REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Greco

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Restauracje sieci Greko działają z powodzeniem od 18 lat. Pierwszy z naszych lokali został otwarty w 1991 roku na wrocławskim Rynku i działa do dnia dzisiejszego.

REKLAMA

"MEDSUN" S.A.
50-369 WROCŁAW
ul M.C. Skłodowskiej 33
898-001-39-83

Franczyza Greco wiąże się z działalnością w branży gastronomicznej.

W każdej restauracji sprzedajemy ponad 60 różnych posiłków sporządzanych wg greckich receptur. Klienci codziennie odwiedzający nasze lokale w szczególności chwalą przygotowane przez nas gyrosy, bryzole, souvlaki pity. W chwili obecnej posiadamy 12 lokali, w tym 3 franczyzowe w Polsce i 1 w Rumunii.

Od początku działalności dostarczamy klientom specjały kuchni greckiej, dlatego wszystkie półprodukty przygotowywane są zgodnie z opracowanymi przez nas recepturami. Dbając o zdrowy styl życia produkujemy potrawy tylko ze świeżych składników.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

NASZE ATUTY:
-marka znana do wielu lat (działamy na polskim rynku dłużej niż największe sieci gastronomiczne)
-stały dostęp do szerokiej gamy oryginalnych greckich produktów
-kuchnia centralna dostarczająca ustandaryzowane produkty
-rabaty u pozostałych dostawców

REKLAMA

KOSZTY I OPŁATY:
-opłata wstępna 10.000 PLN, uzależniona jest od nakładu ponoszonego przez przyszłego inwestora w przystosowanie lokalu
-koszt inwestycji od 120.000 PLN (jest to najmniejszy koncept o powierzchni ok.45m² zlokalizowany w centrum handlowym, galerii zazwyczaj położony w części typu food cort)
-opłata miesięczna w wysokości 7% obrotu netto, z czego część jest przeznaczane na reklamę i marketing

PODSTAWOWE WYMAGANIA:
Poszukujemy osób, które świadomie podejmują decyzje o zainwestowaniu kapitału w branżę gastronomiczną. Nasi Franczyzobiorcy powinni być ukierunkowaniu na osiągnięcie sukcesu po przez wieloletnią współpracę z nami. Powinni być samodzielni, wytrwali w dążeniu do celu
Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w gastronomii
Decyzja o otwarciu swojej restauracji jest procesem bardzo złożonym. Elementem decydującym o sukcesie a co za tym, idzie szybkim zwrocie poniesionych nakładów jest odpowiednio wybrany LOKAL. Sukces budujemy na podstawie liczby odwiedzających nas klientów, dlatego tak ważne jest, aby decyzja o lokalizacji była gruntownie przemyślana.
Podstawową powierzchnią, która należy dysponować jest 45-55 m².
Restauracje z obsługą kelnerską powinny posiadać, co najmniej 120m². Nie stawiamy warunków dotyczących własności lokali. Zarówno osoby, które wynajmują powierzchnie jak i te, które są ich właścicielami mogą z nami współpracować. Niemniej jednak zależy nam na długoletnich umowach najmu.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Sukcesja w firmach rodzinnych: kluczowe wyzwania i rosnąca rola fundacji rodzinnych

29 maja 2025 r. w warszawskim hotelu ARCHE odbyła się konferencja „SUKCESJA BIZNES NA POKOLENIA”, której idea narodziła się z współpracy Business Centre Club, Banku Pekao S.A. oraz kancelarii Domański Zakrzewski Palinka i Pru – Prudential Polska. Różnorodne doświadczenia i zakres wiedzy organizatorów umożliwiły kompleksowe i wielowymiarowe przedstawienie tematu sukcesji w firmach rodzinnych.

Raport Strong Women in IT: zgłoszenia do 31 lipca 2025 r.

Ruszył nabór do raportu Strong Women in IT 2025. Jest to raport mający na celu przybliżenie osiągnięć kobiet w branży technologicznej oraz w działach IT-Tech innych branż. Zgłoszenia do 31 lipca 2025 r.

Gdy ogień nie jest przypadkiem. Pożary w punktach handlowo-usługowych

Od stycznia do początku maja 2025 roku straż pożarna odnotowała 306 pożarów w obiektach handlowo-usługowych, z czego aż 18 to celowe podpalenia. Potwierdzony przypadek sabotażu, który doprowadził do pożaru hali Marywilska 44, pokazuje, że bezpieczeństwo pożarowe staje się kluczowym wyzwaniem dla tej branży.

Przedsiębiorcy zyskają nowe narzędzia do analizy rynku. Współpraca GUS i Rzecznika MŚP

Nowe intuicyjne narzędzia analityczne, takie jak Dashboard Regon oraz Dashboard Koniunktura Gospodarcza, pozwolą firmom na skuteczne monitorowanie rynku i podejmowanie trafniejszych decyzji biznesowych.

REKLAMA

Firma w Anglii w 2025 roku – czy to się nadal opłaca?

Rok 2025 to czas ogromnych wyzwań dla przedsiębiorców z Polski. Zmiany legislacyjne, niepewne otoczenie podatkowe, rosnąca liczba kontroli oraz nieprzewidywalność polityczna sprawiają, że coraz więcej firm poszukuje bezpiecznych alternatyw dla prowadzenia działalności. Jednym z najczęściej wybieranych kierunków pozostaje Wielka Brytania. Mimo Brexitu, inflacji i globalnych zmian gospodarczych, firma w Anglii to nadal bardzo atrakcyjna opcja dla polskich przedsiębiorców.

Windykacja należności krok po kroku [3 etapy]

Niezapłacone faktury to codzienność, z jaką muszą się mierzyć w swej działalności przedsiębiorcy. Postępowanie windykacyjne obejmuje szereg działań mających na celu ich odzyskanie. Kluczową rolę odgrywa w nim czas. Sprawne rozpoczęcie czynności windykacyjnych zwiększa szanse na skuteczne odzyskanie należności. Windykację możemy podzielić na trzy etapy: przedsądowy, sądowy i egzekucyjny.

Roczne rozliczenie składki zdrowotnej. 20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców

20 maja 2025 r. mija ważny termin dla przedsiębiorców. Chodzi o rozliczenie składki zdrowotnej. Kto musi złożyć dokumenty dotyczące rocznego rozliczenia składki na ubezpieczenie zdrowotne za 2024 r.? Co w przypadku nadpłaty składki zdrowotnej?

Klienci nie płacą za komórki i Internet, operatorzy telekomunikacyjni sami popadają w długi

Na koniec marca w rejestrze widniało niemal 300 tys. osób i firm z przeterminowanymi zobowiązaniami wynikającymi z umów telekomunikacyjnych - zapłata za komórki i Internet. Łączna wartość tych zaległości przekroczyła 1,4 mld zł. Największe obciążenia koncentrują się w stolicy – mieszkańcy Warszawy zalegają z płatnościami na blisko 130 mln zł, w czołówce jest też Kraków, Poznań i Łódź.

REKLAMA

Leasing: szykowana jest zmiana przepisów, która dodatkowo ułatwi korzystanie z tej formy finansowania

Branża leasingowa znajduje się obecnie w przededniu zmian legislacyjnych, które jeszcze bardziej ułatwią zawieranie umów. Dziś, by umowa leasingu była ważna, wymagana jest forma pisemna, a więc klient musi złożyć kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpisać dokument fizycznie. To jednak już niebawem może się zmienić.

Spółka cywilna – kto jest odpowiedzialny za zobowiązania, kogo pozwać?

Spółka cywilna jest stosunkowo często spotykaną w praktyce formą prowadzenia działalności gospodarczej. Warto wiedzieć, że taka spółka nie ma osobowości prawnej i tak naprawdę nie jest generalnie żadnym samodzielnym podmiotem prawa. Jedynie niektóre ustawy (np. ustawy podatkowe) nadają spółce cywilnej przymiot podmiotu praw i obowiązków. W jaki sposób można pozwać kontrahenta, który prowadzi działalność w formie spółki cywilnej?

REKLAMA