REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA


REKLAMA

REKLAMA

Yasumi
ul. Kopernika 13
62-800 Kalisz
www.yasumi.eu, e-mail: biuro@yasumi.eu
tel/fax 062 501 92 54

Franczyza Yasumi należy do branży związanej z urodą i prezentami

Osoba do kontaktu:
Artur Kołecki - Dyrektor Handlowy Yasumi

REKLAMA

¥ASUMI to piękno, relaks i harmonia, w zgodzie z tą filozofią, firma nasza wprowadza na polski rynek i promuje nowoczesny technologicznie sprzęt do: gabinetów medycyny estetycznej, gabinetów chirurgii plastycznej, salonów kosmetycznych, gabinetów odnowy biologicznej, obiektów SPA i gabinetów rehabilitacyjnych. Oferujemy wysokiej klasy sprzęt specjalistyczny do pielęgnacji twarzy i ciała, nowatorskie programy zabiegowe, szkolenia i pełen zakres doradczy. Zapraszamy potencjalnych inwestorów, by zapoznali się z koncepcją Yasumi Instytut Zdrowia i Urody i poszerzyli grono partnerskich gabinetów Yasumi, które otwierane są w całej Polsce.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Doświadczenie

Zdobyte doświadczenie w kosmetologii, medycynie estetycznej, odnowie biologicznej i rehabilitacji wynika z naszego działania. Ponad 6 lat temu uruchomiliśmy własną placówkę jako Studio Urody Yasumi w Kaliszu. Dziś to już najnowocześniejszy Instytut Zdrowia i Urody w regionie wyposażony w innowacyjne technologie, które stanowią także naszą ofertę handlową. Efektem tych działań jest wyjście na szeroki rynek z propozycją wybranych urządzeń, dobranych odpowiednio preparatów
i kosmetyków oraz co najważniejsze konkretnych rozwiązań i koncepcji zabiegowych. Jesteśmy bardzo wiarygodni bowiem sami doświadczamy to co później możemy oferować naszym klientom.

Zależy nam na tym by oferta wprowadzana u naszego klienta, który będzie decydować się na przystąpienie do grypy Yasumi była rentowna.

Dlatego inwestor taki musi liczyć się z nakładami na zakup sprzętu w granicach 150-170 tysięcy zł w programie Yasumi Instytut Zdrowia i Urody, który jest najpełniejszą propozycją. Studia Partnerskie mogą zaczynać od kwoty w granicach 50-70 tyś złotych. Lokal (własny lub dzierżawa) w zależności od wybranego programu powinien mieć wydzielone co najmniej 4 gabinety w przypadku Instytutu Zdrowia i Urody oraz co najmniej 2 jako studio Partnerskie.

Powierzchnie lokalowe to dla większego projektu około 120-150 m² dla mniejszego wystarczy 60 m².

Warunki współpracy

Przed przystąpieniem do działań, spotykamy się z przyszłym inwestorem i omawiamy warunki współpracy. Na co może liczyć z naszej strony i czego oczekujemy od niego w zamian. Po takim spotkaniu jeśli strony decydują się na dalsze kroki omawiana jest inwestycja i szczegółowo dobieramy ofertę. Po akceptacji przystępujemy do formalizowania działań i spisujemy umowy partnerskie i sprzedażowe. Nim gabinet zostanie uruchomiony nasz parter jest już w pełni przygotowany na przyjęcie pierwszych klientów swojego gabinetu, bowiem przechodzi wszelkie konieczne szkolenia i jest ukierunkowany merytorycznie do jego prowadzenia. Przez cały czas inwestor jest z nami w ścisłym kontakcie zarówno przed otwarciem jaki i po uruchomieniu gabinetu i w zależności od jego potrzeb może liczyć bezpłatnie na naszą pomoc. 

Co bardzo ważne dla Partnera to fakt, że nie ponosi on żadnych opłat bieżących. Jedyną opłatą wstępną jest rezerwacja sprzętu i lokalizacji. Zwykle stanowi to 10% wartości ogólnej na jaką opiewa wyłoniona wspólnie z inwestorem oferta. Kwota ta następnie jest już odliczona przy finalizowaniu transakcji. Fundusz marketingowy tzw. incydentalny jest ustalany na bieżąco z naszymi partnerami. Jeśli zachodzi taka konieczność informujemy partnera o pomyśle np. wspólnej reklamy w piśmie „kobiecym” i przy jego akceptacji przystępujemy do działań. Dotychczas nie wnosiliśmy opłat stałych bowiem macierz Yasumi, brała te koszty na siebie. Jeśli powstaną konieczności pobierania uargumentowanych wpłat stałych, będą uzgadniane z Partnerami. Postaramy się, by kwota ta nie przekraczała 500 zł miesięcznie,

Szacowany okres zwrotu z inwestycji

Papier przyjmie wszystko i kalkulacje na nim są mniej lub bardziej przyjazne. Ale uczciwie podchodząc do tego musimy zdawać sobie sprawę, że ten sektor, tego rodzaju usługa niesie ze sobą wiele wrażliwych czynników, które gwarantują taki a nie inny zwrot inwestycji.
Zatem bardzo ważne jest zaangażowanie właściciela, odpowiednio dobrana kadra, dobra lokalizacja, umiejętne działania marketingowe lokalne, odpowiednio dobrane usługi do warunków danego obszaru i poglądu typu socjologicznego danego miasta, dzielnicy itp. 

Jeśli wszystkie te warunki są spełnione wówczas inwestycja powinna się zwrócić w okresie 12-18 miesięcy. Ale nie wykluczone są i szybsze zwroty. 

Swoim partnerom zapewniamy stworzenie najkorzystniejszej oferty w tym m.in.: 

• Przekazanie całej bezcennej wiedzy know how i koncepcji prowadzenia własnego biznesu opartego o doświadczenia Yasumi.
• Pomoc w realizacji planów architektonicznych, remontów, przebudowy itp.
• Odpowiednią aranżację i wystrój obiektu.
• Dobór najlepszego sprzętu i kosmetyków, na których wykonywane będą zabiegi
• Bezpłatne przeszkolenie personelu od strony technicznej i marketingowej
• Udostępnienie narzędzi marketingowych i PR
• Stałą bezpłatną pomoc i gotowość do podnoszenia kwalifikacji kadry zatrudnionej u partnera
• Udany start i łatwiejszą drogę realizacyjną

Rynek kosmetyczny jest co raz bardziej dojrzały. Wiele się zmieniło zarówno w mentalności samych klientów gabinetów jak i ich właścicieli. Wynika to z wiedzy jaka znajduje się po obu stronach. Klient oczekuje skutecznych zabiegów i terapii, właściciel zaś potrzebuje efektywnych „narzędzi” by zaspokoić jego potrzeby. Perspektywa zatem jest dość klarowna. Przyszli inwestorzy oraz obecni właściciele gabinetów kosmetycznych, odnowy biologicznej muszą wkomponowywać innowacyjne technologie, najnowsze osiągnięcia z dziedziny kosmetologii i medycyny estetycznej, by skutecznie działać na tym rynku usług. Dlatego firma Yasumi rozwija się wraz z rozwojem rynkowym i potrzebami konsumentów.

Powiązane
Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji. Dofinansowanie ponad 144,5 mln zł

6 nowych konkursów w programie FERS, m.in. równe traktowanie na rynku pracy i cyfryzacja edukacji - Komitet Monitorujący Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego podjął decyzje. Na projekty wpisujące się w ramy konkursowe przeznaczone zostanie dofinansowanie ponad 144,5 mln zł.

BCC Mixer ’25 – 25. edycja networkingowego spotkania przedsiębiorców już w ten czwartek

W najbliższy czwartek, 27 listopada 2025 roku w hotelu Warsaw Presidential Hotel rozpocznie się 25. edycja wydarzenia BCC Mixer, organizowanego przez Business Centre Club (BCC). BCC Mixer to jedno z większych ogólnopolskich wydarzeń networkingowych, które co roku gromadzi blisko 200 przedsiębiorców: prezesów, właścicieli firm, menedżerów oraz gości specjalnych.

"Firma Dobrze Widziana" i medal Solidarności Społecznej – BCC wyróżnia tych, którzy realnie zmieniają świat

Zbliża się finał XVI edycji konkursu "Firma Dobrze Widziana" – ogólnopolskiego przedsięwzięcia Business Centre Club. W tym roku konkurs po raz pierwszy został połączony z wręczeniem Medalu Solidarności Społecznej – wyróżnienia przyznawanego osobom realnie zmieniającym rzeczywistość społeczną. Wśród tegorocznych laureatów znalazła się m.in. Anna Dymna.

Opłata mocowa i kogeneracyjna wystrzelą w 2026. Firmy zapłacą najwięcej od dekady

W 2026 roku rachunki za prąd zmienią się bardziej, niż większość odbiorców się spodziewa. To nie cena kWh odpowiada za podwyżki, lecz gwałtowny wzrost opłaty mocowej i kogeneracyjnej, które trafią na każdą fakturę od stycznia. Firmy zapłacą nawet o 55 proc. więcej, ale koszt odczują także gospodarstwa domowe. Sprawdzamy, dlaczego ceny rosną i kto zapłaci najwięcej.

REKLAMA

URE: 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t

Prezes Urzędu Regulacji Energetyki przyznaje 2,92 mld zł rekompensaty dla przedsiębiorstw z sektorów energochłonnych za 2024 r. Cena terminowych uprawnień do emisji wynosiła 406,21 zł/t. Jak uzyskać wsparcie z URE?

Rynek zamówień publicznych czeka na firmy. Minerva chce go otworzyć dla każdego [Gość Infor.pl]

W 2024 roku wartość rynku zamówień publicznych w Polsce wyniosła 587 miliardów złotych. To ogromna pula pieniędzy, która co roku trafia do przedsiębiorców. W skali Unii Europejskiej znaczenie tego segmentu gospodarki jest jeszcze większe, bo zamówienia publiczne odpowiadają za około 20 procent unijnego PKB. Mimo to wśród 33 milionów firm w UE tylko 3,5 miliona w ogóle próbuje swoich sił w przetargach. Reszta stoi z boku, choć mogłaby zyskać nowe źródła przychodów i stabilne kontrakty.

"Zrób to sam" w prawie? To nie działa!

Obecnie w internecie znaleźć można wszystko. Bez trudu znajdziemy gotowe wzory umów, regulaminów, czy całe polityki. Takie rozwiązania kuszą prostotą, szybkością i przede wszystkim brakiem kosztów. Nic dziwnego, że wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z ogólnodostępnego wzoru nieznanego autora zamiast zapłacić za konsultację prawną i przygotowanie dokumentu przez profesjonalistę.

Za negocjowanie w złej wierze też można odpowiadać

Negocjacje poprzedzają zazwyczaj zawarcie bardziej skomplikowanych umów, w których do uzgodnienia pozostaje wiele elementów, często wymagających specjalistycznej wiedzy, wnikliwej oceny oraz refleksji. Negocjacje stanowią uporządkowany albo niezorganizowany przez strony ciąg wielu innych wzajemnie się uzupełniających albo wykluczających, w całości lub w części, oświadczeń, twierdzeń i zachowań, który dopiero na końcu ma doprowadzić do związania stron umową [1].

REKLAMA

"Najtańsza energia to ta, którą zaoszczędziliśmy". Jaka jest kondycja polskiej branży AGD? [WYWIAD]

Polska pozostaje największym producentem AGD w Unii Europejskiej, ale stoi dziś przed kumulacją wyzwań: spadkiem popytu w kraju i na kluczowych rynkach europejskich, rosnącą konkurencją z Chin i Turcji oraz narastającymi kosztami wynikającymi z unijnych regulacji. Choć fabryki wciąż pracują stabilnie, producenci podkreślają, że bez wsparcia w zakresie innowacji, rynku pracy i energii trudno będzie utrzymać dotychczasową przewagę konkurencyjną. Z Wojciechem Koneckim, prezesem APPLiA – Polskiego Związku Producentów AGD rozmawiamy o kondycji i przyszłości polskiej branży AGD.

Kobieta i firma: co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią

Blisko co ósma przedsiębiorczyni (13 proc.) deklaruje, że doświadczyła trudności potencjalnie związanych z płcią na etapie pozyskiwania finansowania działalności. Najczęściej trudności te wiązały się z otrzymaniem mniej korzystnych warunków niż inne podmioty znajdujące się w podobnej sytuacji (28 proc.) oraz wymaganiem dodatkowych zabezpieczeń (27 proc.). Respondentki wskazują także odrzucenie wniosku bez jasnego uzasadnienia (24 proc.). Niemal ⅕ przedsiębiorczyń nie potrafi określić czy tego typu trudności ich dotyczyły – deklaruje to 19 proc. badanych. Poniżej szczegółowa analiza badania.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA