REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Żabka

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA


REKLAMA

REKLAMA

Żabka Polska S.A.
ul. Ogrodowa 12
61-821 Poznań
tel. tel. (0-61) 856-37-00
fax. (0-61) 852-53-13
sekretariat@zabka.pl
www.zabka.pl
www.zabkapolska.pl

Żabka należy do branży związanej z artykułami spożywczymi.

O firmie
Sieć sklepów Żabka to sprawdzony model biznesowy, gwarantujący wysoką rozpoznawalność na polskim rynku sieci detalicznych. Dzięki doskonałej organizacji i szybkiej ekspansji, w ciągu kilku lat Żabka Polska stała się właścicielem ponad 2000 sklepów w całej Polsce. Możliwość skorzystania z bogatej oferty asortymentowej oraz z pakietu usług dodatkowych sprawiają, że sklepy Żabka stają się częstym miejscem odwiedzin klientów z całego kraju.
Dla nas liczy się Twój potencjał i przedsiębiorczość. 

REKLAMA

Sklepy Żabka prowadzone są przez Ajentów w systemie agencyjnym, w oparciu o umowę współpracy, którą każdy Ajent podpisuje z firmą Żabka Polska S.A. Na mocy tej umowy Ajenci otrzymują w podnajem w pełni wyremontowany i wyposażony sklep, z zatowarowaniem, na które Ajent otrzymuje atrakcyjny kredyt kupiecki. Sklepy mają zapewnioną opiekę logistyczną oraz wsparcie marketingowe.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Osoby prowadzące sklepy sieci Żabka otrzymują pełen zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu nowoczesnego zarządzania sklepem. Dzięki temu Ajent rozpoczynający działalność gospodarczą zna wszystkie zasady funkcjonowania firmy Żabka Polska S.A. Dodatkowo może liczyć także na wsparcie Partnera ds. Sprzedaży, który dzieli się swoim doświadczeniem i pomaga w rozwiązywaniu jakichkolwiek trudności.
Wszystko po to, aby sklepy Żabka w całej Polsce utrzymywały jednolity dla całej sieci, wysoki standard obsługi oraz jednakową wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną. Dzięki wyznaczonym standardom w całej sieci Ajent może uzyskać atrakcyjne dochody, uzależnione od wkładu pracy i osiąganych wyników.

Kto może zostać Ajentem

Ajentem sklepu może zostać osoba, która zamierza rozpocząć własną działalność gospodarczą i pomyślnie przejdzie proces rekrutacji i szkoleń organizowanych przez Spółkę Żabka Polska S.A. O pozytywnym rezultacie rekrutacji decydować będą indywidualne predyspozycje kandydata do pracy w handlu, silna motywacja oraz umiejętności interpersonalne.

Jakie są koszty

Firma Żabka Polska S.A. kompleksowo pokrywa koszty inwestycyjne związane z otwarciem nowego sklepu - począwszy od najmu lokalu a skończywszy na wyposażeniu i wypełnieniu towarem sklepowych półek. Każdy Ajent otrzymuje gotowy, znany tysiącom Polaków produkt-sklep z logiem Żabki.

Żabka Polska S.A. zapewnia:
• nowoczesny, w pełni wyposażony sklep Żabka,
• bezpłatne szkolenie, połączone z praktyką w sklepie,
• dostawy towaru do sklepu wraz z dogodnym kredytem kupieckim,
• wsparcie marketingowe,
• korzystne warunki współpracy,
• atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od nakładu pracy i osiąganych wyników. 

Uczymy jak nowocześnie i efektywnie zarządzać sklepem

Kandydaci, którzy pomyślnie przejdą proces rekrutacji kierowani są do sklepów szkoleniowych w celu odbycia stażu wstępnego. Staż ten umożliwia kandydatowi zapoznanie się z zasadami funkcjonowania sklepu i pracy Ajenta oraz podjęcie świadomej decyzji o rozpoczęciu współpracy. Po odbyciu stażu wstępnego kandydat kierowany jest na szkolenie, którego celem jest zapoznanie przyszłych Ajentów z zasadami i procedurami obowiązującymi w sieci sklepów Żabka. Wiedzę teoretyczną Kandydaci zdobywają podczas warsztatów menedżerskich przygotowanych i prowadzonych przez praktyków oraz wykładowców Wielkopolskiej Szkoły Biznesu. Zdobytą wiedzę Kandydaci mają okazję sprawdzić podczas płatnego stażu praktycznego. Staż umożliwia Kandydatowi zdobycie praktycznej wiedzy i doświadczenia z zakresu zarządzania sklepem sieci Żabka pod okiem Ajenta-Trenera. Dzięki temu każdy przyszły Ajent jest w pełni przygotowany do samodzielnego prowadzenia sklepu sieci Żabka. Po zakończeniu stażu i założeniu własnej działalności gospodarczej Ajent otwiera własny sklep sieci Żabkę.

Razem znaczy więcej

Każdy nowy Ajent sklepu Żabka może liczyć na pomoc i wsparcie Szefa Makroregionu, Partnera ds. Sprzedaży, a także na radę i doświadczenie Ajentów-Trenerów z dłuższym stażem w firmie. Również w toku dalszej współpracy działania Ajenta wspierane są przez Partnera ds. Sprzedaży i w razie potrzeby korygowane w taki sposób, aby sklep funkcjonował prawidłowo. Poza tym - dzięki wewnętrznej sieci Intranet - Ajenci na bieżąco otrzymują informacje o wszystkich planowanych i wprowadzanych zmianach. Co równie istotne, Departamenty: Zakupów i Marketingu czuwają nad tym, aby stworzyć możliwie najlepsze warunki funkcjonowania i rozwoju na konkurencyjnym rynku FMCG.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA