REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Żabka

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Żabka Polska S.A.
ul. Ogrodowa 12
61-821 Poznań
tel. tel. (0-61) 856-37-00
fax. (0-61) 852-53-13
sekretariat@zabka.pl
www.zabka.pl
www.zabkapolska.pl

Żabka należy do branży związanej z artykułami spożywczymi.

REKLAMA

O firmie
Sieć sklepów Żabka to sprawdzony model biznesowy, gwarantujący wysoką rozpoznawalność na polskim rynku sieci detalicznych. Dzięki doskonałej organizacji i szybkiej ekspansji, w ciągu kilku lat Żabka Polska stała się właścicielem ponad 2000 sklepów w całej Polsce. Możliwość skorzystania z bogatej oferty asortymentowej oraz z pakietu usług dodatkowych sprawiają, że sklepy Żabka stają się częstym miejscem odwiedzin klientów z całego kraju.
Dla nas liczy się Twój potencjał i przedsiębiorczość. 

Sklepy Żabka prowadzone są przez Ajentów w systemie agencyjnym, w oparciu o umowę współpracy, którą każdy Ajent podpisuje z firmą Żabka Polska S.A. Na mocy tej umowy Ajenci otrzymują w podnajem w pełni wyremontowany i wyposażony sklep, z zatowarowaniem, na które Ajent otrzymuje atrakcyjny kredyt kupiecki. Sklepy mają zapewnioną opiekę logistyczną oraz wsparcie marketingowe.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Osoby prowadzące sklepy sieci Żabka otrzymują pełen zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu nowoczesnego zarządzania sklepem. Dzięki temu Ajent rozpoczynający działalność gospodarczą zna wszystkie zasady funkcjonowania firmy Żabka Polska S.A. Dodatkowo może liczyć także na wsparcie Partnera ds. Sprzedaży, który dzieli się swoim doświadczeniem i pomaga w rozwiązywaniu jakichkolwiek trudności.
Wszystko po to, aby sklepy Żabka w całej Polsce utrzymywały jednolity dla całej sieci, wysoki standard obsługi oraz jednakową wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną. Dzięki wyznaczonym standardom w całej sieci Ajent może uzyskać atrakcyjne dochody, uzależnione od wkładu pracy i osiąganych wyników.

Kto może zostać Ajentem

Ajentem sklepu może zostać osoba, która zamierza rozpocząć własną działalność gospodarczą i pomyślnie przejdzie proces rekrutacji i szkoleń organizowanych przez Spółkę Żabka Polska S.A. O pozytywnym rezultacie rekrutacji decydować będą indywidualne predyspozycje kandydata do pracy w handlu, silna motywacja oraz umiejętności interpersonalne.

Jakie są koszty

REKLAMA

Firma Żabka Polska S.A. kompleksowo pokrywa koszty inwestycyjne związane z otwarciem nowego sklepu - począwszy od najmu lokalu a skończywszy na wyposażeniu i wypełnieniu towarem sklepowych półek. Każdy Ajent otrzymuje gotowy, znany tysiącom Polaków produkt-sklep z logiem Żabki.

Żabka Polska S.A. zapewnia:
• nowoczesny, w pełni wyposażony sklep Żabka,
• bezpłatne szkolenie, połączone z praktyką w sklepie,
• dostawy towaru do sklepu wraz z dogodnym kredytem kupieckim,
• wsparcie marketingowe,
• korzystne warunki współpracy,
• atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od nakładu pracy i osiąganych wyników. 

Uczymy jak nowocześnie i efektywnie zarządzać sklepem

Kandydaci, którzy pomyślnie przejdą proces rekrutacji kierowani są do sklepów szkoleniowych w celu odbycia stażu wstępnego. Staż ten umożliwia kandydatowi zapoznanie się z zasadami funkcjonowania sklepu i pracy Ajenta oraz podjęcie świadomej decyzji o rozpoczęciu współpracy. Po odbyciu stażu wstępnego kandydat kierowany jest na szkolenie, którego celem jest zapoznanie przyszłych Ajentów z zasadami i procedurami obowiązującymi w sieci sklepów Żabka. Wiedzę teoretyczną Kandydaci zdobywają podczas warsztatów menedżerskich przygotowanych i prowadzonych przez praktyków oraz wykładowców Wielkopolskiej Szkoły Biznesu. Zdobytą wiedzę Kandydaci mają okazję sprawdzić podczas płatnego stażu praktycznego. Staż umożliwia Kandydatowi zdobycie praktycznej wiedzy i doświadczenia z zakresu zarządzania sklepem sieci Żabka pod okiem Ajenta-Trenera. Dzięki temu każdy przyszły Ajent jest w pełni przygotowany do samodzielnego prowadzenia sklepu sieci Żabka. Po zakończeniu stażu i założeniu własnej działalności gospodarczej Ajent otwiera własny sklep sieci Żabkę.

Razem znaczy więcej

Każdy nowy Ajent sklepu Żabka może liczyć na pomoc i wsparcie Szefa Makroregionu, Partnera ds. Sprzedaży, a także na radę i doświadczenie Ajentów-Trenerów z dłuższym stażem w firmie. Również w toku dalszej współpracy działania Ajenta wspierane są przez Partnera ds. Sprzedaży i w razie potrzeby korygowane w taki sposób, aby sklep funkcjonował prawidłowo. Poza tym - dzięki wewnętrznej sieci Intranet - Ajenci na bieżąco otrzymują informacje o wszystkich planowanych i wprowadzanych zmianach. Co równie istotne, Departamenty: Zakupów i Marketingu czuwają nad tym, aby stworzyć możliwie najlepsze warunki funkcjonowania i rozwoju na konkurencyjnym rynku FMCG.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

REKLAMA

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

REKLAMA