REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Wyzwania HR w Poznaniu - 21 listopada 2012 r.

Subskrybuj nas na Youtube
Wyzwania HR
Wyzwania HR

REKLAMA

REKLAMA

Pracuj.pl zaprasza na trzynastą edycję konferencji „Wyzwania HR” poświęconą strategicznej roli HR w procesach zarządzania w organizacji.
  • Czym się różni mentoring od coachingu?
  • Jak sprawić, żeby pracownicy czuli się dumni z sukcesów firmy?
  • Jak działy HR mogą wpływać na zmniejszenie rotacji w firmie?
  • Czy dzisiejsi menedżerowie potrafią zarządzać tak, jak wielcy wodzowie i przywódcy wielkich wypraw?
  • Karierowy fanpage na facebooku – jak go stworzyć i dlaczego warto?
  • Jak wykorzystać potencjał osób długotrwale bezrobotnych?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzielą wybitni eksperci reprezentujący różnorodne branże oraz uznani praktycy HR wywodzących się z różnych kultur organizacyjnych już 21 listopada w hotelu Andersia przy pl. Andersa 3 w Poznaniu.

REKLAMA

REKLAMA

Podczas planowanych 8 sesji tematycznych zaproszeni eksperci przedstawią nie tylko najlepsze praktyki zarządzania, najnowsze trendy i także prognozy, ale też wyzwania, z jakimi przyjdzie się zmierzyć w 2013 roku decydentom HR. Poznańska edycja konferencji będzie poświęcona przywództwu, mentoringowi, umiejętnemu wykorzystaniu potencjału bezrobotnych, motywacji pracowników, wskazaniu drogi środka działom HR oraz mediom społecznościowym, które wspierają działania HR.

Uczestnicy poznańskiej edycji „Wyzwań HR” będą mieli okazję posłuchać Joanny Malinowskiej-Parzydło z Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu (była dyrektor HR w TVN), która opowie o mentoringu – skutecznej metodzie rozwoju ludzi.

O działaniach podejmowanych przez dzisiejsze działy HR opowie Dominika Ludwiczak z firmy Sage.

REKLAMA

O mediach społecznościowych wspierających działania HR opowiedzą Joanna Paulińska z Carlsberga oraz Daria Siwka z BardzoHR.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Marek Raczyński z Lidl podzieli się wiedzą jak budować identyfikację pracownika z firmą.

Ewa Przybylska i Eryk Kurkowski z firmy Ingeus o wartościach jakie mogą wnieść do firmy osoby długo niepracujące.

Szymon Kudła z Centrum Szkoleniowego JET powie, w jaki sposób menedżer może stać się odpowiedzialnym liderem.

Izabela Bartnicka oraz Urszula Zając-Pałdyna z Grupy Pracuj Solutions zaprezentują przykłady działań z zakresu komunikacji wewnętrznej, motywowania pracowników i CSR, które miały bezpośrednie przełożenie na zajęcie przez Grupę Pracuj w 2011 i 2012 roku czołowych miejsc w badaniu Najlepsi Pracodawcy AON Hewitt.

„Najcenniejszą wartością dla uczestników Konferencji „Wyzwania HR” jest wymiana doświadczeń oraz możliwość poznania wdrożonych już działań i praktyk. Drugą wartością jest okazja do integrowania społeczności HR w regionie oraz budowaniu praktycznych relacji między jego uczestnikami – praktykami HR, ekspertami a także menedżerami kształtującymi politykę personalną w firmach.” – zaprasza Przemysław Gacek - Prezes z Grupy Pracuj Solutions.  

Niższe stopy NBP - mniejsze raty kredytowe

Od 8 listopada 2012 r. odsetki od zaległości podatkowych spadają do 14%

Więcej informacji oraz szczegółowy program  konferencji „Wyzwania HR” znajdą Państwo na stronie: http://www.wyzwaniaHR.pl

Informacje o organizatorze:

Pracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny skierowany do specjalistów i menedżerów. Specjalizuje się w rekrutacji przez Internet oraz w kształtowaniu wizerunku pracodawców, wspierając firmy w pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy. Pracuj.pl jest także członkiem-założycielem największego na świecie sojuszu niezależnych serwisów rekrutacyjnych The Network, zrzeszającego serwisy działające w ponad 120 krajach świata. Właścicielem portalu Pracuj.pl jest Grupa Pracuj Solutions sp. z o.o

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

REKLAMA

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

REKLAMA