REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Moja firma

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Rachunkowość zarządcza. Podejście operacyjne i strategiczne

Tego typu podręczniki świetnie nadają się do sprawdzania stanu swojej wiedzy oraz do odkurzenia wiadomości ze studiów. Przy okazji można odkryć ciekawostki, które umykają w codziennej pracy, albo też zainspirować się do podjęcia nowych, zyskownych działań. Nowoczesna rachunkowość jest bowiem uniwersalnym językiem zarządu, dyrektorów i inwestorów – oprócz tradycyjnych liczb i wzorów korzysta też z kart wyników, strategicznych analiz oraz narzędzi komunikacji z otoczeniem firmy.

Etykieta w biznesie

Zapewne niejedno wiesz już o profesjonalnym kształtowaniu własnego wizerunku. I zdajesz sobie sprawę, że Twoje dobre imię to kapitał, którego nigdy nie powinieneś stracić. Opinia osoby dobrze wychowanej działa jak pozytywna aura otaczająca Twoje biurko. "W uprzejmości jest wdzięk i korzyść" -mawiał Eurypides. I mimo że kindersztuba stosowana pozornie nie kosztuje zbyt wiele, tak naprawdę jest bezcenna!

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów

Jak sprawić, żeby Twoi podwładni wykonywali swoje obowiązki z zaangażowaniem? Co najsilniej motywuje Polaków? Jak przygotować i wdrożyć skuteczny plan motywacyjny? Które teorie motywowania sprawdziły się w praktyce? Autorzy tego praktycznego podręcznika odpowiadają na wszystkie wątpliwości w kwestii motywowania - takie, które każdy menedżer chciałby wyrazić, choć nie zawsze wie, kto mógłby mu je wyjaśnić.

Private asset & Wealth management


Przeciętnemu Polakowi nie jest potrzebna wiedza na temat funduszy luksemburskich, obligacji śmierci lub obligacji katastrofalnych. Ale dla fanów wiedzy, pytań, odpowiedzi i porad, to świetna okazja do poszerzenia horyzontów. Zobaczyć jak ludzie zarabiają pieniądze w sposób o jakim nam się nie śniło to znaczy odkryć nowy sposób myślenia, działania, patrzenia na świat. Porzucić ograniczenia i wejść na nowe ścieżki. To bardzo inspirująca lektura.

REKLAMA

Fundacje Stowarzyszenia. Funkcjonowanie i opodatkowanie

Niniejsze opracowanie stanowi omówienie - pod kątem prawnym, podatkowym i rachunkowym - problematyki funcjonowania fundacji oraz stowarzyszeń. Są to formy prawne organizacji pozarządowych, które zdecydowanie najczęściej występują w obrocie społeczno - gospodarczym. Przede wszystkim przedstawiono tu podstawowe zasady i procedury zakładania fundacji i stowarzyszeń wraz ze wskazaniem praktycznych elementów przedmiotowej tematyki, w tym określenie możliwości fundacji i stowarzyszeń w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.
Załączone zostały przykładowe wzory podstawowych dokumentów i aktów wewnętrznych wykorzystywanych w fundacjach i stowarzyszeniach.
W związku z faktem, że przedmiotowa publikacja nie stanowi wyczerpującego omówienia rzeczonej problematyki, wskazano również podstawowe źródła prawa regulujące wskazaną tematykę.

Analiza sprawozdań finansowych. Tom 1

Sprawozdanie finansowe firmy pozwala zrozumieć w jaki sposób zarabia ona pieniądze, czy jest to działanie trwałe na przyszłość i czy kadra zarządzająca ma na to wpływ. W Polsce stosuje się polski system tworzenia sprawozdań, w Unii obowiązuje system MSSF, a w Stanach – US GAAP. Znajomość tych systemów przydaje się w kontaktach biznesowych z zagranicznymi podmiotami np. przy kredytach, transakcjach, partnerstwach, zakupach i sprzedażach firm). Wszystkie trzy zostały opisane w książce.

Mistrzowskie prezentacje

Spotkanie z klientem, zebranie działu, wystąpienie na konferencji tematycznej – wszędzie tam w prezentacji korzysta się ze slajdów i najczęściej są to slajdy źle zbudowane. Przeładowanie treścią, oklepane grafiki, brak elementów zapadających w pamięć – to główne błędy prelegentów. W tej książce autorzy pokazują, że można robić wspaniałe slajdy (a dzięki temu wspaniałe prezentacje) i że nie jest to trudne. Wystarczy trochę zapału i postępowanie zgodnie z opisanymi w tej książce zasadami.

Ład korporacyjny

Ład korporacyjny to struktura władzy w spółce, za pośrednictwem której właściciele lub akcjonariusze ustalają cele ekonomiczne firmy, środki ich realizacji oraz metody monitorowania osiąganych rezultatów. Taka warstwa zarządzania jest konieczna, gdy właściciele lub akcjonariusze nie mogą sami nią zarządzać (nie znają się, nie mają ochoty), ale nie mają ochoty pozostawić swoich pieniędzy bez ochrony ze strony nieuczciwych dyrektorów i menedżerów.

REKLAMA

Strategie podatkowe osób prawnych w Unii Europejskiej

Firmy robią pieniądze nie tylko na sprzedaży produktów i usług, ale też na odpowiednim zarządzaniu wydatkami – również tymi związanymi z opłaceniem podatków przewidzianych prawem. Jeśli takie działanie odbywa się w określonych granicach, to jest legalne i nosi nazwę strategii podatkowej. Autor przedstawia w tej książce 24 strategie podatkowe dotyczące podatku dochodowego oraz 15 strategii dotyczących podatku VAT.

Strategiczna karta wyników firm usługowych


Teorie zarządzania takie jak strategiczna karta wyników pomagają menedżerom opracować, wdrażać i kontrolować nowe inicjatywy nastawione na przynoszenie oszczędności finansowych. W firmach sprzedających produkty takie podejście sprawdza się nieźle, ponieważ produkt łatwo zmierzyć, zważyć, ocenić jego jakość. W firmach sprzedających niematerialne usługi jest z tym gorzej – dlatego trzeba podejść do tematu inaczej. I o tym jest ta książka, która przyda się każdemu kto planuje oferować usługi.

Rynkowe instrumenty finansowe. Wydanie 2010

Jeśli w jakimś obszarze biznesu, gospodarki lub ekonomii wiedza fachowa jest kluczowa do rozumienia co się dzieje, to tym obszarem będzie rynek finansowy. Złożenie zlecenia u maklera zdaje się prostą sprawą, do czasu rzecz jasna – gdy indeksy zaliczą chwilowy dołek, pieniądze znikną. Dlatego nigdy nie jest dość edukowania i powtarzania wiedzy. Nawet do przesady, gdyż lepiej przypomnieć sobie to co się już wie niż zostać z pustym rachunkiem inwestycyjnym.

Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników

Kierujesz firmą, działem lub zespołem. Masz coraz więcej spraw na głowie. Nieraz myślisz: "Lepiej zajmę się tym sam, bo jeśli zlecę to komuś, będę musiał wyjaśniać wszystko od A do Z, a i tak skończy się na tym, że parę razy zostanę po godzinach". Być może wątpisz, czy w ogóle opłaca się szkolić pracowników: mogą zdobyć kwalifikacje Twoim kosztem, a potem uciec do innych firm. Ale czy czasem zastanawiałeś się, co by się stało, gdybyś zajął się rozwojem umiejętności swoich ludzi, a oni by pozostali w zespole?

Zarządzanie wartością klienta

Posiadanie rzeszy lojalnych klientów to upragniony cel każdego pracownika działu marketingu. Dlaczego? Bo lojalni klienci przynoszą regularny wpłaty, są tańsi w obsłudze, mogą płacić więcej niż zwykli klienci i polecają kupowane produkty znajomym… Jeśli tak sądzisz, to szybko wybij to sobie z głowy. Lojalność klientów nie jest tak prosta jak wygląda. Z tej książki dowiesz się na czym naprawdę polega lojalność i jak zdobyć ją skutecznie i z zyskiem dla firmy.

Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Problemy firm ze strategią biorą się z bałaganu intelektualnego. Średnio rozgarnięty menedżer jest w stanie wymienić 8-10 różnych strategii biznesowych. Dysponuje wieloma bardzo sensownymi pomysłami na rozwój firmy, ale nie umie podjąć decyzji który z nich jest najbardziej odpowiedni do jego firmy. Ta książka przedstawia najważniejsze współczesne koncepcje konkurencyjności i rozwoju przedsiębiorstwa. W kolejnych rozdziałach poznasz najważniejsze metody tworzenia i wyboru strategii.

Przedsiębiorczość. Podstawy teoretyczne

Przedsiębiorca musi radzić sobie ze schizofreniczną naturą swojej działalności. Sam widzi siebie bowiem jako nosiciela postępu i rozwoju w zatęchłym środowisku gospodarczym. Ale inni ludzie, pracownicy którzy nie podejmują przedsiębiorczego ryzyka, uważają zwykle przedsiębiorców za wyzyskiwaczy, kombinatorów i próżniaków (zgodnie z biblijnym „chcą zbierać, gdzie nie posiali”). Żeby sobie z tym poradzić, wystarczy poznać skąd się biorą obie strony medalu.

Zatrudnianie po znajomości. Kapitał społeczny na rynku

Czy opłaca się zatrudniać znajomych? Czy opłaca się szukać pracy u znajomych? Odpowiedź jest w zasadzie oczywista: tak! Przecież znajomy to ktoś kogo znasz, kogo lubisz i z kim łatwiej się dogadać niż z obcym, prawda? Cóż, i tak, i nie. Polscy przedsiębiorcy pochodzą bowiem z dystansem do zatrudniania rodziny i znajomych. Z tej książki dowiesz się z niej jak zaprezentować się znajomemu i na co uważać w pracy u znajomego. Książka zawiera oryginalne fragmenty rozmów Autora z przedsiębiorcami.

Zarządzanie wartością projektów

W każdej firmie realizuje się wiele projektów, więc i tobie przypadnie ten zaszczyt. Na początku będziesz brać udział w czyimś projekcie. Zrealizujesz zadanie o X, zdobędziesz informacje o Y, skoczysz po chrupiące bułeczki na stację benzynową podczas nocnego maratonu zszywania kopii raportu. Wreszcie przyjdzie ten moment, gdy samodzielnie zaczniesz składać swój projekt. Ta książka pomoże ci wtedy ogarnąć finansową stronę projektu tak, aby sprawnie uzyskać na niego fundusze i zgodę na start.

Dokumentacja biegłego rewidenta z badania sprawozdań finansowych

Jeśli jesteś biegłym rewidentem, ta książka to twoje narzędzie pracy. Jeśli natomiast jesteś kierownikiem działu finansów, to będzie twój podręcznik dobrych praktyk w zakresie przygotowywania sprawozdań finansowych. Dzięki zawartym w książce szablonom dokumentów oraz wskazówkom z praktyki rewidenckiej wizyta zewnętrznego kontrolera – np. z okazji due dilligence pod planowane wejście inwestora – uwolni cię od stresującego ucisku w żołądku i rąk trzęsących się od nadmiaru kofeiny.

Psychologia zarządzania w organizacji

Tytuł książki jest nieco zagmatwany, dotyczy jednak czegoś prostego. Otóż człowiek w miejscu pracy odczuwa wiele różnych nacisków na swoje życie wewnętrzne (tożsamość, postawy, przekonania, samoocenę). Brak świadomości o istnieniu, kierunku i sile tych nacisków oznacza poddawanie się im lub przypadkową obronę, co na dłuższą metę kończy się nieprzyjemnie dla pracownika. Nie jest to poradnik, raczej książka do refleksji i odkrycia wagi pewnych rzeczy, które zwykle zbywa się „to nieistotne”.

Odkryć zarządzanie

Menedżerowie lubią zdobywać wiedzę przez książki i artykuły. Jednak wybór jest duży, a czas możliwy do przeznaczenia na poszukiwanie wartościowej lektury – ograniczony. Z pomocą przychodzą więc tak zwane książki zbiorcze, które przedstawiają kilka koncepcji i narzędzi za jednym zamachem. Ważny jest wtedy wybór ciekawych a jednocześnie przydatnych treści – tak jak zrobiła to autorka tej książki.

Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

W dzisiejszej gospodarce przedsiębiorstwa turystyczne (hotele, jadłodajnie, obiekty rekreacyjne, sklepy z pamiątkami) nie mogą opierać się wyłącznie na międzypokoleniowej wiedzy jak skutecznie prowadzić biznes. Potrzebna jest wiedza fachowa z zakresu finansów m.in. o dokumentacji finansowej, planowania przepływów pieniężnych, podatków, należności. Jest to ważne do uzyskania kredytu, dotacji unijnej oraz po prostu – do wyjścia na swoje.

Poradnik Ryczałtowca – 2011

W poradniku w sposób jasny i przejrzysty opisane zostały sytuacje i warunki, na jakich można wybrać ryczałt ewidencjonowany oraz wskazano kto nie może skorzystać z tej formy opodatkowania. Pozycja ta pozwala również na podjęcie decyzji, czy ryczałt ewidencjonowany jest właściwą formą opodatkowania. Wyjaśnione zostały przypadki, w których traci się prawo do ryczałtu oraz jaka jest wysokość obciążenia podatkowego, a więc według jakich stawek opodatkowane są poszczególne rodzaje działalności gospodarczej.

Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1

Dzięki członkostwu Polski w Unii Europejskiej prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie ma wreszcie możliwość uzyskania wsparcia z funduszy europejskich. Jeśli zamierzasz oferować swoje usługi w formie elektronicznej szerokiemu gronu odbiorców lub chcesz realizować w sieci projekt biznesowy, masz szansę pozyskać dotację z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG).

Jak zwyciężać w pracy. Przywództwo wyższego stopnia w praktyce

W wielu organizacjach menedżerowie są zmuszeni do oceniania i szeregowania pracowników. Wtedy zawsze ktoś jest ostatni, ktoś jest najgorszy. To niedobra motywacja, która niszczy atmosferę i pożera wiarę we własne siły. Na szczęście można inaczej oceniać pracowników. Do tego jest potrzebna zmiana w myśleniu o przywództwie i celach współpracy z podwładnymi. Bo naprawdę wszyscy mogą zwyciężać w pracy. Trzeba tylko stworzyć właściwe warunki.

Karta podatkowa 2011

Książka "Karta Podatkowa" kierowana jest do drobnych przedsiębiorców, którzy prowadzą jednoosobowo działalność gospodarczą, bądź też w formie spółki cywilnej. Przedstawiono w niej zagadnienia związane z opłacaniem zryczałtowanego podatku dochodowego w formie karty podatkowej.W niniejszym opracowaniu znajdą Państwo informację na temat wyboru najkorzystniejszej formy opodatkowania, zasad opodatkowania kartą podatkową oraz innych obowiązków związanych z rozliczaniem się z Urzędem Skarbowym w tej formie. Szczególny nacisk położony został na omówienie zagadnień dotyczących warunków opodatkowania kartą podatkową, ustalenia jej wysokości, a także na obowiązki jakie z tego tytułu wynikają dla podatnika.

Transport – opodatkowanie transportu i usług spedycyjnych 2011

Publikacja adresowana jest do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie usług transportowych. Powstała w celu rozwiązania wątpliwości, rodzących się na tle opodatkowania tej działalności.  Autorka dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem wynikającym z wieloletniej praktyki w zawodzie Doradcy Podatkowego, dając przy tym wskazówki, pomagające uniknąć błędów w rozliczaniu się z urzędem skarbowym. Wszystkich wyjaśnień udziela z uwzględnieniem aktualnego stanu prawnego ze wskazaniem przepisów prawnych regulujących poszczególne zagadnienia tematyczne. Książka stanowi praktyczny i rzeczowy poradnik ilustrowany przykładami zdarzeń gospodarczych, który w przystępny sposób omawia zagadnienia.

Niepewność w pracy. Jak spokojnie przeżyć 8 godzin

Zaczynasz dzień od porannego spotkania i dawki stresu? Masz wrażenie, że przez kolejne godziny nie możesz się już zupełnie uspokoić? Niecierpiące zwłoki terminy i obowiązki odbierają Ci poczucie pewności? Nagle orientujesz się, że spędzasz bezsenne noce, martwiąc się, jakie zawodowe katastrofy może przynieść jutro? Jeśli na któreś z powyższych pytań odpowiedziałeś TAK, to znaczy, że ta książka jest dla Ciebie!

Zarządzanie zespołami

Nawet najbardziej zgrany zespół składa się z indywidualnych osób. Tarcia między nimi tak naprawdę są nieuniknione. Doskonały lider potrafi więcej, niż tylko łagodzić spory - potrafi uciąć je w zarodku. Pamiętaj, że ludzie chcą, by ich praca była doceniana. Naucz się odpowiednio ich motywować i w pełni wykorzystywać ich umiejętności. Gdy popełnią błąd, zadbaj o to, by wyciągnęli z tego doświadczenia właściwą lekcję na przyszłość. Zbuduj sprawnie pracujący, efektywny team. Nie zapominaj, że jesteś sercem swojej grupy.

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców

Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii frontu: przełożeni uważnie Cię obserwują, a współpracownicy nieustannie podnoszą poprzeczkę rywalizacji. Twoim zadaniem jest dopilnowanie wszystkiego: musisz realizować plany sprzedaży, radzić sobie z klientami i kolegami, a czasami także zarządzać zespołem. Nie możesz dać się zaskoczyć: sytuacja zmienia się szybko, a wygrywa ten, kto potrafi przetrwać.

Modele karier. Przewidywanie kolejnego kroku.

Dzięki pracy mamy pieniądze na życie, rachunki i przyjemności. Dlatego każda zmiana pracy wywołuje w nas stan podenerwowania – bo nie wiemy czy nowa praca będzie „lepsza” od starej, czy sobie poradzimy, czy nowi koledzy przyjmą nas serdecznie. Chcemy mieć poczucie, że poświęciliśmy tej decyzji sporo uwagi, że nie postępujemy nieodpowiedzialnie. Gdy zastosujesz zawarty w książce model czterech prostych wskaźników kariery, podejmiesz decyzję spokojnie, z pełną ufnością co do swojego wyboru.

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium.

Inwestowanie w wartość

Każdy może stać inwestorem. Z dnia na dzień. Bez wcześniejszego przeszkolenia czy choćby pobieżnego kursu ekonomii i biznesu. Przypomina to zrzutkową imprezę w azjatyckiej restauracji w której je się wyłącznie pałeczkami, na którą została zaproszona osoba nieposługująca się pałeczkami – nim zdołasz coś przekąsisz, już jesteś do tyłu finansowo. Zasady inwestowania największych tuzów giełd amerykańskich opisane w tej książce pomogą ci trochę nadrobić w stosunku do wyjadaczy giełdowych.

Fundusze unijne - szansa na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw

Ciężkie jest życie małego i średniego przedsiębiorstwa. Nie dla niego bowiem przeznaczono suty stół instrumentów finansowych i środków giełdowych, przy którym posilają się giganty rynkowe. Fale niestabilności gospodarczej przyczyniają się do ochłodzenia żarliwości banków w zakresie udzielania kredytów. Czy to oznacza, że firmy sektora MŚP są pozostawione same sobie? Na szczęście nie! System wsparcia przygotowany w ramach funduszy strukturalnych oferuje wspaniałe możliwości rozwoju tym, którzy chcą i potrafią z niego skorzystać. Spróbuj i ty — weź do ręki wędkę, na którą złapiesz grubą rybę pełną środków unijnych. Połów czas zacząć!

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów

Lubisz słów cięcie-gięcie i wymyślanie nowych pojęć? Nie masz problemów z rymami i pisaniem wesołych piosenek? Jeśli tak, odłóż tę książkę, ponieważ takie zabiegi nie mają zbyt wiele wspólnego z naprawdę efektywną reklamą.

Zarządzanie projektem szkoleniowym

Doskonale zaprojektowany trening to nie tylko ciekawe zajęcia i świetne materiały. Treningi mogą być skuteczne pod warunkiem, że stanowią długofalowe projekty rozwojowe. Jeśli zawodowo zajmujesz się organizacją lub prowadzeniem szkoleń albo planujesz oddać się tej pracy w przyszłości, ta książka jest idealna właśnie dla Ciebie. Zespół najbardziej doświadczonych polskich trenerów nauczy Cię szyć szkolenia na miarę klienta.

Własna firma jak założyć i poprowadzić – 2011

Książka - w formie przewodnika - adresowana jest do osób planujących rozpocząć działalność gospodarczą na własny rachunek. W sposób przystępny, praktyczny i kompleksowy wskazuje: jaką formę prawną wybrać, jakie płacić podatki, jak wywiązać się z obowiązków wobec ZUS i innych instytucji. To tylko niektóre wątpliwości, z jakimi musi zmierzyć się początkujący przedsiębiorca.Publikacja systematyzuje prawa i obowiązki związane z prowadzeniem działalności gospodarczej rozproszone w wielu aktach prawnych. Wskazuje te, w jaki sposób można skorzystać z nowej możliwości zawieszenia działalności gospodarczej.W książce skupiono się na przedsiębiorstwach niewielkich rozmiarów z uwagi na ich popularność wśród przyszłych przedsiębiorców oraz proste zasady i niewielkie koszty funkcjonowania. Opracowanie zawiera wskaźniki i stawki aktualne na 2011 r.

Coaching oparty na wiedzy w treningach kierowniczych

Wiedza o „dlaczego” i o „jak/w jaki sposób” jest często marginalizowana przez skupienie się na szybkich wynikach. Taka postawa jest zrozumiała, ale nie działa zawsze i wszędzie. Gdy bowiem zmieniają się warunki działania, to właśnie „dlaczego” i „jak” pozwalają zaadaptować się i być skutecznym w nowej sytuacji. Coaching oparty na wiedzy to narzędzie służące do zapewnienia tej wiedzy o „dlaczego” i „jak” wszystkim specjalistom i menedżerom, którzy tego potrzebują.

Zasady prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów 2010

„Zasady prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów” wydawane są regularnie już od 20 lat. Pierwsze wydanie tej publikacji ukazało się w 1990 roku i od tego czasu sprzedano łącznie 200.000 egzemplarzy. Świadczy to o nieustającej przydatności tej pozycji książkowej, która cieszy się ogromnym powodzeniem wśród rzeszy przedsiębiorców ale nie tylko, bo także pośród doradców podatkowych i księgowych, w całej Polsce. Coroczna aktualizacja „Zasad…”, uwzględniająca zmiany w przepisach podatkowych sprawia, że książka ta zawsze stanowi pomocne narzędzie w prowadzeniu działalności gospodarczej opodatkowanej na zasadach ogólnych. Jej walorem jest też praktyczne ujęcie problemów, które obrazowane są dodatkowo przykładami. Jej wartość użytkową i merytoryczną oraz funkcjonalny charakter potwierdza popularność niniejszej publikacji.

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy

Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" — aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

Kompendium wiedzy o społeczeństwie, państwie i prawie

Brak znajomości podstawowych pojęć z zakresu społeczeństwa, państwa, prawa, jako obywatele jesteśmy częścią czegoś czego nie rozumiemy. W takim wypadku – prędzej czy później – znajdzie się ktoś kto bez skrupułów wykorzysta naszą niewiedzę dla własnych korzyści. Może to być zawistny sąsiad, niedouczony pracownik administracji publicznej albo zwykły bandyta. Nie wolno ryzykować w ten sposób przyszłości i bezpieczeństwa swojego, swojej rodziny ani swojej firmy.

Przełomowe innowacje

Książka traktuje o niepowodzeniach firm z utrzymaniem czołowej pozycji w swoich branżach. Chodzi o firmy „dobre” – podziwiane, naśladowane, znane ze skutecznego działania. Gdy jednak przychodzi moment kontaktu tych firm z pewnego rodzaju zmianami technologii branży, nie są one w stanie nadążyć i utrzymać klientów. Miało to miejsce w handlu detalicznego, w branży dysków komputerowych, koparek, stalowni i wielu innych. Na czym polega to zjawisko i jak je okiełznać – dowiesz się z tej książki.

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne.

Czas na e-biznes

Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

CRM - Relacje z klientami

Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie. Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium.

Kompendium wiedzy o logistyce. Wydanie IV

Logistykę pogardliwie określa się jako „sztukę przenoszenia rzeczy z miejsca na miejsce”. Logistyka nie ma takiego blasku sławy jak reklama czy strategia. Jej menedżerowie nie udzielają wywiadów w prasie biznesowej. Jednak bez logistyki żadna firma nie urosłaby powyżej kilkunastu – w porywach do kilkudziesięciu – klientów. Odpowiada ona za transport do klienta, jak również za przepływ w firmie surowców i półproduktów oraz za dostarczanie surowców w najbardziej odpowiednim dla produkcji czasie.

Zarządzanie. Kanony i trendy


Autorzy tej książki łączą klasyczne podejście do zarządzania oparte na czterech głównych działaniach (planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola) z nowoczesnymi koncepcjami zarządzania wiedzą, budowania relacji i odkrywaniem potrzeb klienta. Ich zdaniem, w obecnych czasach tylko taki sposób postępowania może przynieść sukces – klasyczne sposoby nie działają, ponieważ klienci chcą otrzymywać więcej niż dotychczas. Dobry jakościowo produkt po dobrej cenie już nie wystarczy.

Finanse

Dla większości osób „finanse” kojarzą się ze światem giełdy, międzynarodowymi transakcjami i liczbą zer przyprawiającą o zawrót głowy. Jednak finanse to – od zawsze i przede wszystkim – sposób regulowania zależności między ludźmi, firmami, państwami. Strumienie pieniędzy pędzą w różnych kierunkach, co ma kluczowe znaczenie dla ilości pieniędzy lądującej w naszych portfelach. Takie całościowe podejście prezentują autorzy tej książki i dlatego wyróżnia się ona spośród wielu innych podręczników.

Finanse dla niefinansistów

Kiedy menedżerowie i przedsiębiorcy orientują się, jak bardzo potrzebują wiedzy o finansach? Stracić pieniądze można na tysiąc sposobów, czasami nawet o tym nie wiedząc. Niniejszy elementarz wiedzy o finansach nie uchroni Cię przed złymi decyzjami finansowymi, jednak uświadomi Ci, że w wielu sytuacjach masz do wyboru więcej niż jedną opcję.

REKLAMA