REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Konferencja Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)

Konferencja Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)
Konferencja Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)

REKLAMA

REKLAMA

Zapraszamy do debaty z Ekspertami podczas wydarzenia "Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)", które odbędzie się 25 czerwca 2019 roku w Warszawie w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat”, ul. Nowy Świat 6/12. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

AI to kluczowy termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. W obsłudze klienta drzemie ogromny potencjał, który już za chwilę po raz kolejny zostanie wyrwany z zimowego snu za sprawą nowoczesnych technologii. 

REKLAMA

Do tej pory prężnie obserwowaliśmy współpracę systemów CRM i CEM, które tworzyły zgraną całość. A co jeśli do nich dodamy sztuczną inteligencję? 

Podczas konferencji dowiesz się, jak sprawnie działać w obszarze obsługi klienta i jak świadomie oddziaływać na jego satysfakcję.

Prelekcje podczas spotkania poprowadzą m.in.:

Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski

Dalszy ciąg materiału pod wideo

"Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design"

(Czy wiesz, co Twoim klientom sprawia satysfakcję? Czy wiesz, na czym im zależy wybierając i używając Twoich produktów? Czy umiesz obsłużyć równie dobrze różne grupy swoich klientów? I czy w ogóle znasz ich potrzeby?

REKLAMA

Współczesny klient to zupełnie inny klient niż jeszcze 5 lat temu. Dynamiczne zmiany zachodzą nie tylko w biznesie. Zmieniają się też nasi klienci i ich upodobania. Dzisiaj na rynku mamy cztery silne grupy klientów – Baby Boomers, pokolenie X, Millenialsów oraz wchodzące na rynek pracy pokolenie Z. To cztery grupy, które może obsługujesz. Czy ich znasz? Czy wiesz czego potrzebują? Co im brakuje?

No właśnie, jeśli bazujesz na swojej ekspertyzie, może okazać się, że Twoje założenia mogą już być nieaktualne. Spójrz na siebie i na swoje preferencje zakupowe. Zmieniły się, prawda? Tak samo zmienili się Twoi klienci. Aby ich poznać i stale wiedzieć co u nich słychać warto być z nimi w kontakcie. Service Design to sposób, aby dostarczać do zespołów sprzedażowych i marketingowych świeżej dawki wiedzy o kliencie. Już nie poprzez firmy badawcze i ankiety, ale wysłanie pracowników do klientów – niech zobaczą ich w akcji, jak sobie radzą z Waszym produktem, kiedy go potrzebują, co im przeszkadza.)

Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

"Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu"

(Celem wystąpienia jest prezentacja modelu pomiaru wartości zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Zaangażowanie obejmuje ogół aktywności behawioralnych klienta, takich jak zakupy, rekomendacje, aktywność w social media, dzielenie się wiedzą, wspieranie innych klientów itp.

Model umożliwia wycenę każdej z tych form dzięki połączeniu metod analizy marketingowej, finansowej i statystycznej. Otrzymane wyniki umożliwią plasowanie klientów jako mniej bądź bardziej wartościowych pod względem wszystkich działań wykonywanych w związku z ich relacją z przedsiębiorstwem.)

Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24

Ponadto podczas konferencji poruszone zostaną tematy:

- Podnoszenie satysfakcji klienta

- Omnichannel Customer Management

- Sytemy CRM

- AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)

- Systemy Conatact center

- Aplikacje sprzedażowe

- Bezpieczeństwo danych

- Integracja rozproszonych danych

- Data Analytics

Grupa docelowa:

- Przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych;

- Managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Rejestracji można dokonać tu: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-26

Kontakt z organizatorem: 

Daria Biernacka

mobile: +48/531 375 811

e-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

REKLAMA

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

REKLAMA

Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

Jak założyć spółkę z o.o. przez S24?

Rejestracja spółki z o.o. przez system S24 w wielu przypadkach jest najlepszą metodą zakładania spółki, ze względu na ograniczenie kosztów, szybkość (np. nie ma konieczności umawiania spotkań z notariuszem) i możliwość działania zdalnego w wielu sytuacjach. Mimo tego, że funkcjonowanie systemu s24 wydaje się niezbyt skomplikowane, to jednak zakładanie spółki wymaga posiadania pewnej wiedzy prawnej.

REKLAMA