Żabka
REKLAMA
REKLAMA
Żabka Polska S.A.
ul. Ogrodowa 12
61-821 Poznań
tel. tel. (0-61) 856-37-00
fax. (0-61) 852-53-13
sekretariat@zabka.pl
www.zabka.pl
www.zabkapolska.pl
Żabka należy do branży związanej z artykułami spożywczymi.
REKLAMA
O firmie
Sieć sklepów Żabka to sprawdzony model biznesowy, gwarantujący wysoką rozpoznawalność na polskim rynku sieci detalicznych. Dzięki doskonałej organizacji i szybkiej ekspansji, w ciągu kilku lat Żabka Polska stała się właścicielem ponad 2000 sklepów w całej Polsce. Możliwość skorzystania z bogatej oferty asortymentowej oraz z pakietu usług dodatkowych sprawiają, że sklepy Żabka stają się częstym miejscem odwiedzin klientów z całego kraju.
Dla nas liczy się Twój potencjał i przedsiębiorczość.
Sklepy Żabka prowadzone są przez Ajentów w systemie agencyjnym, w oparciu o umowę współpracy, którą każdy Ajent podpisuje z firmą Żabka Polska S.A. Na mocy tej umowy Ajenci otrzymują w podnajem w pełni wyremontowany i wyposażony sklep, z zatowarowaniem, na które Ajent otrzymuje atrakcyjny kredyt kupiecki. Sklepy mają zapewnioną opiekę logistyczną oraz wsparcie marketingowe.
Osoby prowadzące sklepy sieci Żabka otrzymują pełen zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu nowoczesnego zarządzania sklepem. Dzięki temu Ajent rozpoczynający działalność gospodarczą zna wszystkie zasady funkcjonowania firmy Żabka Polska S.A. Dodatkowo może liczyć także na wsparcie Partnera ds. Sprzedaży, który dzieli się swoim doświadczeniem i pomaga w rozwiązywaniu jakichkolwiek trudności.
Wszystko po to, aby sklepy Żabka w całej Polsce utrzymywały jednolity dla całej sieci, wysoki standard obsługi oraz jednakową wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną. Dzięki wyznaczonym standardom w całej sieci Ajent może uzyskać atrakcyjne dochody, uzależnione od wkładu pracy i osiąganych wyników.
Kto może zostać Ajentem
Ajentem sklepu może zostać osoba, która zamierza rozpocząć własną działalność gospodarczą i pomyślnie przejdzie proces rekrutacji i szkoleń organizowanych przez Spółkę Żabka Polska S.A. O pozytywnym rezultacie rekrutacji decydować będą indywidualne predyspozycje kandydata do pracy w handlu, silna motywacja oraz umiejętności interpersonalne.
Jakie są koszty
REKLAMA
Firma Żabka Polska S.A. kompleksowo pokrywa koszty inwestycyjne związane z otwarciem nowego sklepu - począwszy od najmu lokalu a skończywszy na wyposażeniu i wypełnieniu towarem sklepowych półek. Każdy Ajent otrzymuje gotowy, znany tysiącom Polaków produkt-sklep z logiem Żabki.
Żabka Polska S.A. zapewnia:
• nowoczesny, w pełni wyposażony sklep Żabka,
• bezpłatne szkolenie, połączone z praktyką w sklepie,
• dostawy towaru do sklepu wraz z dogodnym kredytem kupieckim,
• wsparcie marketingowe,
• korzystne warunki współpracy,
• atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od nakładu pracy i osiąganych wyników.
Uczymy jak nowocześnie i efektywnie zarządzać sklepem
Kandydaci, którzy pomyślnie przejdą proces rekrutacji kierowani są do sklepów szkoleniowych w celu odbycia stażu wstępnego. Staż ten umożliwia kandydatowi zapoznanie się z zasadami funkcjonowania sklepu i pracy Ajenta oraz podjęcie świadomej decyzji o rozpoczęciu współpracy. Po odbyciu stażu wstępnego kandydat kierowany jest na szkolenie, którego celem jest zapoznanie przyszłych Ajentów z zasadami i procedurami obowiązującymi w sieci sklepów Żabka. Wiedzę teoretyczną Kandydaci zdobywają podczas warsztatów menedżerskich przygotowanych i prowadzonych przez praktyków oraz wykładowców Wielkopolskiej Szkoły Biznesu. Zdobytą wiedzę Kandydaci mają okazję sprawdzić podczas płatnego stażu praktycznego. Staż umożliwia Kandydatowi zdobycie praktycznej wiedzy i doświadczenia z zakresu zarządzania sklepem sieci Żabka pod okiem Ajenta-Trenera. Dzięki temu każdy przyszły Ajent jest w pełni przygotowany do samodzielnego prowadzenia sklepu sieci Żabka. Po zakończeniu stażu i założeniu własnej działalności gospodarczej Ajent otwiera własny sklep sieci Żabkę.
Razem znaczy więcej
Każdy nowy Ajent sklepu Żabka może liczyć na pomoc i wsparcie Szefa Makroregionu, Partnera ds. Sprzedaży, a także na radę i doświadczenie Ajentów-Trenerów z dłuższym stażem w firmie. Również w toku dalszej współpracy działania Ajenta wspierane są przez Partnera ds. Sprzedaży i w razie potrzeby korygowane w taki sposób, aby sklep funkcjonował prawidłowo. Poza tym - dzięki wewnętrznej sieci Intranet - Ajenci na bieżąco otrzymują informacje o wszystkich planowanych i wprowadzanych zmianach. Co równie istotne, Departamenty: Zakupów i Marketingu czuwają nad tym, aby stworzyć możliwie najlepsze warunki funkcjonowania i rozwoju na konkurencyjnym rynku FMCG.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.