REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Żabka

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA


REKLAMA

Żabka Polska S.A.
ul. Ogrodowa 12
61-821 Poznań
tel. tel. (0-61) 856-37-00
fax. (0-61) 852-53-13
sekretariat@zabka.pl
www.zabka.pl
www.zabkapolska.pl

Żabka należy do branży związanej z artykułami spożywczymi.

REKLAMA

O firmie
Sieć sklepów Żabka to sprawdzony model biznesowy, gwarantujący wysoką rozpoznawalność na polskim rynku sieci detalicznych. Dzięki doskonałej organizacji i szybkiej ekspansji, w ciągu kilku lat Żabka Polska stała się właścicielem ponad 2000 sklepów w całej Polsce. Możliwość skorzystania z bogatej oferty asortymentowej oraz z pakietu usług dodatkowych sprawiają, że sklepy Żabka stają się częstym miejscem odwiedzin klientów z całego kraju.
Dla nas liczy się Twój potencjał i przedsiębiorczość. 

Sklepy Żabka prowadzone są przez Ajentów w systemie agencyjnym, w oparciu o umowę współpracy, którą każdy Ajent podpisuje z firmą Żabka Polska S.A. Na mocy tej umowy Ajenci otrzymują w podnajem w pełni wyremontowany i wyposażony sklep, z zatowarowaniem, na które Ajent otrzymuje atrakcyjny kredyt kupiecki. Sklepy mają zapewnioną opiekę logistyczną oraz wsparcie marketingowe.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Osoby prowadzące sklepy sieci Żabka otrzymują pełen zasób wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu nowoczesnego zarządzania sklepem. Dzięki temu Ajent rozpoczynający działalność gospodarczą zna wszystkie zasady funkcjonowania firmy Żabka Polska S.A. Dodatkowo może liczyć także na wsparcie Partnera ds. Sprzedaży, który dzieli się swoim doświadczeniem i pomaga w rozwiązywaniu jakichkolwiek trudności.
Wszystko po to, aby sklepy Żabka w całej Polsce utrzymywały jednolity dla całej sieci, wysoki standard obsługi oraz jednakową wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną. Dzięki wyznaczonym standardom w całej sieci Ajent może uzyskać atrakcyjne dochody, uzależnione od wkładu pracy i osiąganych wyników.

Kto może zostać Ajentem

Ajentem sklepu może zostać osoba, która zamierza rozpocząć własną działalność gospodarczą i pomyślnie przejdzie proces rekrutacji i szkoleń organizowanych przez Spółkę Żabka Polska S.A. O pozytywnym rezultacie rekrutacji decydować będą indywidualne predyspozycje kandydata do pracy w handlu, silna motywacja oraz umiejętności interpersonalne.

Jakie są koszty

REKLAMA

Firma Żabka Polska S.A. kompleksowo pokrywa koszty inwestycyjne związane z otwarciem nowego sklepu - począwszy od najmu lokalu a skończywszy na wyposażeniu i wypełnieniu towarem sklepowych półek. Każdy Ajent otrzymuje gotowy, znany tysiącom Polaków produkt-sklep z logiem Żabki.

Żabka Polska S.A. zapewnia:
• nowoczesny, w pełni wyposażony sklep Żabka,
• bezpłatne szkolenie, połączone z praktyką w sklepie,
• dostawy towaru do sklepu wraz z dogodnym kredytem kupieckim,
• wsparcie marketingowe,
• korzystne warunki współpracy,
• atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od nakładu pracy i osiąganych wyników. 

Uczymy jak nowocześnie i efektywnie zarządzać sklepem

Kandydaci, którzy pomyślnie przejdą proces rekrutacji kierowani są do sklepów szkoleniowych w celu odbycia stażu wstępnego. Staż ten umożliwia kandydatowi zapoznanie się z zasadami funkcjonowania sklepu i pracy Ajenta oraz podjęcie świadomej decyzji o rozpoczęciu współpracy. Po odbyciu stażu wstępnego kandydat kierowany jest na szkolenie, którego celem jest zapoznanie przyszłych Ajentów z zasadami i procedurami obowiązującymi w sieci sklepów Żabka. Wiedzę teoretyczną Kandydaci zdobywają podczas warsztatów menedżerskich przygotowanych i prowadzonych przez praktyków oraz wykładowców Wielkopolskiej Szkoły Biznesu. Zdobytą wiedzę Kandydaci mają okazję sprawdzić podczas płatnego stażu praktycznego. Staż umożliwia Kandydatowi zdobycie praktycznej wiedzy i doświadczenia z zakresu zarządzania sklepem sieci Żabka pod okiem Ajenta-Trenera. Dzięki temu każdy przyszły Ajent jest w pełni przygotowany do samodzielnego prowadzenia sklepu sieci Żabka. Po zakończeniu stażu i założeniu własnej działalności gospodarczej Ajent otwiera własny sklep sieci Żabkę.

Razem znaczy więcej

Każdy nowy Ajent sklepu Żabka może liczyć na pomoc i wsparcie Szefa Makroregionu, Partnera ds. Sprzedaży, a także na radę i doświadczenie Ajentów-Trenerów z dłuższym stażem w firmie. Również w toku dalszej współpracy działania Ajenta wspierane są przez Partnera ds. Sprzedaży i w razie potrzeby korygowane w taki sposób, aby sklep funkcjonował prawidłowo. Poza tym - dzięki wewnętrznej sieci Intranet - Ajenci na bieżąco otrzymują informacje o wszystkich planowanych i wprowadzanych zmianach. Co równie istotne, Departamenty: Zakupów i Marketingu czuwają nad tym, aby stworzyć możliwie najlepsze warunki funkcjonowania i rozwoju na konkurencyjnym rynku FMCG.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

REKLAMA

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

REKLAMA

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA