REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Yasumi

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA


REKLAMA

REKLAMA

Yasumi
ul. Kopernika 13
62-800 Kalisz
www.yasumi.eu, e-mail: biuro@yasumi.eu
tel/fax 062 501 92 54

Franczyza Yasumi należy do branży związanej z urodą i prezentami

Osoba do kontaktu:
Artur Kołecki - Dyrektor Handlowy Yasumi

REKLAMA

¥ASUMI to piękno, relaks i harmonia, w zgodzie z tą filozofią, firma nasza wprowadza na polski rynek i promuje nowoczesny technologicznie sprzęt do: gabinetów medycyny estetycznej, gabinetów chirurgii plastycznej, salonów kosmetycznych, gabinetów odnowy biologicznej, obiektów SPA i gabinetów rehabilitacyjnych. Oferujemy wysokiej klasy sprzęt specjalistyczny do pielęgnacji twarzy i ciała, nowatorskie programy zabiegowe, szkolenia i pełen zakres doradczy. Zapraszamy potencjalnych inwestorów, by zapoznali się z koncepcją Yasumi Instytut Zdrowia i Urody i poszerzyli grono partnerskich gabinetów Yasumi, które otwierane są w całej Polsce.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Doświadczenie

Zdobyte doświadczenie w kosmetologii, medycynie estetycznej, odnowie biologicznej i rehabilitacji wynika z naszego działania. Ponad 6 lat temu uruchomiliśmy własną placówkę jako Studio Urody Yasumi w Kaliszu. Dziś to już najnowocześniejszy Instytut Zdrowia i Urody w regionie wyposażony w innowacyjne technologie, które stanowią także naszą ofertę handlową. Efektem tych działań jest wyjście na szeroki rynek z propozycją wybranych urządzeń, dobranych odpowiednio preparatów
i kosmetyków oraz co najważniejsze konkretnych rozwiązań i koncepcji zabiegowych. Jesteśmy bardzo wiarygodni bowiem sami doświadczamy to co później możemy oferować naszym klientom.

Zależy nam na tym by oferta wprowadzana u naszego klienta, który będzie decydować się na przystąpienie do grypy Yasumi była rentowna.

Dlatego inwestor taki musi liczyć się z nakładami na zakup sprzętu w granicach 150-170 tysięcy zł w programie Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, który jest najpełniejszą propozycją. Studia Partnerskie mogą zaczynać od kwoty w granicach 50-70 tyś złotych. Lokal (własny lub dzierżawa) w zależności od wybranego programu powinien mieć wydzielone co najmniej 4 gabinety w przypadku Instytutu Zdrowia i Urody oraz co najmniej 2 jako studio Partnerskie.

Powierzchnie lokalowe to dla większego projektu około 120-150 m² dla mniejszego wystarczy 60 m².

Warunki współpracy

Przed przystąpieniem do działań, spotykamy się z przyszłym inwestorem i omawiamy warunki współpracy. Na co może liczyć z naszej strony i czego oczekujemy od niego w zamian. Po takim spotkaniu jeśli strony decydują się na dalsze kroki omawiana jest inwestycja i szczegółowo dobieramy ofertę. Po akceptacji przystępujemy do formalizowania działań i spisujemy umowy partnerskie i sprzedażowe. Nim gabinet zostanie uruchomiony nasz parter jest już w pełni przygotowany na przyjęcie pierwszych klientów swojego gabinetu, bowiem przechodzi wszelkie konieczne szkolenia i jest ukierunkowany merytorycznie do jego prowadzenia. Przez cały czas inwestor jest z nami w ścisłym kontakcie zarówno przed otwarciem jaki i po uruchomieniu gabinetu i w zależności od jego potrzeb może liczyć bezpłatnie na naszą pomoc. 

Co bardzo ważne dla Partnera to fakt, że nie ponosi on żadnych opłat bieżących. Jedyną opłatą wstępną jest rezerwacja sprzętu i lokalizacji. Zwykle stanowi to 10% wartości ogólnej na jaką opiewa wyłoniona wspólnie z inwestorem oferta. Kwota ta następnie jest już odliczona przy finalizowaniu transakcji. Fundusz marketingowy tzw. incydentalny jest ustalany na bieżąco z naszymi partnerami. Jeśli zachodzi taka konieczność informujemy partnera o pomyśle np. wspólnej reklamy w piśmie „kobiecym” i przy jego akceptacji przystępujemy do działań. Dotychczas nie wnosiliśmy opłat stałych bowiem macierz Yasumi, brała te koszty na siebie. Jeśli powstaną konieczności pobierania uargumentowanych wpłat stałych, będą uzgadniane z Partnerami. Postaramy się, by kwota ta nie przekraczała 500 zł miesięcznie,

Szacowany okres zwrotu z inwestycji

Papier przyjmie wszystko i kalkulacje na nim są mniej lub bardziej przyjazne. Ale uczciwie podchodząc do tego musimy zdawać sobie sprawę, że ten sektor, tego rodzaju usługa niesie ze sobą wiele wrażliwych czynników, które gwarantują taki a nie inny zwrot inwestycji.
Zatem bardzo ważne jest zaangażowanie właściciela, odpowiednio dobrana kadra, dobra lokalizacja, umiejętne działania marketingowe lokalne, odpowiednio dobrane usługi do warunków danego obszaru i poglądu typu socjologicznego danego miasta, dzielnicy itp. 

Jeśli wszystkie te warunki są spełnione wówczas inwestycja powinna się zwrócić w okresie 12-18 miesięcy. Ale nie wykluczone są i szybsze zwroty. 

Swoim partnerom zapewniamy stworzenie najkorzystniejszej oferty w tym m.in.: 

• Przekazanie całej bezcennej wiedzy know how i koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o doświadczenia Yasumi.
• Pomoc w realizacji planów architektonicznych, remontów, przebudowy itp.
• Odpowiednią aranżację i wystrój obiektu.
• Dobór najlepszego sprzętu i kosmetyków, na których wykonywane będą zabiegi
• Bezpłatne przeszkolenie personelu od strony technicznej i marketingowej
• Udostępnienie narzędzi marketingowych i PR
• Stałą bezpłatną pomoc i gotowość do podnoszenia kwalifikacji kadry zatrudnionej u partnera
• Udany start i łatwiejszą drogę realizacyjną

Rynek kosmetyczny jest co raz bardziej dojrzały. Wiele się zmieniło zarówno w mentalności samych klientów gabinetów jak i ich właścicieli. Wynika to z wiedzy jaka znajduje się po obu stronach. Klient oczekuje skutecznych zabiegów i terapii, właściciel zaś potrzebuje efektywnych „narzędzi” by zaspokoić jego potrzeby. Perspektywa zatem jest dość klarowna. Przyszli inwestorzy oraz obecni właściciele gabinetów kosmetycznych, odnowy biologicznej muszą wkomponowywać innowacyjne technologie, najnowsze osiągnięcia z dziedziny kosmetologii i medycyny estetycznej, by skutecznie działać na tym rynku usług. Dlatego firma Yasumi rozwija się wraz z rozwojem rynkowym i potrzebami konsumentów.

Powiązane
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dziedziczenie udziałów w spółce – jak wygląda sukcesja przedsiębiorstwa w praktyce

Wielu właścicieli firm rodzinnych nie zastanawia się dostatecznie wcześnie nad tym, co stanie się z ich udziałami po śmierci. Tymczasem dziedziczenie udziałów w spółkach – zwłaszcza w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością i spółkach akcyjnych – to jeden z kluczowych elementów sukcesji biznesowej, który może zadecydować o przetrwaniu firmy.

Rozliczenie pojazdów firmowych w 2026 roku i nowe limity dla kosztów podatkowych w firmie – mniejsze odliczenia od podatku, czyli dlaczego opłaca się kupić samochód na firmę jeszcze w 2025 roku

Od 1 stycznia 2026 roku poważnie zmieniają się zasady odliczeń podatkowych co do samochodów firmowych – zmniejszeniu ulega limit wartości pojazdu, który można przyjmować do rozliczeń podatkowych. Rozwiązanie to miało w założeniu promować elektromobilność, a wynika z pakietu ustaw uchwalanych jeszcze w ramach tzw. „Polskiego Ładu”, z odroczonym aż do 2026 roku czasem wejścia w życie. Resort finansów nie potwierdził natomiast, aby planował zmienić te przepisy czy odroczyć ich obowiązywanie na dalszy okres.

Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

REKLAMA

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

REKLAMA

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

REKLAMA