REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

REKLAMA

Żabka Polska S.A.
ul. Ogrodowa 12
61-821 Poznań
tel. tel. (0-61) 856-37-00
fax. (0-61) 852-53-13
sekretariat@zabka.pl
www.zabka.pl
www.zabkapolska.pl

Żabka należy do branży związanej z artykułami spożywczymi.

REKLAMA

O firmie
Sieć sklepów Żabka to sprawdzony model biznesowy, gwarantujący wysoką rozpoznawalność na polskim rynku sieci detalicznych. Dzięki doskonałej organizacji i szybkiej ekspansji, w ciągu kilku lat Żabka Polska stała się właścicielem ponad 2000 sklepów w całej Polsce. Możliwość skorzystania z bogatej oferty asortymentowej oraz z pakietu usług dodatkowych sprawiają, że sklepy Żabka stają się częstym miejscem odwiedzin klientów z całego kraju.
Dla nas liczy się Twój potencjał i przedsiębiorczość. 

Sklepy Żabka prowadzone są przez Ajentów w systemie agencyjnym, w oparciu o umowę współpracy, którą każdy Ajent podpisuje z firmą Żabka Polska S.A. Na mocy tej umowy Ajenci otrzymują w podnajem w pełni wyremontowany i wyposażony sklep, z zatowarowaniem, na które Ajent otrzymuje atrakcyjny kredyt kupiecki. Sklepy mają zapewnioną opiekę logistyczną oraz wsparcie marketingowe.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Osoby prowadzące sklepy sieci Żabka otrzymują pełen zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu nowoczesnego zarządzania sklepem. Dzięki temu Ajent rozpoczynający działalność gospodarczą zna wszystkie zasady funkcjonowania firmy Żabka Polska S.A. Dodatkowo może liczyć także na wsparcie Partnera ds. Sprzedaży, który dzieli się swoim doświadczeniem i pomaga w rozwiązywaniu jakichkolwiek trudności.
Wszystko po to, aby sklepy Żabka w całej Polsce utrzymywały jednolity dla całej sieci, wysoki standard obsługi oraz jednakową wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną. Dzięki wyznaczonym standardom w całej sieci Ajent może uzyskać atrakcyjne dochody, uzależnione od wkładu pracy i osiąganych wyników.

Kto może zostać Ajentem

Ajentem sklepu może zostać osoba, która zamierza rozpocząć własną działalność gospodarczą i pomyślnie przejdzie proces rekrutacji i szkoleń organizowanych przez Spółkę Żabka Polska S.A. O pozytywnym rezultacie rekrutacji decydować będą indywidualne predyspozycje kandydata do pracy w handlu, silna motywacja oraz umiejętności interpersonalne.

Jakie są koszty

REKLAMA

Firma Żabka Polska S.A. kompleksowo pokrywa koszty inwestycyjne związane z otwarciem nowego sklepu - począwszy od najmu lokalu a skończywszy na wyposażeniu i wypełnieniu towarem sklepowych półek. Każdy Ajent otrzymuje gotowy, znany tysiącom Polaków produkt-sklep z logiem Żabki.

Żabka Polska S.A. zapewnia:
• nowoczesny, w pełni wyposażony sklep Żabka,
• bezpłatne szkolenie, połączone z praktyką w sklepie,
• dostawy towaru do sklepu wraz z dogodnym kredytem kupieckim,
• wsparcie marketingowe,
• korzystne warunki współpracy,
• atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od nakładu pracy i osiąganych wyników. 

Uczymy jak nowocześnie i efektywnie zarządzać sklepem

Kandydaci, którzy pomyślnie przejdą proces rekrutacji kierowani są do sklepów szkoleniowych w celu odbycia stażu wstępnego. Staż ten umożliwia kandydatowi zapoznanie się z zasadami funkcjonowania sklepu i pracy Ajenta oraz podjęcie świadomej decyzji o rozpoczęciu współpracy. Po odbyciu stażu wstępnego kandydat kierowany jest na szkolenie, którego celem jest zapoznanie przyszłych Ajentów z zasadami i procedurami obowiązującymi w sieci sklepów Żabka. Wiedzę teoretyczną Kandydaci zdobywają podczas warsztatów menedżerskich przygotowanych i prowadzonych przez praktyków oraz wykładowców Wielkopolskiej Szkoły Biznesu. Zdobytą wiedzę Kandydaci mają okazję sprawdzić podczas płatnego stażu praktycznego. Staż umożliwia Kandydatowi zdobycie praktycznej wiedzy i doświadczenia z zakresu zarządzania sklepem sieci Żabka pod okiem Ajenta-Trenera. Dzięki temu każdy przyszły Ajent jest w pełni przygotowany do samodzielnego prowadzenia sklepu sieci Żabka. Po zakończeniu stażu i założeniu własnej działalności gospodarczej Ajent otwiera własny sklep sieci Żabkę.

Razem znaczy więcej

Każdy nowy Ajent sklepu Żabka może liczyć na pomoc i wsparcie Szefa Makroregionu, Partnera ds. Sprzedaży, a także na radę i doświadczenie Ajentów-Trenerów z dłuższym stażem w firmie. Również w toku dalszej współpracy działania Ajenta wspierane są przez Partnera ds. Sprzedaży i w razie potrzeby korygowane w taki sposób, aby sklep funkcjonował prawidłowo. Poza tym - dzięki wewnętrznej sieci Intranet - Ajenci na bieżąco otrzymują informacje o wszystkich planowanych i wprowadzanych zmianach. Co równie istotne, Departamenty: Zakupów i Marketingu czuwają nad tym, aby stworzyć możliwie najlepsze warunki funkcjonowania i rozwoju na konkurencyjnym rynku FMCG.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Podatek dochodowy 2025: skala podatkowa, podatek liniowy czy ryczałt. Trzeba szybko decydować się na wybór formy opodatkowania, jaki termin - do kiedy

Przedsiębiorcy mogą co roku korzystać z innej – jednej z trzech możliwych – form podatku dochodowego od przychodów uzyskiwanych z działalności gospodarczej. Poza wysokością samego podatku, jaki trzeba będzie zapłacić, teraz forma opodatkowania wpływa również na wysokość obciążeń z tytułu składki na ubezpieczenie zdrowotne.

Raportowanie ESG: jak się przygotować, wdrażanie, wady i zalety. Czy czekają nas zmiany? [WYWIAD]

Raportowanie ESG: jak firma powinna się przygotować? Czym jest ESG? Jak wdrożyć system ESG w firmie. Czy ESG jest potrzebne? Jak ESG wpływa na rynek pracy? Jakie są wady i zalety ESG? Co należałoby zmienić w przepisach stanowiących o ESG?

Zarządzanie kryzysowe czyli jak przetrwać biznesowy sztorm - wskazówki, przykłady, inspiracje

Załóżmy, że jako kapitan statku (CEO) niespodziewanie napotykasz gwałtowny sztorm (sytuację kryzysową lub problemową). Bez odpowiednich narzędzi nawigacyjnych, takich jak mapa, kompas czy plan awaryjny, Twoje szanse na bezpieczne dotarcie do portu znacząco maleją. Ryzykujesz nawet sam fakt przetrwania. W świecie biznesu takim zestawem narzędzi jest Księga Komunikacji Kryzysowej – kluczowy element, który każda firma, niezależnie od jej wielkości czy branży, powinna mieć zawsze pod ręką.

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym

Układ likwidacyjny w postępowaniu restrukturyzacyjnym. Sprzedaż majątku przedsiębiorstwa w ramach postępowania restrukturyzacyjnego ma sens tylko wtedy, gdy z ekonomicznego punktu widzenia nie ma większych szans na uzdrowienie jego sytuacji, bądź gdy spieniężenie części przedsiębiorstwa może znacznie usprawnić restrukturyzację.

REKLAMA

Ile jednoosobowych firm zamknięto w 2024 r.? A ile zawieszono? [Dane z CEIDG]

W 2024 r. o 4,8 proc. spadła liczba wniosków dotyczących zamknięcia jednoosobowej działalności gospodarczej. Czy to oznacza lepsze warunki do prowadzenia biznesu? Niekoniecznie. Jak widzą to eksperci?

Rozdzielność majątkowa a upadłość i restrukturyzacja

Ogłoszenie upadłości prowadzi do powstania między małżonkami ustroju rozdzielności majątkowej, a majątek wspólny wchodzi w skład masy upadłości. Drugi z małżonków, który nie został objęty postanowieniem o ogłoszeniu upadłości, ma prawo domagać się spłaty równowartości swojej części tego majątku. Otwarcie restrukturyzacji nie powoduje tak daleko idących skutków.

Wygrywamy dzięki pracownikom [WYWIAD]

Rozmowa z Beatą Rosłan, dyrektorką HR w Jacobs Douwe Egberts, o tym, jak skuteczna polityka personalna wspiera budowanie pozycji lidera w branży.

Zespół marketingu w organizacji czy outsourcing usług – które rozwiązanie jest lepsze?

Lepiej inwestować w wewnętrzny zespół marketingowy czy może bardziej opłacalnym rozwiązaniem jest outsourcing usług marketingowych? Marketing odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej organizacji. W dobie cyfryzacji i rosnącej konkurencji firmy muszą stale dbać o swoją obecność na rynku, budować markę oraz skutecznie docierać do klientów.

REKLAMA

Rekompensata dla rolnika za brak zapłaty za sprzedane produkty rolne. Wnioski tylko do 31 marca 2025 r.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przypomina, że od 1 lutego do 31 marca 2025 r. producent rolny lub grupa może złożyć do oddziału terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (KOWR) wniosek o przyznanie rekompensaty z tytułu nieotrzymania zapłaty za sprzedane produkty rolne od podmiotu prowadzącego skup, przechowywanie, obróbkę lub przetwórstwo produktów rolnych, który stał się niewypłacalny w 2023 lub 2024 r. - w rozumieniu ustawy o Funduszu Ochrony Rolnictwa (FOR).

Zintegrowane raportowanie ESG zaczyna już być standardem. Czy w Polsce też?

96% czołowych firm na świecie raportuje zrównoważony rozwój, a 82% włącza dane ESG do raportów rocznych. W Polsce 89% dużych firm publikuje takie raporty, ale tylko 22% działa zgodnie ze standardami ESRS, co stanowi wyzwanie dla konkurencyjności na rynku UE.

REKLAMA