REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Yasumi

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA


REKLAMA

Yasumi
ul. Kopernika 13
62-800 Kalisz
www.yasumi.eu, e-mail: biuro@yasumi.eu
tel/fax 062 501 92 54

Franczyza Yasumi należy do branży związanej z urodą i prezentami

Osoba do kontaktu:
Artur Kołecki - Dyrektor Handlowy Yasumi

¥ASUMI to piękno, relaks i harmonia, w zgodzie z tą filozofią, firma nasza wprowadza na polski rynek i promuje nowoczesny technologicznie sprzęt do: gabinetów medycyny estetycznej, gabinetów chirurgii plastycznej, salonów kosmetycznych, gabinetów odnowy biologicznej, obiektów SPA i gabinetów rehabilitacyjnych. Oferujemy wysokiej klasy sprzęt specjalistyczny do pielęgnacji twarzy i ciała, nowatorskie programy zabiegowe, szkolenia i pełen zakres doradczy. Zapraszamy potencjalnych inwestorów, by zapoznali się z koncepcją Yasumi Instytut Zdrowia i Urody i poszerzyli grono partnerskich gabinetów Yasumi, które otwierane są w całej Polsce.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Doświadczenie

Zdobyte doświadczenie w kosmetologii, medycynie estetycznej, odnowie biologicznej i rehabilitacji wynika z naszego działania. Ponad 6 lat temu uruchomiliśmy własną placówkę jako Studio Urody Yasumi w Kaliszu. Dziś to już najnowocześniejszy Instytut Zdrowia i Urody w regionie wyposażony w innowacyjne technologie, które stanowią także naszą ofertę handlową. Efektem tych działań jest wyjście na szeroki rynek z propozycją wybranych urządzeń, dobranych odpowiednio preparatów
i kosmetyków oraz co najważniejsze konkretnych rozwiązań i koncepcji zabiegowych. Jesteśmy bardzo wiarygodni bowiem sami doświadczamy to co później możemy oferować naszym klientom.

Zależy nam na tym by oferta wprowadzana u naszego klienta, który będzie decydować się na przystąpienie do grypy Yasumi była rentowna.

Dlatego inwestor taki musi liczyć się z nakładami na zakup sprzętu w granicach 150-170 tysięcy zł w programie Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, który jest najpełniejszą propozycją. Studia Partnerskie mogą zaczynać od kwoty w granicach 50-70 tyś złotych. Lokal (własny lub dzierżawa) w zależności od wybranego programu powinien mieć wydzielone co najmniej 4 gabinety w przypadku Instytutu Zdrowia i Urody oraz co najmniej 2 jako studio Partnerskie.

Powierzchnie lokalowe to dla większego projektu około 120-150 m² dla mniejszego wystarczy 60 m².

Warunki współpracy

REKLAMA

Przed przystąpieniem do działań, spotykamy się z przyszłym inwestorem i omawiamy warunki współpracy. Na co może liczyć z naszej strony i czego oczekujemy od niego w zamian. Po takim spotkaniu jeśli strony decydują się na dalsze kroki omawiana jest inwestycja i szczegółowo dobieramy ofertę. Po akceptacji przystępujemy do formalizowania działań i spisujemy umowy partnerskie i sprzedażowe. Nim gabinet zostanie uruchomiony nasz parter jest już w pełni przygotowany na przyjęcie pierwszych klientów swojego gabinetu, bowiem przechodzi wszelkie konieczne szkolenia i jest ukierunkowany merytorycznie do jego prowadzenia. Przez cały czas inwestor jest z nami w ścisłym kontakcie zarówno przed otwarciem jaki i po uruchomieniu gabinetu i w zależności od jego potrzeb może liczyć bezpłatnie na naszą pomoc. 

Co bardzo ważne dla Partnera to fakt, że nie ponosi on żadnych opłat bieżących. Jedyną opłatą wstępną jest rezerwacja sprzętu i lokalizacji. Zwykle stanowi to 10% wartości ogólnej na jaką opiewa wyłoniona wspólnie z inwestorem oferta. Kwota ta następnie jest już odliczona przy finalizowaniu transakcji. Fundusz marketingowy tzw. incydentalny jest ustalany na bieżąco z naszymi partnerami. Jeśli zachodzi taka konieczność informujemy partnera o pomyśle np. wspólnej reklamy w piśmie „kobiecym” i przy jego akceptacji przystępujemy do działań. Dotychczas nie wnosiliśmy opłat stałych bowiem macierz Yasumi, brała te koszty na siebie. Jeśli powstaną konieczności pobierania uargumentowanych wpłat stałych, będą uzgadniane z Partnerami. Postaramy się, by kwota ta nie przekraczała 500 zł miesięcznie,

Szacowany okres zwrotu z inwestycji

Papier przyjmie wszystko i kalkulacje na nim są mniej lub bardziej przyjazne. Ale uczciwie podchodząc do tego musimy zdawać sobie sprawę, że ten sektor, tego rodzaju usługa niesie ze sobą wiele wrażliwych czynników, które gwarantują taki a nie inny zwrot inwestycji.
Zatem bardzo ważne jest zaangażowanie właściciela, odpowiednio dobrana kadra, dobra lokalizacja, umiejętne działania marketingowe lokalne, odpowiednio dobrane usługi do warunków danego obszaru i poglądu typu socjologicznego danego miasta, dzielnicy itp. 

Jeśli wszystkie te warunki są spełnione wówczas inwestycja powinna się zwrócić w okresie 12-18 miesięcy. Ale nie wykluczone są i szybsze zwroty. 

Swoim partnerom zapewniamy stworzenie najkorzystniejszej oferty w tym m.in.: 

REKLAMA

• Przekazanie całej bezcennej wiedzy know how i koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o doświadczenia Yasumi.
• Pomoc w realizacji planów architektonicznych, remontów, przebudowy itp.
• Odpowiednią aranżację i wystrój obiektu.
• Dobór najlepszego sprzętu i kosmetyków, na których wykonywane będą zabiegi
• Bezpłatne przeszkolenie personelu od strony technicznej i marketingowej
• Udostępnienie narzędzi marketingowych i PR
• Stałą bezpłatną pomoc i gotowość do podnoszenia kwalifikacji kadry zatrudnionej u partnera
• Udany start i łatwiejszą drogę realizacyjną

Rynek kosmetyczny jest co raz bardziej dojrzały. Wiele się zmieniło zarówno w mentalności samych klientów gabinetów jak i ich właścicieli. Wynika to z wiedzy jaka znajduje się po obu stronach. Klient oczekuje skutecznych zabiegów i terapii, właściciel zaś potrzebuje efektywnych „narzędzi” by zaspokoić jego potrzeby. Perspektywa zatem jest dość klarowna. Przyszli inwestorzy oraz obecni właściciele gabinetów kosmetycznych, odnowy biologicznej muszą wkomponowywać innowacyjne technologie, najnowsze osiągnięcia z dziedziny kosmetologii i medycyny estetycznej, by skutecznie działać na tym rynku usług. Dlatego firma Yasumi rozwija się wraz z rozwojem rynkowym i potrzebami konsumentów.

Powiązane
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Sukcesja w firmach rodzinnych: kluczowe wyzwania i rosnąca rola fundacji rodzinnych

29 maja 2025 r. w warszawskim hotelu ARCHE odbyła się konferencja „SUKCESJA BIZNES NA POKOLENIA”, której idea narodziła się z współpracy Business Centre Club, Banku Pekao S.A. oraz kancelarii Domański Zakrzewski Palinka i Pru – Prudential Polska. Różnorodne doświadczenia i zakres wiedzy organizatorów umożliwiły kompleksowe i wielowymiarowe przedstawienie tematu sukcesji w firmach rodzinnych.

Raport Strong Women in IT: zgłoszenia do 31 lipca 2025 r.

Ruszył nabór do raportu Strong Women in IT 2025. Jest to raport mający na celu przybliżenie osiągnięć kobiet w branży technologicznej oraz w działach IT-Tech innych branż. Zgłoszenia do 31 lipca 2025 r.

Gdy ogień nie jest przypadkiem. Pożary w punktach handlowo-usługowych

Od stycznia do początku maja 2025 roku straż pożarna odnotowała 306 pożarów w obiektach handlowo-usługowych, z czego aż 18 to celowe podpalenia. Potwierdzony przypadek sabotażu, który doprowadził do pożaru hali Marywilska 44, pokazuje, że bezpieczeństwo pożarowe staje się kluczowym wyzwaniem dla tej branży.

Przedsiębiorcy zyskają nowe narzędzia do analizy rynku. Współpraca GUS i Rzecznika MŚP

Nowe intuicyjne narzędzia analityczne, takie jak Dashboard Regon oraz Dashboard Koniunktura Gospodarcza, pozwolą firmom na skuteczne monitorowanie rynku i podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych.

REKLAMA

Firma w Anglii w 2025 roku – czy to się nadal opłaca?

Rok 2025 to czas ogromnych wyzwań dla przedsiębiorców z Polski. Zmiany legislacyjne, niepewne otoczenie podatkowe, rosnąca liczba kontroli oraz nieprzewidywalność polityczna sprawiają, że coraz więcej firm poszukuje bezpiecznych alternatyw dla prowadzenia działalności. Jednym z najczęściej wybieranych kierunków pozostaje Wielka Brytania. Mimo Brexitu, inflacji i globalnych zmian gospodarczych, firma w Anglii to nadal bardzo atrakcyjna opcja dla polskich przedsiębiorców.

Windykacja należności krok po kroku [3 etapy]

Niezapłacone faktury to codzienność, z jaką muszą się mierzyć w swej działalności przedsiębiorcy. Postępowanie windykacyjne obejmuje szereg działań mających na celu ich odzyskanie. Kluczową rolę odgrywa w nim czas. Sprawne rozpoczęcie czynności windykacyjnych zwiększa szanse na skuteczne odzyskanie należności. Windykację możemy podzielić na trzy etapy: przedsądowy, sądowy i egzekucyjny.

Roczne rozliczenie składki zdrowotnej. 20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców

20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców. Chodzi o rozliczenie składki zdrowotnej. Kto musi złożyć dokumenty dotyczące rocznego rozliczenia składki na ubezpieczenie zdrowotne za 2024 r.? Co w przypadku nadpłaty składki zdrowotnej?

Klienci nie płacą za komórki i Internet, operatorzy telekomunikacyjni sami popadają w długi

Na koniec marca w rejestrze widniało niemal 300 tys. osób i firm z przeterminowanymi zobowiązaniami wynikającymi z umów telekomunikacyjnych - zapłata za komórki i Internet. Łączna wartość tych zaległości przekroczyła 1,4 mld zł. Największe obciążenia koncentrują się w stolicy – mieszkańcy Warszawy zalegają z płatnościami na blisko 130 mln zł, w czołówce jest też Kraków, Poznań i Łódź.

REKLAMA

Leasing: szykowana jest zmiana przepisów, która dodatkowo ułatwi korzystanie z tej formy finansowania

Branża leasingowa znajduje się obecnie w przededniu zmian legislacyjnych, które jeszcze bardziej ułatwią zawieranie umów. Dziś, by umowa leasingu była ważna, wymagana jest forma pisemna, a więc klient musi złożyć kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpisać dokument fizycznie. To jednak już niebawem może się zmienić.

Spółka cywilna – kto jest odpowiedzialny za zobowiązania, kogo pozwać?

Spółka cywilna jest stosunkowo często spotykaną w praktyce formą prowadzenia działalności gospodarczej. Warto wiedzieć, że taka spółka nie ma osobowości prawnej i tak naprawdę nie jest generalnie żadnym samodzielnym podmiotem prawa. Jedynie niektóre ustawy (np. ustawy podatkowe) nadają spółce cywilnej przymiot podmiotu praw i obowiązków. W jaki sposób można pozwać kontrahenta, który prowadzi działalność w formie spółki cywilnej?

REKLAMA