REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Restauracje sieci Greko działają z powodzeniem od 18 lat. Pierwszy z naszych lokali został otwarty w 1991 roku na wrocławskim Rynku i działa do dnia dzisiejszego.

REKLAMA

"MEDSUN" S.A.
50-369 WROCŁAW
ul M.C. Skłodowskiej 33
898-001-39-83

Franczyza Greco wiąże się z działalnością w branży gastronomicznej.

W każdej restauracji sprzedajemy ponad 60 różnych posiłków sporządzanych wg greckich receptur. Klienci codziennie odwiedzający nasze lokale w szczególności chwalą przygotowane przez nas gyrosy, bryzole, souvlaki pity. W chwili obecnej posiadamy 12 lokali, w tym 3 franczyzowe w Polsce i 1 w Rumunii.

Od początku działalności dostarczamy klientom specjały kuchni greckiej, dlatego wszystkie półprodukty przygotowywane są zgodnie z opracowanymi przez nas recepturami. Dbając o zdrowy styl życia produkujemy potrawy tylko ze świeżych składników.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

NASZE ATUTY:
-marka znana do wielu lat (działamy na polskim rynku dłużej niż największe sieci gastronomiczne)
-stały dostęp do szerokiej gamy oryginalnych greckich produktów
-kuchnia centralna dostarczająca ustandaryzowane produkty
-rabaty u pozostałych dostawców

REKLAMA

KOSZTY I OPŁATY:
-opłata wstępna 10.000 PLN, uzależniona jest od nakładu ponoszonego przez przyszłego inwestora w przystosowanie lokalu
-koszt inwestycji od 120.000 PLN (jest to najmniejszy koncept o powierzchni ok.45m² zlokalizowany w centrum handlowym, galerii zazwyczaj położony w części typu food cort)
-opłata miesięczna w wysokości 7% obrotu netto, z czego część jest przeznaczane na reklamę i marketing

PODSTAWOWE WYMAGANIA:
Poszukujemy osób, które świadomie podejmują decyzje o zainwestowaniu kapitału w branżę gastronomiczną. Nasi Franczyzobiorcy powinni być ukierunkowaniu na osiągnięcie sukcesu po przez wieloletnią współpracę z nami. Powinni być samodzielni, wytrwali w dążeniu do celu
Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w gastronomii
Decyzja o otwarciu swojej restauracji jest procesem bardzo złożonym. Elementem decydującym o sukcesie a co za tym, idzie szybkim zwrocie poniesionych nakładów jest odpowiednio wybrany LOKAL. Sukces budujemy na podstawie liczby odwiedzających nas klientów, dlatego tak ważne jest, aby decyzja o lokalizacji była gruntownie przemyślana.
Podstawową powierzchnią, która należy dysponować jest 45-55 m².
Restauracje z obsługą kelnerską powinny posiadać, co najmniej 120m². Nie stawiamy warunków dotyczących własności lokali. Zarówno osoby, które wynajmują powierzchnie jak i te, które są ich właścicielami mogą z nami współpracować. Niemniej jednak zależy nam na długoletnich umowach najmu.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA