoczyna nową drogę działalności, której celem jest satysfakcja i lojalność klientów, a także rozwój zyski. Firmy wykorzystują w tym celu różne strategie – autorzy opisali je w tej książce.

Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania

Kim jest zatem menedżer nowej generacji? To człowiek o dużym zasobie wiedzy oraz wysokim poziomie inteligencji, zwłaszcza emocjonalnej i społecznej. Aspirując do roli przywódcy, powinien być dobrym organizatorem, wrażliwym na sytuację innych, czyli empatycznym. Czerpiąc wiedzę z najlepszych wzorców historycznych, musi wyprzedzać swój czas, patrząc daleko w przyszłość. Oczekuje się od niego niczym nieskrępowanej pomysłowości i kreatywności.

Jak prowadzić seminaria i warsztaty

Książka "Jak prowadzić seminaria i warsztaty" to podręcznik dla szkoleniowców, osób zapraszanych na seminaria w charakterze prelegentów i dla wszystkich tych, którzy chcą opanować umiejętność przedstawiania szerszemu audytorium swoich idei i koncepcji. Opisuje sprawdzone techniki zdobywania uwagi słuchaczy, utrzymywania ich zainteresowania i efektywnego przekazywania informacji. Przedstawia najlepsze sposoby omawiania tematów szkolenia, zadawania pytań jego uczestnikom i wykorzystywania materiałów dodatkowych, takich jak tablice oraz prezentacje.

Zarządzanie wartością klienta

Posiadanie rzeszy lojalnych klientów to upragniony cel każdego pracownika działu marketingu. Dlaczego? Bo lojalni klienci przynoszą regularny wpłaty, są tańsi w obsłudze, mogą płacić więcej niż zwykli klienci i polecają kupowane produkty znajomym… Jeśli tak sądzisz, to szybko wybij to sobie z głowy. Lojalność klientów nie jest tak prosta jak wygląda. Z tej książki dowiesz się na czym naprawdę polega lojalność i jak zdobyć ją skutecznie i z zyskiem dla firmy.

Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników

Kierujesz firmą, działem lub zespołem. Masz coraz więcej spraw na głowie. Nieraz myślisz: "Lepiej zajmę się tym sam, bo jeśli zlecę to komuś, będę musiał wyjaśniać wszystko od A do Z, a i tak skończy się na tym, że parę razy zostanę po godzinach". Być może wątpisz, czy w ogóle opłaca się szkolić pracowników: mogą zdobyć kwalifikacje Twoim kosztem, a potem uciec do innych firm. Ale czy czasem zastanawiałeś się, co by się stało, gdybyś zajął się rozwojem umiejętności swoich ludzi, a oni by pozostali w zespole?

Poradnik Ryczałtowca – 2011

W poradniku w sposób jasny i przejrzysty opisane zostały sytuacje i warunki, na jakich można wybrać ryczałt ewidencjonowany oraz wskazano kto nie może skorzystać z tej formy opodatkowania. Pozycja ta pozwala również na podjęcie decyzji, czy ryczałt ewidencjonowany jest właściwą formą opodatkowania. Wyjaśnione zostały przypadki, w których traci się prawo do ryczałtu oraz jaka jest wysokość obciążenia podatkowego, a więc według jakich stawek opodatkowane są poszczególne rodzaje działalności gospodarczej.

Coaching kadry kierowniczej

Ta książka ma dwa oblicza. Dla coacha wyższej kadry zarządzającej będzie świetną lekturą o tym jak być skutecznym coachem (opis siedmiu kompetencji skutecznego coachingu) oraz źródłem nowego modelu działania (opis siedmiu kroków modelu Coachingu Achieve). Z kolei dla prezesa lub menedżera będzie to przewodnik pomocny w wyborze właściwego coacha (który powinien wykazywać w działaniu siedmiu kompetencji) i kontroli procesu coachingu (który powinien przebiegać zgodnie z 7-oma krokami modelu).

Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1

Dzięki członkostwu Polski w Unii Europejskiej prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie ma wreszcie możliwość uzyskania wsparcia z funduszy europejskich. Jeśli zamierzasz oferować swoje usługi w formie elektronicznej szerokiemu gronu odbiorców lub chcesz realizować w sieci projekt biznesowy, masz szansę pozyskać dotację z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG).

Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów

Podatkowa księga przychodów i rozchodów, to najprostsza forma prowadzenia księgowości małej firmy. Jednak "najprostsza" nie znaczy w tym przypadku łatwa. Dlatego warto zapoznać się z zasadami prowadzenia tej księgi.

Rynkowe instrumenty finansowe. Wydanie 2010

Jeśli w jakimś obszarze biznesu, gospodarki lub ekonomii wiedza fachowa jest kluczowa do rozumienia co się dzieje, to tym obszarem będzie rynek finansowy. Złożenie zlecenia u maklera zdaje się prostą sprawą, do czasu rzecz jasna – gdy indeksy zaliczą chwilowy dołek, pieniądze znikną. Dlatego nigdy nie jest dość edukowania i powtarzania wiedzy. Nawet do przesady, gdyż lepiej przypomnieć sobie to co się już wie niż zostać z pustym rachunkiem inwestycyjnym.

Zasady podatku i ewidencji VAT w 2010r.

Opracowanie w sposób praktyczny przedstawia podstawowe zagadnienia związane z rozliczaniem podatku od towarów i usług. Poradnik jest wprowadzeniem w podstawowe definicje i pojęcia podatku VAT - co ułatwia posługiwanie się ustawą i innymi aktami prawnymi dotyczącymi tego podatku, stanowi także uzupełnienie części praktycznej opracowania.  Tekst podzielony został na dwie zasadnicze części. Osobno zostały przedstawione zagadnienia dotyczące rozliczania podatku VAT w obrocie krajowym, a osobno problemy dotykające podatników dokonujących transakcji wewnątrzwspólnotowych. Zagadnienia zostały przestawione także w formie praktycznych przykładów.

Jak zwyciężać w pracy. Przywództwo wyższego stopnia w praktyce

W wielu organizacjach menedżerowie są zmuszeni do oceniania i szeregowania pracowników. Wtedy zawsze ktoś jest ostatni, ktoś jest najgorszy. To niedobra motywacja, która niszczy atmosferę i pożera wiarę we własne siły. Na szczęście można inaczej oceniać pracowników. Do tego jest potrzebna zmiana w myśleniu o przywództwie i celach współpracy z podwładnymi. Bo naprawdę wszyscy mogą zwyciężać w pracy. Trzeba tylko stworzyć właściwe warunki.

Strategiczna karta wyników firm usługowych


Teorie zarządzania takie jak strategiczna karta wyników pomagają menedżerom opracować, wdrażać i kontrolować nowe inicjatywy nastawione na przynoszenie oszczędności finansowych. W firmach sprzedających produkty takie podejście sprawdza się nieźle, ponieważ produkt łatwo zmierzyć, zważyć, ocenić jego jakość. W firmach sprzedających niematerialne usługi jest z tym gorzej – dlatego trzeba podejść do tematu inaczej. I o tym jest ta książka, która przyda się każdemu kto planuje oferować usługi.

Koncepcje zarządzania

Książki o zarządzaniu dzielą się na dwie grupy. Pierwsza to poradniki, które miło się czyta w samolocie, ale trudno je zastosować w praktyce. Druga grupa to podręczniki, które trudno się czyta, ale za to otrzymujesz fachową wiedzę do wykorzystania w pracy. Ta książka należy do grupy drugiej, ale „puszcza oko” w kierunku książek z grupy pierwszej tzn. jest sporo list z punktorami i tabelek oraz niedużo stron dla każdej koncepcji (autorzy nie mają po prostu miejsca by brnąć w nudne szczegóły).

Nowa era innowacji

Innowacje można zdefiniować jako kształtowanie oczekiwań konsumentów poprzez ciągłe reagowanie na ich zmieniające się wymagania, zachowania i doświadczenia. W obecnych warunkach gospodarczych, uważają czołowi eksperci, nowa innowacja wykorzystuje globalne zasoby finansowe oraz globalne zasoby ludzkiej wiedzy i pomysłowości do stworzenia platformy, gdzie konsumenci mogą indywidualnie dopasowywać marketing-mix do swoich potrzeb.

Karta podatkowa 2011

Książka "Karta Podatkowa" kierowana jest do drobnych przedsiębiorców, którzy prowadzą jednoosobowo działalność gospodarczą, bądź też w formie spółki cywilnej. Przedstawiono w niej zagadnienia związane z opłacaniem zryczałtowanego podatku dochodowego w formie karty podatkowej.W niniejszym opracowaniu znajdą Państwo informację na temat wyboru najkorzystniejszej formy opodatkowania, zasad opodatkowania kartą podatkową oraz innych obowiązków związanych z rozliczaniem się z Urzędem Skarbowym w tej formie. Szczególny nacisk położony został na omówienie zagadnień dotyczących warunków opodatkowania kartą podatkową, ustalenia jej wysokości, a także na obowiązki jakie z tego tytułu wynikają dla podatnika.

Transport – opodatkowanie transportu i usług spedycyjnych 2011

Publikacja adresowana jest do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie usług transportowych. Powstała w celu rozwiązania wątpliwości, rodzących się na tle opodatkowania tej działalności.  Autorka dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wieloletniej praktyki w zawodzie Doradcy Podatkowego, dając przy tym wskazówki, pomagające uniknąć błędów w rozliczaniu się z urzędem skarbowym. Wszystkich wyjaśnień udziela z uwzględnieniem aktualnego stanu prawnego ze wskazaniem przepisów prawnych regulujących poszczególne zagadnienia tematyczne. Książka stanowi praktyczny i rzeczowy poradnik ilustrowany przykładami zdarzeń gospodarczych, który w przystępny sposób omawia zagadnienia.

Niepewność w pracy. Jak spokojnie przeżyć 8 godzin

Zaczynasz dzień od porannego spotkania i dawki stresu? Masz wrażenie, że przez kolejne godziny nie możesz się już zupełnie uspokoić? Niecierpiące zwłoki terminy i obowiązki odbierają Ci poczucie pewności? Nagle orientujesz się, że spędzasz bezsenne noce, martwiąc się, jakie zawodowe katastrofy może przynieść jutro? Jeśli na któreś z powyższych pytań odpowiedziałeś TAK, to znaczy, że ta książka jest dla Ciebie!

Kompendium wiedzy o logistyce. Wydanie IV

Logistykę pogardliwie określa się jako „sztukę przenoszenia rzeczy z miejsca na miejsce”. Logistyka nie ma takiego blasku sławy jak reklama czy strategia. Jej menedżerowie nie udzielają wywiadów w prasie biznesowej. Jednak bez logistyki żadna firma nie urosłaby powyżej kilkunastu – w porywach do kilkudziesięciu – klientów. Odpowiada ona za transport do klienta, jak również za przepływ w firmie surowców i półproduktów oraz za dostarczanie surowców w najbardziej odpowiednim dla produkcji czasie.

Zarządzanie zespołami

Nawet najbardziej zgrany zespół składa się z indywidualnych osób. Tarcia między nimi tak naprawdę są nieuniknione. Doskonały lider potrafi więcej, niż tylko łagodzić spory - potrafi uciąć je w zarodku. Pamiętaj, że ludzie chcą, by ich praca była doceniana. Naucz się odpowiednio ich motywować i w pełni wykorzystywać ich umiejętności. Gdy popełnią błąd, zadbaj o to, by wyciągnęli z tego doświadczenia właściwą lekcję na przyszłość. Zbuduj sprawnie pracujący, efektywny team. Nie zapominaj, że jesteś sercem swojej grupy.

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców

Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii frontu: przełożeni uważnie Cię obserwują, a współpracownicy nieustannie podnoszą poprzeczkę rywalizacji. Twoim zadaniem jest dopilnowanie wszystkiego: musisz realizować plany sprzedaży, radzić sobie z klientami i kolegami, a czasami także zarządzać zespołem. Nie możesz dać się zaskoczyć: sytuacja zmienia się szybko, a wygrywa ten, kto potrafi przetrwać.

Modele karier. Przewidywanie kolejnego kroku.

Dzięki pracy mamy pieniądze na życie, rachunki i przyjemności. Dlatego każda zmiana pracy wywołuje w nas stan podenerwowania – bo nie wiemy czy nowa praca będzie „lepsza” od starej, czy sobie poradzimy, czy nowi koledzy przyjmą nas serdecznie. Chcemy mieć poczucie, że poświęciliśmy tej decyzji sporo uwagi, że nie postępujemy nieodpowiedzialnie. Gdy zastosujesz zawarty w książce model czterech prostych wskaźników kariery, podejmiesz decyzję spokojnie, z pełną ufnością co do swojego wyboru.

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium.

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie. Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium.

Inwestowanie w wartość

Każdy może stać inwestorem. Z dnia na dzień. Bez wcześniejszego przeszkolenia czy choćby pobieżnego kursu ekonomii i biznesu. Przypomina to zrzutkową imprezę w azjatyckiej restauracji w której je się wyłącznie pałeczkami, na którą została zaproszona osoba nieposługująca się pałeczkami – nim zdołasz coś przekąsisz, już jesteś do tyłu finansowo. Zasady inwestowania największych tuzów giełd amerykańskich opisane w tej książce pomogą ci trochę nadrobić w stosunku do wyjadaczy giełdowych.

Fundusze unijne - szansa na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw

Ciężkie jest życie małego i średniego przedsiębiorstwa. Nie dla niego bowiem przeznaczono suty stół instrumentów finansowych i środków giełdowych, przy którym posilają się giganty rynkowe. Fale niestabilności gospodarczej przyczyniają się do ochłodzenia żarliwości banków w zakresie udzielania kredytów. Czy to oznacza, że firmy sektora MŚP są pozostawione same sobie? Na szczęście nie! System wsparcia przygotowany w ramach funduszy strukturalnych oferuje wspaniałe możliwości rozwoju tym, którzy chcą i potrafią z niego skorzystać. Spróbuj i ty — weź do ręki wędkę, na którą złapiesz grubą rybę pełną środków unijnych. Połów czas zacząć!

Pozyskiwanie środków unijnych przez przedsiębiorstwa innowacyjne

W polskich warunkach środki unijne stanowią największe źródło wsparcia projektów związanych z wdrażaniem innowacji. Jednak ten sposób finansowania wiąże się z wieloma wyzwaniami organizacyjnymi, z których największym jest powiązanie pozyskania funduszy z wdrożeniem innowacji. Jest to skomplikowane zadanie, łatwo w nim o kosztowną pomyłkę. Ta książka pokazuje jak sobie z tym skutecznie poradzić.

Jak napisać poprawny biznesplan

Niniejsza publikacja zawiera praktyczne wskazówki, jakie najważniejsze elementy powinien zawierać plan biznesowy oraz wskazuje metodykę tworzenia tego dokumentu, uwrażliwiając na sfery objęte szczególną uwagą osób oceniających biznesplan. Książka skierowana jest zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak również i tych, działających już w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.

CRM - Relacje z klientami

Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.

Strategie podatkowe osób prawnych w Unii Europejskiej

Firmy robią pieniądze nie tylko na sprzedaży produktów i usług, ale też na odpowiednim zarządzaniu wydatkami – również tymi związanymi z opłaceniem podatków przewidzianych prawem. Jeśli takie działanie odbywa się w określonych granicach, to jest legalne i nosi nazwę strategii podatkowej. Autor przedstawia w tej książce 24 strategie podatkowe dotyczące podatku dochodowego oraz 15 strategii dotyczących podatku VAT.

Jak napisać poprawny biznesplan 2011

Podejmując decyzję o uruchomieniu własnej działalności lub o zrealizowaniu określonej inwestycji przedsiębiorca potrzebuje określonych zasobów finansowych. W celu ich pozyskania często konieczne jest stworzenie biznesplanu, który stanowi swoistą nawigację drogi ku planowanemu przedsięwzięciu. Książka skierowana jest zarówno dla początkujących przedsiębiorców, jak również i tych, działających już w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Niniejsza publikacja zawiera praktyczne wskazówki, jakie najważniejsze elementy powinien zawierać plan biznesowy oraz wskazuje metodykę tworzenia tego dokumentu, uwrażliwiając na sfery objęte szczególną uwagą osób oceniających biznesplan.

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.

Rachunkowość zarządcza. Podejście operacyjne i strategiczne

Tego typu podręczniki świetnie nadają się do sprawdzania stanu swojej wiedzy oraz do odkurzenia wiadomości ze studiów. Przy okazji można odkryć ciekawostki, które umykają w codziennej pracy, albo też zainspirować się do podjęcia nowych, zyskownych działań. Nowoczesna rachunkowość jest bowiem uniwersalnym językiem zarządu, dyrektorów i inwestorów – oprócz tradycyjnych liczb i wzorów korzysta też z kart wyników, strategicznych analiz oraz narzędzi komunikacji z otoczeniem firmy.

Etykieta w biznesie

Zapewne niejedno wiesz już o profesjonalnym kształtowaniu własnego wizerunku. I zdajesz sobie sprawę, że Twoje dobre imię to kapitał, którego nigdy nie powinieneś stracić. Opinia osoby dobrze wychowanej działa jak pozytywna aura otaczająca Twoje biurko. "W uprzejmości jest wdzięk i korzyść" -mawiał Eurypides. I mimo że kindersztuba stosowana pozornie nie kosztuje zbyt wiele, tak naprawdę jest bezcenna!

Zarządzanie projektem szkoleniowym

Doskonale zaprojektowany trening to nie tylko ciekawe zajęcia i świetne materiały. Treningi mogą być skuteczne pod warunkiem, że stanowią długofalowe projekty rozwojowe. Jeśli zawodowo zajmujesz się organizacją lub prowadzeniem szkoleń albo planujesz oddać się tej pracy w przyszłości, ta książka jest idealna właśnie dla Ciebie. Zespół najbardziej doświadczonych polskich trenerów nauczy Cię szyć szkolenia na miarę klienta.

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów

Jak sprawić, żeby Twoi podwładni wykonywali swoje obowiązki z zaangażowaniem? Co najsilniej motywuje Polaków? Jak przygotować i wdrożyć skuteczny plan motywacyjny? Które teorie motywowania sprawdziły się w praktyce? Autorzy tego praktycznego podręcznika odpowiadają na wszystkie wątpliwości w kwestii motywowania - takie, które każdy menedżer chciałby wyrazić, choć nie zawsze wie, kto mógłby mu je wyjaśnić.

REKLAMA