REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

American Chinese Food

REKLAMA

American Chinese Food jest franczyzodawcą z branży gastronomicznej. Sprawdź zasady franczyzy w tej firmie!

REKLAMA

AMCF Sp. z o.o.
Żelazna 58/62, 00-866 Warszawa
tel.: (22) 499 20 20
faks: (22) 428 20 01
email: american@amcf.pl

American Chinese Food jest franczyzodawcą z branży gastronomicznej.

REKLAMA

System franczyzowy AMCF opiera się na ciągłym wsparciu Franczyzobiorcy przez centralę sieci od momentu podjęcia współpracy, poprzez cały proces inwestycyjny oraz stałą opiekę w czasie prowadzenia Restauracji American Chinese Food.
Franczyzobiorca działa na własny rachunek pod marką American Chinese Food wykorzystując menu, technologię, kartonowe pudełka do konsumpcji w lokalu i w dostawie, dostawców, system marketingowy oraz pełne know-how American Chinese Food.

W ramach opłaty za przystąpienie do sieci Franczyzobiorca otrzymuje pełne wsparcie w poszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji, negocjacjach umów najmu, wsparcie przy aranżacji wnętrza lokalu, pomoc przy zaplanowaniu i organizacji kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji, rekrutacji oraz szkoleniu personelu oraz Franczyzobiorcy, pomoc w prowadzeniu Restauracji w pierwszych dniach działalności.
Franczyzodawca po podpisaniu umowy franczyzowej przez Franczyzobiorcę oraz zaakceptowaniu lokalizacji Restauracji zapewnia wyłącznośc terenową na danym obszarze.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Franczyzobiorca otrzymuje wraz z dokumentacją franczyzową załączniki zawierające standaryzujący model działania na określonym obszarze oraz instrukcję dla nowootwartej restauracji, która zawiera receptury, zakres obowiązków pracowników oraz system maretingowy zgodny ze standardami działania American Chinese Food.
Po zaakceptowaniu lokalizacji oraz podpisaniu umowy najmu Franczyzodawca przekazuje specyfikację wyposażenia Restauracji oraz projekt aranżacji lokalu.
Franczyzobiorca po uruchomieniu Restauracji sam ustala wielkość zakupów w miejscach oraz u autoryzowanych dostawców wskazanych przez Franczyzodawcę.
Franczyzodawca zapewnia dostawy opatentowanych kartonowych pudełek oraz niektórych sosów z menu AMCF.
Franczyzodawca zapewnia wzór ulotki do kolportażu na rynku lokalnym ze strategią marketingową.

WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO SIECI AMERICAN CHINESE FOOD

1) Podpisanie umowy franchisingu
2) Wniesienie opłaty za przystąpienie do sieci
3) Wybór odpowiedniej loalizacji i podpisanie umowy najmu
4) Wyposażenie Restauracji zgodnie ze specyfikacją dostarczoną przez American Chuinese Food
5) Odbycie szkolenia (franczyzobiorca + pracownicy)
6) Uzyskanie zgody Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego

ZAWARTOŚĆ PAKIETU FRANCZYZOWEGO

1) Działanie pod zastrzeżonym znakiem towarowym American Chinese Food oraz pełnym knowhow
2) Korzystanie z opatentowanych kartonowych pudełek do konsumpcji w lokalu i w dostawie
3) Pomoc przy wyborze lub pozyskaniu odpowiedniej lokalizacji Restauracji oraz negocjacjach umów
4) najmu
5) Wsparcie w wykonaniu aranżacji restauracji American Chinese Food
6) Zaplanowanie i organizację kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz
7) wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez Franczyzobiorców na rynkach lokalnych
8) System do obsługi sprzedaży
9) Dostawców wraz z rabatami sieci
10) Procedury operacyjne oraz Standardy działania i obsługi klienta Franczyzodawcy
11) Zaplanowanie pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw
12) Bezpłatny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących

WYMAGANIA LOKALOWE

Minimalna powierzchnia lokalu 75m2.
Lokal z bezpośrednim wejściem z ulicy.
Lokal w centrum miasta, przy dużych osiedlach lub w galeriach handlowych.

OPŁATY

Wejście do sieci wynosi 15tys.
Opłata zawiera doradztwo przy wyborze lokalu, negocjacje umów najmu, pomoc przy aranżacji, rekrutację personelu, szkolenie personelu, organizacja kampanii reklamowej przed otwarciem lokalu, nadzór w pierwszych dniach działalności.
Opłata miesięczna wynosi 4% od obrotu brutto
Zawiera ona scentralizowaną kampanię reklamową, materiały reklamowe oraz okresowe szkolenia personelu. Franczyzodawca przeznacza 500zł z opłaty na fundusz relamowo-marketingowy. Minimalna kwota inwestycyjna potrzebna do otwarcia restauracji wynosi 60 tys.zł. przy posiadaniu lokalu o przeznaczeniu gastronomicznym, przy adaptacji lokalu usługowego kwota może wynieść do 150 tys zł. Kwota inwestycji waha się w zależności od wielkości lokalu oraz poziomu wymagalnej adaptacji na cele gastronomiczne.

ZASADY ROZLICZEŃ

- Franczyzobiorca prowadzi własną kasę fiskalną zatem utargi są odprowadzane na jego konto.
- Protokół przekazania gotówki z utargu, faktury, taśmy z drukarek fiskalnych i raporty miesięczne
- Franczyzobiorca zbiera do własnej dokumentacji księgowej
- Zamówienia kartonowych pudełek oraz sosów zapewnia sieć.
- Zamówienia towarów odbywają się u dostawców bez pośrednictwa sieci American Chinese Food.
- Raporty sprzedaży odbywają się w każdy poniedziałek poprzez screen obrotu z systemu sprzedażowego.

SZKOLENIA

Szkolenie kucharzy będzie odbywać się będzie w restauracji wskazanej przez Franczyzodawcę, szkolenie
personelu w nowopowstającej restauracji.
Koszt szkolenia pokrywany jest z opłaty za przystąpienie do sieci American Chinese Food
Program szkolenia będzie obejmował:
- procedury pracy
- techniki sprzedaży
- przyjmowanie zamówień telefonicznych
- obsługa gości na sali
- system sprzedażowy POS
- przygotowanie dań (kucharze)
- zarządzanie restauracją ( Franczyzobiorca, manager)

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Branża handlowa w letargu. Co czwarta firma obawia się mniejszych zamówień, a co druga wysokich cen

Branża handlowa w Polsce jest jedyną, która nie wyszła nawet na krótko z kryzysu w ciągu minionych dwóch lat. Menadżerowie nie widzą wciąż sprzyjających okoliczności do prowadzenia biznesu w handlu – ani teraz, ani w najbliższej przyszłości.

Budownictwo narzeka na brak kredytów i sięga po faktoring, to za sprawą coraz wyższych nieregulowanych na czas wzajemnych zobowiązań

Wskaźniki koniunktury poprawiają się i coraz więcej firm prognozuje poprawę płynności. Ale szukające finansowego wsparcia przedsiębiorstwa z budownictwa nie zawsze mogą liczyć na przychylność banków w staraniach o kredyt. Stały się za to klientem numer jeden dla firm faktoringowych. Dotyczy to zwłaszcza mikrofirm.

Pieniądze z KPO. Kto zyska, a kto może stracić?

W ramach KPO do Polski trafiło już 7 mld euro. Czy optymizm inwestycyjny sprawi, że w Polsce na każdym kroku będzie plac budowy, a inflacja znów poszybuje w górę? Które firmy mogą rekordowo zyskać? A kto straci?

Finansowanie ze środków UE. Z jakich programów mogą korzystać przedsiębiorcy z MŚP?

Z jakich programów finansowania może skorzystać przedsiębiorca w 2024 roku? Unia Europejska kontynuuje swoje zaangażowanie we wsparcie przedsiębiorców z MŚP. Stawia na różnorodne programy i ułatwienia, które mają na celu stymulowanie innowacyjności, wzrostu gospodarczego oraz konkurencyjności firm w UE.

REKLAMA

Od 12 czerwca zapłacisz okiem za zakupy. W których sklepach?

12 czerwca w pięciu salonach Empik w całej Polsce rozpoczyna się pilotażowy program płatności biometrycznych. To innowacyjne rozwiązanie opiera się na fuzji biometrii tęczówki oka i twarzy. Dostawcą tej technologii jest polski fintech PayEye, we współpracy z Planet Pay. Program jest pierwszym tego rodzaju w Europie i działa w ramach programu Mastercard Biometric Checkout.

Będzie zakaz nowych licencji na transport międzynarodowy, zablokuje zakładanie jednoosobowych firm

Planowany przez Ministerstwo Infrastruktury pomysł zakazu wydawania licencji dla transportu międzynarodowego może okazać się dużym problemem dla polskich przewoźników. To praktycznie zakaz zakładanie nowych jednoosobowych firm. Ponadto blokada zakupu nowych ciężarówek.

Mikrofirmy budowlane mogą się pożegnać z kredytami?

Przeterminowane zaległości firm budowlanych to już ponad półtora miliarda złotych. Większość zadłużonych przedsiębiorców to mikrofirmy. Prognozowana poprawa płynności wcale nie oznacza, że firmy mogą liczyć na kredyty bankowe.

Rewolucja w handlu internetowym. Szczegółowe dane trafią do skarbówki

Szczegółowe informacje o transakcjach internetowych, w tym wynajmu mieszkań, będą przekazywane do Urzędu Skarbowego. Dodatkowo, konta na platformach takich jak Allegro, OLX czy Vinted mogą zostać zablokowane, a wypłaty wstrzymane - informuje "Gazeta Wyborcza".

REKLAMA

Połowa konsumentów deklaruje, że wybierze firmę wspierającą odpowiedzialny rozwój zamiast tej, która nie podejmuje takich działań

Inwestowanie ESG (Environmental, Social, Governance), czyli społeczna odpowiedzialność biznesu może być odpowiedzią na pościg za wynikami. Celem działalności firm powinno być dziś nie tylko osiąganie dobrych wyników finansowych, widocznych w raportach kwartalnych, ale także budowanie otoczenia społecznego, ochrona środowiska czy wspieranie ważnych inicjatyw. To istotne dla wielu inwestorów instytucjonalnych, jak również detalicznych, którzy wybierają inwestycje online mające na uwadze środowisko i otoczenie społeczne.

Co robią małe firmy gdy kontrahent nie płaci. Zaległe płatności sięgnęły już 10 miliardów złotych

Ponad połowa firm wysyła wezwania do zapłaty, 47 proc. negocjuje z dłużnikiem, a co 5. zleca odzyskanie należności kancelarii prawnej – tak najczęściej postępują małe i średnie przedsiębiorstwa, kiedy kontrahent im nie płaci.

REKLAMA