REKLAMA

REKLAMA

Kategorie

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

American Chinese Food

REKLAMA

American Chinese Food jest franczyzodawcą z branży gastronomicznej. Sprawdź zasady franczyzy w tej firmie!

REKLAMA

AMCF Sp. z o.o.
Żelazna 58/62, 00-866 Warszawa
tel.: (22) 499 20 20
faks: (22) 428 20 01
email: american@amcf.pl

American Chinese Food jest franczyzodawcą z branży gastronomicznej.

REKLAMA

System franczyzowy AMCF opiera się na ciągłym wsparciu Franczyzobiorcy przez centralę sieci od momentu podjęcia współpracy, poprzez cały proces inwestycyjny oraz stałą opiekę w czasie prowadzenia Restauracji American Chinese Food.
Franczyzobiorca działa na własny rachunek pod marką American Chinese Food wykorzystując menu, technologię, kartonowe pudełka do konsumpcji w lokalu i w dostawie, dostawców, system marketingowy oraz pełne know-how American Chinese Food.

W ramach opłaty za przystąpienie do sieci Franczyzobiorca otrzymuje pełne wsparcie w poszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji, negocjacjach umów najmu, wsparcie przy aranżacji wnętrza lokalu, pomoc przy zaplanowaniu i organizacji kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji, rekrutacji oraz szkoleniu personelu oraz Franczyzobiorcy, pomoc w prowadzeniu Restauracji w pierwszych dniach działalności.
Franczyzodawca po podpisaniu umowy franczyzowej przez Franczyzobiorcę oraz zaakceptowaniu lokalizacji Restauracji zapewnia wyłącznośc terenową na danym obszarze.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Franczyzobiorca otrzymuje wraz z dokumentacją franczyzową załączniki zawierające standaryzujący model działania na określonym obszarze oraz instrukcję dla nowootwartej restauracji, która zawiera receptury, zakres obowiązków pracowników oraz system maretingowy zgodny ze standardami działania American Chinese Food.
Po zaakceptowaniu lokalizacji oraz podpisaniu umowy najmu Franczyzodawca przekazuje specyfikację wyposażenia Restauracji oraz projekt aranżacji lokalu.
Franczyzobiorca po uruchomieniu Restauracji sam ustala wielkość zakupów w miejscach oraz u autoryzowanych dostawców wskazanych przez Franczyzodawcę.
Franczyzodawca zapewnia dostawy opatentowanych kartonowych pudełek oraz niektórych sosów z menu AMCF.
Franczyzodawca zapewnia wzór ulotki do kolportażu na rynku lokalnym ze strategią marketingową.

WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO SIECI AMERICAN CHINESE FOOD

1) Podpisanie umowy franchisingu
2) Wniesienie opłaty za przystąpienie do sieci
3) Wybór odpowiedniej loalizacji i podpisanie umowy najmu
4) Wyposażenie Restauracji zgodnie ze specyfikacją dostarczoną przez American Chuinese Food
5) Odbycie szkolenia (franczyzobiorca + pracownicy)
6) Uzyskanie zgody Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego

ZAWARTOŚĆ PAKIETU FRANCZYZOWEGO

1) Działanie pod zastrzeżonym znakiem towarowym American Chinese Food oraz pełnym knowhow
2) Korzystanie z opatentowanych kartonowych pudełek do konsumpcji w lokalu i w dostawie
3) Pomoc przy wyborze lub pozyskaniu odpowiedniej lokalizacji Restauracji oraz negocjacjach umów
4) najmu
5) Wsparcie w wykonaniu aranżacji restauracji American Chinese Food
6) Zaplanowanie i organizację kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz
7) wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez Franczyzobiorców na rynkach lokalnych
8) System do obsługi sprzedaży
9) Dostawców wraz z rabatami sieci
10) Procedury operacyjne oraz Standardy działania i obsługi klienta Franczyzodawcy
11) Zaplanowanie pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw
12) Bezpłatny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących

WYMAGANIA LOKALOWE

Minimalna powierzchnia lokalu 75m2.
Lokal z bezpośrednim wejściem z ulicy.
Lokal w centrum miasta, przy dużych osiedlach lub w galeriach handlowych.

OPŁATY

Wejście do sieci wynosi 15tys.
Opłata zawiera doradztwo przy wyborze lokalu, negocjacje umów najmu, pomoc przy aranżacji, rekrutację personelu, szkolenie personelu, organizacja kampanii reklamowej przed otwarciem lokalu, nadzór w pierwszych dniach działalności.
Opłata miesięczna wynosi 4% od obrotu brutto
Zawiera ona scentralizowaną kampanię reklamową, materiały reklamowe oraz okresowe szkolenia personelu. Franczyzodawca przeznacza 500zł z opłaty na fundusz relamowo-marketingowy. Minimalna kwota inwestycyjna potrzebna do otwarcia restauracji wynosi 60 tys.zł. przy posiadaniu lokalu o przeznaczeniu gastronomicznym, przy adaptacji lokalu usługowego kwota może wynieść do 150 tys zł. Kwota inwestycji waha się w zależności od wielkości lokalu oraz poziomu wymagalnej adaptacji na cele gastronomiczne.

ZASADY ROZLICZEŃ

- Franczyzobiorca prowadzi własną kasę fiskalną zatem utargi są odprowadzane na jego konto.
- Protokół przekazania gotówki z utargu, faktury, taśmy z drukarek fiskalnych i raporty miesięczne
- Franczyzobiorca zbiera do własnej dokumentacji księgowej
- Zamówienia kartonowych pudełek oraz sosów zapewnia sieć.
- Zamówienia towarów odbywają się u dostawców bez pośrednictwa sieci American Chinese Food.
- Raporty sprzedaży odbywają się w każdy poniedziałek poprzez screen obrotu z systemu sprzedażowego.

SZKOLENIA

Szkolenie kucharzy będzie odbywać się będzie w restauracji wskazanej przez Franczyzodawcę, szkolenie
personelu w nowopowstającej restauracji.
Koszt szkolenia pokrywany jest z opłaty za przystąpienie do sieci American Chinese Food
Program szkolenia będzie obejmował:
- procedury pracy
- techniki sprzedaży
- przyjmowanie zamówień telefonicznych
- obsługa gości na sali
- system sprzedażowy POS
- przygotowanie dań (kucharze)
- zarządzanie restauracją ( Franczyzobiorca, manager)

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kłopoty z finansami w firmie. Do tradycyjnych zagrożeń: zatory płatnicze, problem z uzyskaniem finansowania dołącza w 2025 roku potrzeba wali z hakerami

Największe zagrożenie dla polskiej przedsiębiorczości w 2025 roku eksperci widzą w narastających zatorach płatniczych, ograniczonym dostępie do finansowania i rosnącej liczbie ataków hakerskich. To ostatnie zwiększy zapotrzebowanie firm na inwestycje w cyberbezpieczeństwo.

Nowe technologie całkowicie odmieniają sposób działania firm ochroniarskich. Poza dbałością o bezpieczeństwo ludzi i obiektów pozwalają monitorować pracę ochroniarzy

Wiele czynności, dziś wykonywanych przez pracowników ochrony, zostanie zastąpionych (lub już jest zastępowanych) nowoczesnymi technologiami. Nie znaczy to, że branża pracowników ochrony zniknie, jednak bez wątpienia zmaleje liczba etatów.

Podatek od nieruchomości 2025. Przedsiębiorcy apelują do samorządów o stosowanie jak najniższych stawek

W wielu firmach podatek od nieruchomości to koszt rzędu kilkuset tysięcy złotych w skali roku. Najbardziej odczuwają go firmy działające w branży przemysłowej i w logistyce. Ze względu na duże powierzchnie nieruchomości podatek, który płacą liczony jest w setkach tysięcy złotych.

Które branże skontroluje UODO? Znamy plan na 2025 rok

W 2025 r. kontrolerzy Urzędu Ochrony Danych Osobowych skupią się m.in. na bezpieczeństwie danych medycznych i przetwarzaniu danych dzieci. Plan kontroli uwzględnia te sektory, w których coraz częściej pojawiają się zagrożenia oraz te, które społeczne zainteresowanie.

REKLAMA

Handel, budownictwo, transport – kolejny rok rośnie liczba firm, które mają kłopoty z utrzymanie się na rynku i bankrutują lub wchodzą w restrukturyzację

Kolejny rok z rzędu rośnie liczba firm, które ogłosiły upadłość. Trend wzrostowy dotyczy także przedsiębiorstw, które próbują ratować swój byt w procesie restrukturyzacji. Na rynku jest równie źle jak w okresie pandemii Covid.

Jak w 2025 roku przejść na samozatrudnienie, założyć własną firmę i rozpocząć działalność gospodarczą

Na rynku nie brakuje ofert pracy – i etatowej, i na podstawie umów cywilnych. Jednak indywidualna działalność gospodarcza czy też uruchomienie własnej firmy w jakiejkolwiek innej formie wciąż jest ciekawą alternatywą. Zwłaszcza dla osób przedsiębiorczych, mających pomysł na produkt, którym można podbić rynek, nawet choćby w jakiejś małej niszy.

Nowe stawki opłaty rocznej i rejestrowej BDO w 2025 r.

Od 1 stycznia 2025 r. wzrosły stawki opłaty rejestrowej i opłaty rocznej. Ile obecnie wynoszą? Kto uiszcza opłaty BDO i w jakim terminie?

Zostało kilka dni na rozliczenie z ZUS wakacji składkowych w grudniu 2024. Uwaga na nowe formularze

W styczniu przedsiębiorcy rozliczą pierwsze wakacje składkowe ZUS. Dla przypomnienia, przekazanie deklaracji i zapłata składek ZUS powinno nastąpić w przypadku mikroprzedsiębiorców do 20. dnia następnego miesiąca po miesiącu, którego dotyczy rozliczenie

REKLAMA

Aż 25 proc. mężczyzn i jedynie 3 proc. kobiet chciałoby prowadzić firmę w branży IT

Aż 44 proc. polskich przedsiębiorczyń korzysta lub chce zacząć korzystać ze sztucznej inteligencji – AI w codziennej pracy. Generalnie jednak do prowadzenia firm w branży IT jest chętnych zdecydowanie mniej kobiet niż mężczyzn.

Zgodność z prawem i standardami. Przykłady dobrych praktyk w compliance

Compliance stało się nieodłącznym elementem zarządzania każdą odpowiedzialną organizacją. Choć pojęcie to bywa różnie używane, jego istota jest jasna: chodzi o zapewnienie, że firma działa zgodnie z przepisami prawa, regulacjami branżowymi oraz wewnętrznymi zasadami i procedurami. Compliance jest więc fundamentem odpowiedzialności prawnej i etycznej w biznesie, ale jego zastosowanie może się różnić w zależności od branży, regionu, a także charakteru działalności firmy.

REKLAMA