REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

American Chinese Food

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

American Chinese Food jest franczyzodawcą z branży gastronomicznej. Sprawdź zasady franczyzy w tej firmie!

REKLAMA

AMCF Sp. z o.o.
Żelazna 58/62, 00-866 Warszawa
tel.: (22) 499 20 20
faks: (22) 428 20 01
email: american@amcf.pl

American Chinese Food jest franczyzodawcą z branży gastronomicznej.

REKLAMA

System franczyzowy AMCF opiera się na ciągłym wsparciu Franczyzobiorcy przez centralę sieci od momentu podjęcia współpracy, poprzez cały proces inwestycyjny oraz stałą opiekę w czasie prowadzenia Restauracji American Chinese Food.
Franczyzobiorca działa na własny rachunek pod marką American Chinese Food wykorzystując menu, technologię, kartonowe pudełka do konsumpcji w lokalu i w dostawie, dostawców, system marketingowy oraz pełne know-how American Chinese Food.

W ramach opłaty za przystąpienie do sieci Franczyzobiorca otrzymuje pełne wsparcie w poszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji, negocjacjach umów najmu, wsparcie przy aranżacji wnętrza lokalu, pomoc przy zaplanowaniu i organizacji kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji, rekrutacji oraz szkoleniu personelu oraz Franczyzobiorcy, pomoc w prowadzeniu Restauracji w pierwszych dniach działalności.
Franczyzodawca po podpisaniu umowy franczyzowej przez Franczyzobiorcę oraz zaakceptowaniu lokalizacji Restauracji zapewnia wyłącznośc terenową na danym obszarze.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Franczyzobiorca otrzymuje wraz z dokumentacją franczyzową załączniki zawierające standaryzujący model działania na określonym obszarze oraz instrukcję dla nowootwartej restauracji, która zawiera receptury, zakres obowiązków pracowników oraz system maretingowy zgodny ze standardami działania American Chinese Food.
Po zaakceptowaniu lokalizacji oraz podpisaniu umowy najmu Franczyzodawca przekazuje specyfikację wyposażenia Restauracji oraz projekt aranżacji lokalu.
Franczyzobiorca po uruchomieniu Restauracji sam ustala wielkość zakupów w miejscach oraz u autoryzowanych dostawców wskazanych przez Franczyzodawcę.
Franczyzodawca zapewnia dostawy opatentowanych kartonowych pudełek oraz niektórych sosów z menu AMCF.
Franczyzodawca zapewnia wzór ulotki do kolportażu na rynku lokalnym ze strategią marketingową.

WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO SIECI AMERICAN CHINESE FOOD

1) Podpisanie umowy franchisingu
2) Wniesienie opłaty za przystąpienie do sieci
3) Wybór odpowiedniej loalizacji i podpisanie umowy najmu
4) Wyposażenie Restauracji zgodnie ze specyfikacją dostarczoną przez American Chuinese Food
5) Odbycie szkolenia (franczyzobiorca + pracownicy)
6) Uzyskanie zgody Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego

ZAWARTOŚĆ PAKIETU FRANCZYZOWEGO

1) Działanie pod zastrzeżonym znakiem towarowym American Chinese Food oraz pełnym knowhow
2) Korzystanie z opatentowanych kartonowych pudełek do konsumpcji w lokalu i w dostawie
3) Pomoc przy wyborze lub pozyskaniu odpowiedniej lokalizacji Restauracji oraz negocjacjach umów
4) najmu
5) Wsparcie w wykonaniu aranżacji restauracji American Chinese Food
6) Zaplanowanie i organizację kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz
7) wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez Franczyzobiorców na rynkach lokalnych
8) System do obsługi sprzedaży
9) Dostawców wraz z rabatami sieci
10) Procedury operacyjne oraz Standardy działania i obsługi klienta Franczyzodawcy
11) Zaplanowanie pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw
12) Bezpłatny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących

WYMAGANIA LOKALOWE

Minimalna powierzchnia lokalu 75m2.
Lokal z bezpośrednim wejściem z ulicy.
Lokal w centrum miasta, przy dużych osiedlach lub w galeriach handlowych.

OPŁATY

Wejście do sieci wynosi 15tys.
Opłata zawiera doradztwo przy wyborze lokalu, negocjacje umów najmu, pomoc przy aranżacji, rekrutację personelu, szkolenie personelu, organizacja kampanii reklamowej przed otwarciem lokalu, nadzór w pierwszych dniach działalności.
Opłata miesięczna wynosi 4% od obrotu brutto
Zawiera ona scentralizowaną kampanię reklamową, materiały reklamowe oraz okresowe szkolenia personelu. Franczyzodawca przeznacza 500zł z opłaty na fundusz relamowo-marketingowy. Minimalna kwota inwestycyjna potrzebna do otwarcia restauracji wynosi 60 tys.zł. przy posiadaniu lokalu o przeznaczeniu gastronomicznym, przy adaptacji lokalu usługowego kwota może wynieść do 150 tys zł. Kwota inwestycji waha się w zależności od wielkości lokalu oraz poziomu wymagalnej adaptacji na cele gastronomiczne.

ZASADY ROZLICZEŃ

- Franczyzobiorca prowadzi własną kasę fiskalną zatem utargi są odprowadzane na jego konto.
- Protokół przekazania gotówki z utargu, faktury, taśmy z drukarek fiskalnych i raporty miesięczne
- Franczyzobiorca zbiera do własnej dokumentacji księgowej
- Zamówienia kartonowych pudełek oraz sosów zapewnia sieć.
- Zamówienia towarów odbywają się u dostawców bez pośrednictwa sieci American Chinese Food.
- Raporty sprzedaży odbywają się w każdy poniedziałek poprzez screen obrotu z systemu sprzedażowego.

SZKOLENIA

Szkolenie kucharzy będzie odbywać się będzie w restauracji wskazanej przez Franczyzodawcę, szkolenie
personelu w nowopowstającej restauracji.
Koszt szkolenia pokrywany jest z opłaty za przystąpienie do sieci American Chinese Food
Program szkolenia będzie obejmował:
- procedury pracy
- techniki sprzedaży
- przyjmowanie zamówień telefonicznych
- obsługa gości na sali
- system sprzedażowy POS
- przygotowanie dań (kucharze)
- zarządzanie restauracją ( Franczyzobiorca, manager)

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

REKLAMA

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

REKLAMA

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

REKLAMA